Trawa

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 cze 2014, 19:21

Jest jakiś sposób, by zrobić animowaną trawę, która się tak rusza?
Albo trawę interaktywną, która oddziałuje na wiatr? Bo w Actorach gdzieś widziałem coś takiego jak Wind.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 cze 2014, 19:34

Wind może ją najwyżej przesuwać, :D jeśli będzie "particle emitter "
Zrób animowaną teksturę, lub animowany mesh jak w TreesMod.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 cze 2014, 19:46

Wind może ją najwyżej przesuwać, :D jeśli będzie "particle emitter "
Wind oddziałuje na Emittera? Tzw. że "rusza" np. palący się ogień?
Zrób animowaną teksturę, lub animowany mesh jak w TreesMod.
Nie mogę znaleźć najnowszej wersji. ;d


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 cze 2014, 19:54

Wind oddziałuje na Emittera? Tzw. że "rusza" np. palący się ogień?
Wiatr można też ustawić w PhysicsVolume > ZoneVelocity
seebeek17 pisze:Nie mogę znaleźć najnowszej wersji. ;d
Tu masz skrypt: https://chomikuj.pl/DEV-ZONE/UnrealScrip ... od/Classes


8=======D
ODPOWIEDZ