[Poradnik]Jak zrobić bronie i ludzi z AWP w multi

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

13 mar 2013, 11:33

No więc tak jak w temacie nie jestem pewny działu w razie czego proszę o przeniesienie
no więc testowałem trochę rzeczy jak tu zrobić multi w AWP
no więc trzeba zrobić tak
1. Skopiować wszystkie foldery z AWP (czyli System StatichMeshes Sounds itd)
2. Przenieść je do folderu STP
3. Nie zamieniać żadnych plików !!!
4. Obrobić jakąś mapę albo skopiować i zmienić nazwę mapy z singla np
MPDGHT-AW7_suburbs-3 aby były bronie z AWP i ludzie także z niego
5. I teraz możesz grać z jakimś znajomym kroić ludzi i mieć bronie z AWP ;)
MULTI Odpalamy poprzez STP

Powinno działać z każdym modem do AWP ponieważ wgrałem swoje AWP w którym mam prawie wszystkie mody ze stronki

EDIT: I jak co jest parę bugów np tych co nie żyją nie można już nawet ruszyć a kosa i młotek po uderzeniu w ziemie nie można podnieść
EDIT:2 Ten Sposób jest dalej testowany więc nie zapewniam że wszystko będzie działać
Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, 18:08 przez BLOOD M@DNESS, łącznie zmieniany 8 razy.


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

13 mar 2013, 11:47

Z chęcią mogę spróbować, bo mam możliwość wypuszczenia serwera na świat, tylko jedno ważne pytanie, skopiować mam pliki samego AWP, czytaj prosto z archiwum, czy z takiego, które zostało uprzednio wypakowane do AW?

Sama inicjatywa fajna, choć obstawiam, że będzie to na prawdę niestabilny tryb multi player, który będzie się w kółko crashował, ale w sumie spróbować, co by nie :)
Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, 11:49 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

13 mar 2013, 11:48

ja testowałem na wpakowanym już do AW
i działało gdy walczyłem z friendem w aw7_school tylko że nie wiem czemu ale tylko host normalnie widzi ludzi a inni mają chyba takie napisy jak w posted np bystander
Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, 11:49 przez BLOOD M@DNESS, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

13 mar 2013, 11:57

Wiesz co to chyba jest swego rodzaju zabieg optymalizujący, obciążenie komputera hosta, i łącza hosta, po prostu poprzez bystków najniższej jakości, serwer ma mniej danych do przemielenia, oraz mniej danych do wysłania co broni go w teorii zarówno przed crashem, przy pierwszej możliwej okazji, jak i przed wysokim pingiem, i Osób podpinających się.

Spróbuj poprawić opis w pierwszym poście, bo nadal nie do końca wiem o co chodzi, tak jak chociażby tego, czy po przygotowaniu poligonu do pracy, odpalam multi poprzez STP, cyz AWP. Tak wiem to są głupie pytania, bo to wszystko powinno być oczywiste, ale nie jest powiedziane, że dla Każdego będzie.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, 12:00 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

13 mar 2013, 12:02

Okej dopisałem że multi odpalamy na STP


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

13 mar 2013, 15:05

Pograliśmy z BLOOD M@DNESS godzinkę na mapach aw7-suburbs-3 oraz aw7-bridge i trzeba przyznać, że pomimo sporej ilości błędów, jak brak możliwości podniesienia młota po rzuceniu, czy też ogólnemu zakazowi używania maczety, która powoduje to, że po chwili użycia jej, trzeba rozłączyć się z serwerem gry, i ponownie się podłączyć się ponownie aby wszystko powróciło do normy, to trzeba przyznać, że rzeczywiście odcinanie kończyć działa bez problemowo, do momentu zabicia zombiaka, czy też innej postaci z gry. Na graczach czego nie sprawdzaliśmy, ale osobiście domniemywam, że odciananie kończyń działać nie będzie, gdyż respawnują się oni z właściwościami od STP, więc jedynymi opcjami jest rozwalanie, czy też odciącie jej od reszty ciała, ale po za tym, na nic więcej nie można liczyć. Niestety co-op związany ze wspólnym rozwalaniem bosa na chwilę obecną odpada, gdzie mam na myśli tego, którego to spotykamy, na moście pod koniec AW, gdyż tylko jedna Osoba, może zobaczyć scenkę końcową, która przenosi nas do miejsca gdzie z nim walczymy. Oczywiście dodając airmale pewnie dałoby rade do niego dolecieć, ale to wymaga szerszych testów. W sumie można spróbować przy użyciu prop launchera, ale tym już później się zajmiemy, gdyż narazie chciałem zrobić sobie przerwę.

