Raz: Dobrze prowadzony nowy temat.
Dwa: Proces instalacji, wypakowywanie po kolei takich plików to przyjemność, dojmujące uczucie obcowania z czymś elitarnym. Nie tak częste chwile w Postalu 2.
Uwagi: Mapa i drzewa. Na drodze do spiralnego zakrętasa niech nic nie stoi, bo przeszkadza się rozpędzić i zrobić beczkę. Zasłaniają samochody i stojący ludkowie. Fajnie się wspina po górach, praktycznie każdy samochód to "góral" i można wjechać na sam szczyt. Może jakaś premia za to, co? I liczę na tory kolejowe nasypu, must be, bo dziwnie się jedzie. Coś w tym tunelu na końcu nasypu, jakiś tajny salon czy co... Tekst "Jaka szkoda że tu nie ma straży pożarnej" - chm, to standardowy komentarz czy jakiś trigger? Samochody z rzędu z autobusem powoli jadą! Coś je spycha. Może za blisko siebie stoją? Drzewa do poprawki, bo mizernie wyglądają. Może to wina obniżonych detali, nie wiem, ale kikuty z kępką liści nie bardzo są.
No i Daihatsu nieco mnie zaskoczyło. Jest inne od tego z gry. Brak trójkątnej szyby w przednich drzwiach, szyba tam węższa, brak pasów po bokach. No i sama sylwetka jest inna. Rozumiem dylemat, wierność realiom czy grze. Ale...
A samych samochodów jest 16, policzyłem! 16 modeli znaczy, bo nie liczę klas. Dodałeś inne wersje kolorystyczne. Dlaczego? Taki SWAT-owski chevrolet różni się parametrami od zwykłego? Czy to tylko wersja kolorystyczna? A jeśli kolorystyczna, to nie lepiej ustawiać skiny w samych właściwościach?
No i po grzyba dajesz na mapach te pudełka karmy zamiast modeli?? Problemy z renderingiem, czy co?
Traffic v3.1
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
Tiq nic dziwnego że Daihatsu rożni się od wozu z gry, bo w gżę jest DaiFuckYou (tekst z angielskiego P2)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez prawdziwy 666, łącznie zmieniany 1 raz.
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Już niemaTiquill pisze: Na drodze do spiralnego zakrętasa niech nic nie stoi, bo przeszkadza się rozpędzić i zrobić beczkę.
Teraz ludzie się drą jak się skacze na skoczniach.Tiquill pisze:Może jakaś premia za to, co?
Tory i pociąg usunąłem bo wymagało Eliminatora.Tiquill pisze: I liczę na tory kolejowe nasypu, must be, bo dziwnie się jedzie.
Bo mają z górkiSamochody z rzędu z autobusem powoli jadą! Coś je spycha.
Różni się kilkoma parametrani.Tiquill pisze: Dodałeś inne wersje kolorystyczne. Dlaczego? Taki SWAT-owski chevrolet różni się parametrami od zwykłego? Czy to tylko wersja kolorystyczna?
To wtedy spalony ma ten skin.Tiquill pisze:A jeśli kolorystyczna, to nie lepiej ustawiać skiny w samych właściwościach?
To jest ich kolizja, auto się spawnuje. Tak musi być by wszystko ładnie śmigałoTiquill pisze:No i po grzyba dajesz na mapach te pudełka karmy zamiast modeli?? Problemy z renderingiem, czy co?
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeśli komuś się nie podoba kamera zza samochodu, to ten plik ją zmieni na widok ze środka z możliwością rozglądania się.
Edit:
I jeszcze druga wersja mapy, z okrzykami przy skokach.
Edit:
I jeszcze druga wersja mapy, z okrzykami przy skokach.
