konfiguracja cosp, allowbolton i dudechanger w AWPmod.ini

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

11 mar 2014, 00:26

Czy ktoś, kto jest obeznane z modingiem Postala 2, mógłby podać

a) różne linijki tekstu jakie można wpisać w pliku AWPmod.ini, by skonfigurować kody cosp, allowbolton i dudechanger wraz z efektami jakie po ich wpisaniu uzyskamy (co dodamy/zmienimy w wyglądzie Kolesia)

b) sposób jak samemu je poznać za pomocą PostEd'a

Będę wdzięczny za pomoc :D


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

11 mar 2014, 18:47

b) Może w skryptach w CheatManager coś się da znaleźć.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2014, 18:47 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

11 mar 2014, 21:02

Kolejny raz...
https://forum.postalsite.info/a ... vt1872.html
Trudno użyć Szukajki?
A co daje, to też nie problem wywnioskować z tego co tam jest napisane.


Awatar użytkownika
EvilYeah
Pracownik RWS
Pracownik RWS
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lut 2014, 18:56

11 mar 2014, 22:33

w tamtym temacie nie zetknąłem się z postami typu
[jakiś linijka do skopiowania do AWPmod.ini] - w ten sposób Koleś będzie wyglądał tak i tak/nosił to i to

ja chciałbym żeby ktoś mi podał gotowca i napisał "wpisz [coś tam][gdzieś tam] a otrzymasz taki i taki efekt po wpisaniu kodu.
Najlepiej byłoby podać wszystkie możliwe linijki jakie mogę dodać to AWPmod.ini dla tych trzech kodów i do każdej z nich objaśnienie/screen, co otrzymamy.


Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

12 mar 2014, 19:39

Najlepiej byłoby podać wszystkie możliwe linijki jakie mogę dodać to AWPmod.ini dla tych trzech kodów i do każdej z nich objaśnienie/screen, co otrzymamy.
A Frytki i Cole dorzucić?

Na prawdę trudno jest przeczytać temat i samemu sobie napisać "ścieżkę" do danej postaci w PostEdzie?
w tamtym temacie nie zetknąłem się z postami typu
[jakiś linijka do skopiowania do AWPmod.ini] - w ten sposób Koleś będzie wyglądał tak i tak/nosił to i to
Obrazek
Tiquill pisze: Konfigurowanie wyglądu Kolesia.
Do tej zabawy mamy kilka cheatów, zmieniających różne rzeczy. Co do czego służy:

cheat DudeChanger
Drobiazgowo określamy, co Koleś ma mieć za ubranie, jaką głowę, jaką postać (może być kobieta, może być Krotchy), jaką animację. Bardzo żmudne do własnego ustawienia, toteż niedoświadczonym polecam skorzystać z tego, co jest w INI. Można tylko jedno uaktywnić (czyli bez znaku ; na początku). Jeśli będzie więcej aktywnych, to gra wybierze pierwszy z listy. Całej długiej linii nie podam, bo rozwali to szerokość tego posta, oto początek linii dla przykładu:

Kod: Zaznacz cały

NewDude=(Mesh=SkeletalMesh'Characters.Fem_LS_Skirt...
cheat AllowBolton
Uzupełniający powyższy kod, bo dodaje boltona (boltony) do naszego Kolesia. Czyli przedmioty, takie jak plecak MadJackala (postaci z moda M@DHeAdZChars), czapkę, teczkę, saksofon. Przykładowa, też długa linia:

Kod: Zaznacz cały

AttachMesh=(Bone="NODE_Parent",StaticMesh=StaticMesh'xMaDHeAdZStaticsV2.MaDBaretMesh00',bAttachToHead=True)
Daje nam Kolesiowi beret, jaki nosi MaDBabe z moda M@DHeAdZChars.

cheat Cosp
Ten kod w bieżącej wersji AWPMod ma swoje ustawienia w złej sekcji, toteż nie działa. Trzeba go przenieść do sekcji [AW7Game.AWPModCheatManager]. Kod ów bardzo szybko zmieni nam Kolesia w dowolną postać z gry i modów, wystarczy aktywny zrobić wpis odnoszący się do danej klasy bystandera, lub postaci z trybu multi. Kod bardzo zręcznie "pożycza" od takiej klasy postaci jej wygląd, animację, głowę, boltony i daje je Kolesiowi. Oto przykład, jak to wygląda:

Kod: Zaznacz cały

;cheat Cosp
;CospreClasses=Class'MultiStuff.MPDude'
CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpAlucard'
;CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpAsianCook'
;CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpATFAgentF'
;CospreClasses=class'xMaDHeAdZCharsV2.xMpATFAgentFat'
W zaprezentowanym ustawieniu Koleś przebierze się za Alucarda z moda M@DHeAdZChars.


I to by było tego na tyle. Dalej główkujcie sami. :P Miłej zabawy!


ODPOWIEDZ