Jako ciekawostka na prawdę fajna sprawa, i nawet nie krzaczy się tak bardzo jak lubi to robić AWP, ale niestety na co na razie nie znalałem lekarstwa, choć pewnie potrzeba do tego zmiany ustawień w serwerze dedykowanym, ponieważ postacie po za graczami wyświetlani są zwykle jak Ci w Edytorze, co niestety nie prezentuje się najlepiej, oraz psuje frajdę związane z odcinaniem kończyn, gdyż są to można powiedzieć najlżejsze ich wersje, które tego nie przewidują.

Podstawową sprawa jeżli Ktoś jest zainteresowany jest to, aby każdy Gracz miał, dosłownie tak samo zmodowaną wersję gry, bo jak wiadomo w przypadku różnic, skończy się to nam dobrze znanym mismatchem, po za tym warto jest wiedzieć wcześniej na jakich mapach będzie grać, aby móc uprzednio dodać do nich przedrostek mpdt- bo inaczej pobieranie może trwać na prawdę długo.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

24 mar 2013, 10:27

ponieważ nie moge zeedytować swojego postu napisze nowy troche bardziej zrozumiały
1.Zainstaluj STP
2.Zainstaluj Postal2STP-1409X-Patch do STP
3.Zainstaluj AW
4.Zainstaluj AWP
5.Zainstaluj AWPMod'a do AWP
6.Skopiuj wszystkie foldery z folderu ApocalypseWeekeknd do folderu STP
jednocześnie nie nadpisując żadnego pliku
7.Wgraj reszte modów w zależności jakie chcesz do STP (mody mogą być zarówna na
awp np: Riotmod Zombie launcher jak i STP np: Ripsmod
8.Zmień nazwe jakichś map określonych np AW7_Suburbs-3 na MPDGHT-AW7-Suburbs-3
9.jeżeli zeedytujesz jakąs mapę prześlij ją znajomemu bo w postalu może długo
się ściągać
10.Grę odpal poprzez STP

-Uwaga pare broni nie działa zaraz dam ich liste gdy ma się awpmod'a
Stun grenade ma ciekawy efekt ponieważ stunuje także gracza
Beretta nie działa ponieważ wyskakuje error przy podniesieniu
skarpetki także się krzaczą

Jak by ktoś pomógł swoją wiedzą jak naprawić wygląd bystanderów i ogólnie dużo rzeczy na multi bo host wszystko ma normalnie a ten kto się dołączy ma bardzo rzucające się w oczy błędy był bym bardzo wdzięczny ;)
Ostatnio zmieniony 24 mar 2013, 11:16 przez BLOOD M@DNESS, łącznie zmieniany 4 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 mar 2013, 20:16

BLOOD M@DNESS pisze:ale tylko host normalnie widzi ludzi a inni mają chyba takie napisy jak w posted np bystander
Powtórzę za Radzikiem, że to najprawdopodobniej zabieg optymalizujący. Sam chciałem kiedyś to usunąć dla zwykłego mutatora Massacre w StP, ale jest to głęboko zaszyte w grze, znaleźć nie mogłem. Jaka na to rada?

Domyślni bystanderzy mają skóry przydzielane dynamicznie przez Chameleona. I tak w oknie PostEd nie wiesz, jak będzie ubrany ani nawet czy będzie gruby, jaką płeć czy głowę będzie miał. Podczas gry w multi wszystko widać, ale nie skóry. Jeśli chcesz, by mieli własne skóry, musisz edytować każdego bystandera na mapie, dając mu wybraną skórkę. Roboty będzie, ale osiągniesz swój efekt. Ot, możesz zmienić kilku tylko i w grze sprawdzić, czy to się opłaca robić dalej.

Nie da się tak zrobić, by multi z zawartością AWP działało normalnie. Za dużo nowości, by każdą StP przyjęła poprawnie nawet w singlu, nie mówiąc o multi. Ciesz się, że działa. ;)

Łączenie folderów to zawsze w znacznej mierze czynność nieodwracalna. Ja mam inny sposób:

Kod: Zaznacz cały

;foldery podstawki StP i głównych modów StP:
Paths=..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.ogg
;foldery AW, AWP, AWPMod:
Paths=..\ApocalypseWeekend\System\*.u
Paths=..\ApocalypseWeekend\Maps\*.fuk
Paths=..\ApocalypseWeekend\Textures\*.utx
Paths=..\ApocalypseWeekend\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\ApocalypseWeekend\Animations\*.ukx
Paths=..\ApocalypseWeekend\Sounds\*.uax
Paths=..\ApocalypseWeekend\Music\*.ogg
;foldery Postal 2 MP Free 1409X Patch:
Paths=..\Postal2MP\System\*.u
Paths=..\Postal2MP\Maps\*.fuk
Paths=..\Postal2MP\Textures\*.utx
Paths=..\Postal2MP\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Postal2MP\Animations\*.ukx
Paths=..\Postal2MP\Sounds\*.uax
Paths=..\Postal2MP\Music\*.ogg
;tylko mapy multi
Paths=..\MapsMulti\*.fuk
;w jednym folderze dodatki różnego typu
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.u
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.fuk
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.utx
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.usx
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.ukx
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.uax
Paths=..\Postal2MP\System\Dodatki\*.ogg
;pełna ścieżka do plików downloadu
Paths=D:\Download\Postal2\Mapy\*.fuk
W samym INI wszystko ustalasz, co ma gdzie być i jaki ma mieć priorytet dla gry. Nie motając z folderami. Przykładowo, jeśli w we FreeMP masz nowszą wersję moda niż w AWP, to foldery FreeMP dajesz wyżej - wtedy stare wersje moda z AWP gra zignoruje. Sortując tymi ścieżkami zaprowadzisz porządek, jaki tylko chcesz. Jeśli masz porządek w folderach. I jeśli rozkminisz o co w tym kaman. A wystarczy się temu przyjrzeć. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

26 mar 2013, 19:12

a i nie wiem czy to zadziała pózniej sprawdze ale poza tym to pewnie też jak napisaliście
zabieg optymalizujący serwer ale u gracza (u hosta jest normalnie) nie widać odkrajania kończyn a jak wogóle niektórym jakby animacje się czasem zbugowały bo gdy biegają to normalnie chodzą tyle że szybciej gdy żygają to stoją na prost i nawet krwi nie widać czy najczęściej odkrajania kończyn
EDIT:Próbowałem i nie działa ale może coś źle zrobiłem bo u hosta jak zawsze jest normalnie ale u innego gracza już nie
Ostatnio zmieniony 26 mar 2013, 19:39 przez BLOOD M@DNESS, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 mar 2013, 02:03

BLOOD M@DNESS pisze:Próbowałem i nie działa ale może coś źle zrobiłem bo u hosta jak zawsze jest normalnie ale u innego gracza już nie
Jeśli mówisz o przypisaniu własnej skórki każdemu bystanderowi, zamiast tej domyślnej z rotacji, to jest to zmiana mapy. Czyli inną wersję mapy gracz musi pobrać. A zmiana skórki odbywa się jak na obrazku. Nie robisz nic w sekcji Character, tylko w Display.

Obrazek


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

27 mar 2013, 18:31

czyli jednak zrobiłem dobrze ale i tak nie działa :/
ale wkońcu dziwne czemu host ma normalnie jak dla mnie :/
EDIT: a i jescze vince i wszyscy z rws mają normalną teksture tak samo jak pielęgniarki
ale nie wiem czemu nie widać cięcia kończyn i czasami ale nie zawsze nie widać krwi albo wybuchu z original shotguna albo jakiś efektów jak te cząstki przy strzeleniu w coś np z karabinu jakiegoś
Ostatnio zmieniony 27 mar 2013, 19:09 przez BLOOD M@DNESS, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 mar 2013, 02:08

Nie będę szukał teraz w kodzie, ale jeśli bronie, części ciała i efekty w AWP mają warunek działania tylko w singlu (a na pewno tak mają), to gra MP, pomimo, że będzie widziała skrypty tych broni-kończyn-efektów, to ich przez ten warunek nie uruchomi. Bo nie ma w kodzie tych elementów zaprogramowanego działanie w trybie multiplayer, odmiennym znacznie od singla. Podjąłeś się naprawdę karkołomnej roboty, ja cieszyłbym się, gdyby to w ogóle działało.

Owszem, może działać poprawnie, nawet perfekcyjnie. Tylko musisz bronie i efekty z AWP przepisać na nowo dla MP, jednym słowem zrobić mody do tego. Są mody (a przynajmniej jeden), które w multi odpalają bronie z AWP, ale o obcinaniu kończyn nie ma mowy. To już nie mod do MP. To zmodyfikowany cały MP. Robota znacznie większa.

A to, że tekstury nie są poprawne, to aż sam muszę sprawdzić.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Bartkov
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 519
Rejestracja: 02 gru 2012, 10:43
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

01 lut 2014, 13:05

Działa! Naprawdę dziękuję,teraz szukam kolegi do grania,i Rach Ciach! :gitara:.


Od śmiechu niedaleko jest do płaczu, bo szczęście jest kruche jak szkło.
ODPOWIEDZ