Zmiana rozdzielczości na mniejszą. Postal 3

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P3.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
nitro_krk
Wstydliwy morderca
Posty: 5
Rejestracja: 22 cze 2014, 19:00

22 cze 2014, 19:32

Mam taki problem:Bawiłem się rozdzielczością :D i na początku miałem niską ,na której sie doskonale grało bo mam słaby sprzęt :/ ,ale zmieniłem sobię na wyższą [1280x880(native)]
I wtedy zaczęło mi okropnie mulić i ścinać :< Więc chciałem zmienić na tą mniejszą rozdz. i się
nie da :566: Pomożecie? PS. Jakie dać wymagania graficzne jak na mój słaby komp? :P
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:565: :rifle2:
Załączniki
ptl3sc.jpg
ptl3sc.jpg (80.96 KiB) Przejrzano 11238 razy


-->N!Tr0_KRK<--
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

22 cze 2014, 19:38

Zmień Aspect Ratio z 16:10 na 4:3 ;)


Awatar użytkownika
nitro_krk
Wstydliwy morderca
Posty: 5
Rejestracja: 22 cze 2014, 19:00

22 cze 2014, 20:08

Troche się polepszyło :D Dzięki!Da radę jeszcze troche coś pozmieniać?np.ustawienia zaawansowane czy coś takiego? :>


-->N!Tr0_KRK<--
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

22 cze 2014, 20:14

Daj screena na zakładkę Advanced
Napisze co najwięcej zamula ;)
Co można zmienić
Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 20:25 przez Mike, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

22 cze 2014, 23:30

Pozmniejszaj cienie, albo całkowicie wyłącz .. jak się da.


Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

23 cze 2014, 07:04

seebeek17 pisze:Pozmniejszaj cienie, albo całkowicie wyłącz .. jak się da.
Racja, to przecie Source :P
Cienie da sie zmienić tylko na Low. Najlepiej jeszcze wyłączyć Antialiasing, zmniejszyć Anisotropic albo od razu daj Trinearne. Odbicia na wodzie na Low i wyłącz Bloom.
To najwięcej zamula :P


Awatar użytkownika
nitro_krk
Wstydliwy morderca
Posty: 5
Rejestracja: 22 cze 2014, 19:00

23 cze 2014, 08:38

Mika90 daję screena :)
Załączniki
posta.jpg
posta.jpg (116.7 KiB) Przejrzano 11200 razy


-->N!Tr0_KRK<--
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

23 cze 2014, 13:28

Jak jeszcze muli to Wyłacz High Dynamic Range (HDR) bo nie na wszystkich kartach to działa, ale potrafi zamulić ;) .
Shader Detail to bym zmienił w ostateczności, bo mocno pogarsza grafike.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

23 cze 2014, 15:14

mika90 pisze:Racja, to przecie Source :P
No właśnie. Z konsoli możesz ustawić dużo więcej niż to, co masz w menu.


Awatar użytkownika
nitro_krk
Wstydliwy morderca
Posty: 5
Rejestracja: 22 cze 2014, 19:00

23 cze 2014, 15:30

Ok,jak włączyć konsolę żeby ustawić jeszcze więcej? :P


-->N!Tr0_KRK<--
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

23 cze 2014, 15:41

Jeśli ~ nie działa to musisz wejść w Options/Keyboard, kliknij Advanced… i zaznacz Enable developer console (~)


Awatar użytkownika
nitro_krk
Wstydliwy morderca
Posty: 5
Rejestracja: 22 cze 2014, 19:00

26 cze 2014, 15:33

Ok dzięki,jakie komendy wpisać w konsoli na najniższe wymagania graficzne? :D


-->N!Tr0_KRK<--
Awatar użytkownika
Mike
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1805
Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33

26 cze 2014, 16:29

mat_queue_mode 2
snd_mix_async 1
r_threaded_particles 0
blink_duration 0
cl_ejectbrass 0
cl_particle_max_count 0
cl_phys_props_enable 0
cl_ragdoll_collide 0
flex_looktime 0
flex_smooth 0
g_ragdoll_fadespeed 0
g_ragdoll_important_maxcount 0
g_ragdoll_lvfadespeed 0
g_ragdoll_maxcount 0
mat_antialias 0
mat_bumpmap 0
mat_diffuse 5
mat_disable_bloom 1
mat_disable_fancy_blending 1
mat_disable_ps_patch 1
mat_dxlevel 70
mat_envmapsize 0
mat_envmaptgasize 0
mat_fastclip 1
mat_fastnobump 1
mat_filterlightmaps 0
mat_filtertextures 0
mat_forceaniso 0
mat_forcehardwaresync 0
mat_fullbright 1
mat_mipmaptextures 0
mat_picmip 4
mat_reducefillrate 0
mat_reduceparticles 1
mat_showlowresimage 1
mat_specular 0
mat_wateroverlaysize 8
mp_decals 0
muzzleflash_light 0
props_break_max_pieces 0
props_break_max_pieces_perframe 0
r_3dsky 0
r_PhysPropStaticLighting 0
r_WaterDrawReflection 0
r_WaterDrawRefraction 0
r_decals 0
r_decalstaticprops 0
r_drawdecals 0
r_drawparticles 0
r_drawskybox 0
r_drawsprites 0
r_dynamic 0
r_dynamiclighting 0
r_eyemove 0
r_eyes 0
r_lod 5
r_maxdlights 0
r_maxmodeldecal 1
r_maxnewsamples 0
r_maxsampledist 0
r_minnewsamples 0
r_radiosity 0
r_ropetranslucent 0
r_shadows 0
r_teeth 0
r_threaded_client_shadow_manager 1
r_threaded_renderables 1
r_updaterefracttexture 0
r_worldlights 0
rope_averagelight 0
rope_collide 0
rope_rendersolid 0
rope_shake 0
rope_smooth 0
rope_smooth_enlarge 0
rope_smooth_maxalpha 0
rope_smooth_maxalphawidth 0
rope_smooth_minalpha 0
rope_smooth_minwidth 0
rope_subdiv 0
rope_wind_dist 0.01
sv_forcepreload 1


ODPOWIEDZ