Postal 2 STP odcinanie kończyn.

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Koleś223
Miłośnik broni
Posty: 105
Rejestracja: 11 cze 2014, 18:49
Lokalizacja: Z Paradise City

18 cze 2014, 15:09

Cześć czy dało by się zrobić żeby w postalu 2 STP dało się odcinać kończyny tak jak w
kMods 1.6 bo on działa tylko w zwykłym p2.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2014, 15:13 przez Koleś223, łącznie zmieniany 1 raz.


Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 cze 2014, 15:24

Pewnie by się dało. :)


Awatar użytkownika
Koleś223
Miłośnik broni
Posty: 105
Rejestracja: 11 cze 2014, 18:49
Lokalizacja: Z Paradise City

18 cze 2014, 15:31

Tylko jak to zrobić pewnie trzeba przekopiować skrypty z plików kMods 1.6 Tylko nie wiem które skrypty.


Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 cze 2014, 22:03

To robota trudniejsze niż tylko kopiowanie skryptów. Trzeba uwzględnić różnice między klasycznym P2 a P2: StP. No i trzeba znać się na kodowaniu choć nieco. Samo kopiowanie skryptów "na czuja" nie pomoże.

Nie powiem, żebym sam się za to nie chciał przybrać. Lubię StP i lubię właśnie je wzbogacać. Ale jeśli ktoś zrobiłby to wcześniej, byłoby bardzo fajnie.

Na razie - polecam jednak AW. Bez żadnego AWP czy AWPMod. Najkrótszy jak na razie sposób, by mieć w tradycyjnym świecie Paradise odcinanie kończyn to właśnie tak. AW widzi mapy StP, wystarczy z poziomu AW wpisać takie goto suburbs-3 i już zapominamy o AW i myszkujemy po świecie StP. Z tym, że mamy bystanderów z AW i - samo odcinanie kończyn.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

19 cze 2014, 00:26

Skoro STP, to tylko głównie nowe pliki, tworzące tryb multi, to powinno działać..
A próbowałeś (jak coś to sory, ale nie pisałeś o tym) po prostu wgrać tego Kmods do STP?
Co może nie działać jak STP to nowsza wersja...


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 cze 2014, 00:43

seebeek17 pisze:Co może nie działać jak STP to nowsza wersja...
Niezgodność kodu, dość znaczna, choć tylko w paru miejscach. Dodanie trybu multi nie tylko rozszerzyło grę, ale ją zmieniło.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Koleś223
Miłośnik broni
Posty: 105
Rejestracja: 11 cze 2014, 18:49
Lokalizacja: Z Paradise City

19 cze 2014, 09:23

Próbowałem wgrać kMods ale error wyskakiwał przy włączaniu.


EDIT:Jak się nie da to trudno ale i tak dzięki za pomoc może kedyś uda się komuś zrobić taki mod.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2014, 09:30 przez Koleś223, łącznie zmieniany 2 razy.


Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 cze 2014, 19:02

Kilka plików z AW i trochę zabawy. Łatwizna ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Koleś223
Miłośnik broni
Posty: 105
Rejestracja: 11 cze 2014, 18:49
Lokalizacja: Z Paradise City

20 cze 2014, 19:48

Czy wiesz jakie to pliki?
Ostatnio zmieniony 20 cze 2014, 19:49 przez Koleś223, łącznie zmieniany 1 raz.


Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 cze 2014, 21:03

AWGame.u, AWPawns.u, AWEffects.u AWPeopleStatic.usx
Może coś jeszcze
Tyle że musisz to wszystko dopisać do oryginalnych skryptów STP. Bo samo skopiowanie nic nie da ;)
Można by też coś kombinować z Postal2.ini by czytało twoje skrypty zamiast tych z STP.
Wtedy mogło by działać bez ingerenci w oryginalne pliki.


8=======D
Awatar użytkownika
Koleś223
Miłośnik broni
Posty: 105
Rejestracja: 11 cze 2014, 18:49
Lokalizacja: Z Paradise City

20 cze 2014, 22:46

Dobra zobaczę jak mi się uda to napiszę.



EDIT:Nie udało się bo nie ogarniam skryptów.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2014, 00:03 przez Koleś223, łącznie zmieniany 2 razy.


Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 cze 2014, 00:50

Rycho3D pisze:Kilka plików z AW i trochę zabawy. Łatwizna ;)
Nie rób wody z mózgu. Jak to taka łatwizna, to zrób sam. :):


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

21 cze 2014, 08:48

Koleś223 pisze:EDIT:Nie udało się bo nie ogarniam skryptów.
Więc wgraj AW i podmień postacie na mapach z STP
Tiquill pisze:Nie rób wody z mózgu. Jak to taka łatwizna, to zrób sam. :):
Zbyt małe korzyści :D


8=======D
Awatar użytkownika
Koleś223
Miłośnik broni
Posty: 105
Rejestracja: 11 cze 2014, 18:49
Lokalizacja: Z Paradise City

21 cze 2014, 09:07

No dobra Temat można zamknąć.


EDIT: Udało się pobawiłem się troche z plikami i działa dzięki Rycho3D jesteś zajebisty!
Ostatnio zmieniony 21 cze 2014, 15:33 przez Koleś223, łącznie zmieniany 2 razy.


Tak jest mała jestem jaszczurczym królem!!!!
ODPOWIEDZ