- Załączniki
-
- cus-R3D_Park2.zip
- (8.28 MiB) Pobrany 150 razy
-
- TrafficCam2.zip
- (29.59 KiB) Pobrany 138 razy
Ostatnio zmieniony 22 sty 2014, 20:44 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Do torów nie potrzeba Eliminatora! A o pociągu nic nie mówiłem - choć gdybyś dał coś, co spycha z torów, drezynę czy słabszy model parowozu...Rycho3D pisze:Tory i pociąg usunąłem bo wymagało Eliminatora.
Cacuszko! Nie wiem, czy się da w PostEd dać zanikanie dźwięku. Jeśli nie, to edytuj te krzyki, żeby naturalnie wygasały, a nie nagle się urywają.Rycho3D pisze:Teraz ludzie się drą jak się skacze na skoczniach.
A nie myślałeś o wielu skinach, a nawet o rotacji tychże?Rycho3D pisze:To wtedy spalony ma ten skin.
Brzmi to jak mydlenie oczu. Ja tam nie widzę problemu aby w PostEd widać było mesha, a podczas gry spawnowało się całe auto. Ale niech będzie jak mówisz, twoja idea. I tak lepiej niż kiedyś. Kiedyś wcale ich nie było widać w PostEd. Więc teraz już i tak plus.Rycho3D pisze:To jest ich kolizja, auto się spawnuje. Tak musi być by wszystko ładnie śmigało
Fajnie, fajnie, ale wolałbym jakieś boole. Mieliby ludzie możliwość ustalenia sobie kilku parametrów aut i samego moda. A nie, że aż podmiana pliku. A sam widok? Fajnie popatrzeć z bliska na Kolesia, fajniej byłoby to mieć z miejsca pasażera a nie gdzieś spomiędzy foteli. Jeździ się zaś kiepsko, bo kamera nie trzyma skręcania wozu, trzeba myszką powtarzać skręty klawiszami. Synchronizacja tego wypada - mizernie. Idealnie byłoby, gdyby po TCam był widok ze środka z rozglądaniem się i kamerą pilnującą kierunek jazdy, gdy nie ruszasz myszką. Można tak (helikopter z Marica, helikopterek z DarkFire).Rycho3D pisze:komuś się nie podoba kamera zza samochodu, to ten plik ją zmieni na widok ze środka z możliwością rozglądania się.
Gram ze słuchawkami, więc wszelkie mankamenty dźwiękowe słychać. Nie dałoby się dodać innego dźwięku silnika gdy wóz przyspiesza?
Wysiadanie z monstera, gdy ten jedzie marnie się kończy. Dałoby się coś ten-tego?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Kto by to rysował ? Nie mam do tego nerwów.Tiquill pisze:A nie myślałeś o wielu skinach, a nawet o rotacji tychże?
Niby można.Tiquill pisze:Gram ze słuchawkami, więc wszelkie mankamenty dźwiękowe słychać. Nie dałoby się dodać innego dźwięku silnika gdy wóz przyspiesza?
Tiquill pisze:Wysiadanie z monstera, gdy ten jedzie marnie się kończy. Dałoby się coś ten-tego?
Można odsunąć trigger od auta, ale tak jest bardziej realistycznie
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Teraz będziesz zadowolonyTiquill pisze:Cacuszko! Nie wiem, czy się da w PostEd dać zanikanie dźwięku. Jeśli nie, to edytuj te krzyki, żeby naturalnie wygasały, a nie nagle się urywają.
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 581313.rar
8=======D
Pograłem i powiem szczerze, że czegoś aż tak fajnego się nie spodziewałem. A jednak! Wszystkie samochody są dopracowane, w najmniejszych szczegółach jeśli chodzi o modele. To niby szczegóły a zmieniają grę bardzo mocno.
Dobra z ogółu przechodzę do konkretów. Co mi się najbardziej spodobało? Sposób jazdy, płynność tego wszystkiego, w zasadzie nie wiem jak to dokładniej opisać, ale model jazdy jest świetny. Najbardziej mi przypadł do gustu nasz polski maluszek i Zombiecar. Naprawdę miło mi się nimi jeździło, a w przypadku Fiacika, jeszcze odwzorowanie jest dobre. A tym buggy chyba się z 40 minut bawiłem Reszta samochodów też mi przypadła do gustu, bo przetestowałem wszystkie. Co do małych zastrzeżeń związanymi z samochodami... Czy Polonez nie jeździ za szybko? Takie mam wrażenie. I kolejną rzeczą jest Monster Truck. Wydaje się być za szeroki, ale to jakoś bardzo nie przeszkadza, to tylko moje takie małe spostrzeżenie.
Radio... Fajna sprawa! Nie zapomniałeś o nim, a i można stacje zmieniać! Dobrze, że to zastosowałeś, bo by było jakoś tak smutno. Możesz także dorzucić opcje całkowitego wyłączania radyjka. Bo czasami jednak fajnie pojeździc w ciszy, no może z warczącym silnikiem w tle.
Co do samej mapki - nie mam zastrzeżeń. Jest stworzona po to by bawić się samochodami i tę rolę spełnia w stu procentach. Ludzie się nie ruszają - i to jest duży plus, a i jeszcze animacja przejeżdżania jest boska Pamiętam, że w Eliminatorze wyglądało to gorzej.
Także podsumowując - świetny pomysł a zarazem świetne wykonanie. Bo nie zawsze to idzie ze sobą w parze, a w przypadku tego moda - tak.
PS. Jak wstawić te cacuszka do Paradise?
Dobra z ogółu przechodzę do konkretów. Co mi się najbardziej spodobało? Sposób jazdy, płynność tego wszystkiego, w zasadzie nie wiem jak to dokładniej opisać, ale model jazdy jest świetny. Najbardziej mi przypadł do gustu nasz polski maluszek i Zombiecar. Naprawdę miło mi się nimi jeździło, a w przypadku Fiacika, jeszcze odwzorowanie jest dobre. A tym buggy chyba się z 40 minut bawiłem Reszta samochodów też mi przypadła do gustu, bo przetestowałem wszystkie. Co do małych zastrzeżeń związanymi z samochodami... Czy Polonez nie jeździ za szybko? Takie mam wrażenie. I kolejną rzeczą jest Monster Truck. Wydaje się być za szeroki, ale to jakoś bardzo nie przeszkadza, to tylko moje takie małe spostrzeżenie.
Radio... Fajna sprawa! Nie zapomniałeś o nim, a i można stacje zmieniać! Dobrze, że to zastosowałeś, bo by było jakoś tak smutno. Możesz także dorzucić opcje całkowitego wyłączania radyjka. Bo czasami jednak fajnie pojeździc w ciszy, no może z warczącym silnikiem w tle.
Co do samej mapki - nie mam zastrzeżeń. Jest stworzona po to by bawić się samochodami i tę rolę spełnia w stu procentach. Ludzie się nie ruszają - i to jest duży plus, a i jeszcze animacja przejeżdżania jest boska Pamiętam, że w Eliminatorze wyglądało to gorzej.
Także podsumowując - świetny pomysł a zarazem świetne wykonanie. Bo nie zawsze to idzie ze sobą w parze, a w przypadku tego moda - tak.
PS. Jak wstawić te cacuszka do Paradise?
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Można wrzucić ze skryptów z drzewa Actor>Kactor>R3DCars, lub skopiować z mapy w ED i wkleić na swojejMozal pisze:PS. Jak wstawić te cacuszka do Paradise?
Gdzieś w temacie z ZKM(chyba Samochody) jest tutorial jak wstawić auta na mapę.
8=======D
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
Dawno tu nie pisałem wszystkie traffiki stojąc na twojej mapie miały texture "chrome" i brak kół - w PostED.
Zabezpieczenie ?
Chciałbym przejechać sie BMXem ale Postal to nie GTASA.
Zabezpieczenie ?
Chciałbym przejechać sie BMXem ale Postal to nie GTASA.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!