BeamNG.drive to debiutancka produkcja niewielkiego studia
BeamNG. Od początku swego istnienia pracowało ono nad zaawansowanym silnikiem fizycznym i dopiero po ukończeniu prac nad nim postanowiono stworzyć grę, która będzie skupiała się na jego wykorzystaniu. Dlatego BeamNG.drive oferuje sandboksowy model rozgrywki, w którym swobodnie przemierzamy zróżnicowane lokacje o otwartej strukturze, oddając się przyjemności płynącej z jazdy i eksploracji. Robimy to za kierownicą jednego ze stosunkowo pokaźnej puli pojazdów, w pełni podatnych na uszkodzenia i szeroki zakres modyfikacji.
Za to, by taka rozgrywka szybko się nie znudziła, w dużej mierze odpowiadają sami gracze. Deweloper dołącza bowiem do gry rozbudowany edytor, który umożliwia tworzenie własnych map i pojazdów Dostępna jest też opcja kreowania misji i wyzwań, co pozwala wzbogacać produkcję o swoiste kampanie fabularne. Co więcej, sami twórcy nieustannie rozwijają swoje dzieło, dodając do niego nowe obszary, wehikuły czy tryby rozgrywki, takie jak rajdy, wyścigi uliczne, zadania kurierskie, pokazy kaskaderskie i pościgi policyjne. Najistotniejszą częścią omawianego tytułu jest jednak wspomniany silnik fizyczny. BeamNG stworzyło niezwykle zaawansowaną technologię, która, oprócz bardzo realistycznego modelu zachowania się samochodu na drodze, oferuje przede wszystkim system zniszczeń na niespotykanym wcześniej poziomie. Gięcie blachy i odpadanie części jest tutaj generowane w czasie rzeczywistym, a efekty kolizji nieznacznie odbiegają od tego, co możemy oglądać w testach zderzeniowych prawdziwych samochodów.
Przy takim zaawansowaniu fizyki w grze jej oprawa graficzna, generowana przez silnik Torque3d, mimo stosunkowego ubóstwa detali i efektów, może zejść na dalszy plan.
źródło: GryOnline
Ja ściągnąłem sobie demo tej gierki i zamierzam kupić pełną wersję Alpha tej gry (ciekawy jest system zakupu-płacisz raz a dostajesz wszytkie aktualizacje, coś jak w MineCraft). Po zrobieniu pierwszego crash testu (samochód i ściana) byłem zdumiony fizyką gry. Nigdzie indziej auta nie niszczą się tak pięknie i realistycznie.
Oto filmik prezentujący możliwości tej gry:
Co wy sądzicie o BeamNG.drive? Testowaliście?
Ps
Link do dema w opisie filmu.
Bo niszczenie aut może byc fajne... BeamNG.drive
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
3:13 samochód przenika przez krzaki
Można w tej grze robić coś innego niż jeździć ? Chociaż jakiś przeciwnik do wyścigu by się przydał. Zniszczenia aut są fajne i realistyczne, ale co dalej ?
Można w tej grze robić coś innego niż jeździć ? Chociaż jakiś przeciwnik do wyścigu by się przydał. Zniszczenia aut są fajne i realistyczne, ale co dalej ?
8=======D
Z tego co widziałem na filmiku to jeździły 2 auta. Albo ktoś nim sterował albo to AI. W opisach gry pisało, że są chyba jakieś tryby wyścigów i pościgów z radiowozami. Czy to prawda to nie wiem, nie mam jak sprawdzić mam demo. Może w tym edytorze gry coś sie da zrobić, trzeba poprubować
Wystarczyło 10 sekund, ale mimo to nikt z was nie zauważył, że w aucie nie ma kierowcy. Hmph.
Kiedyś widziałem filmik z tej gierki, tylko że był prezentowany jako symulator zderzeń ze względu właśnie na zaawansowanie w ukazywaniu zniszczeń pojazdów. Jak dla mnie to może kiedyś… Może na Steamie wyląduje za 5 lat
Kiedyś widziałem filmik z tej gierki, tylko że był prezentowany jako symulator zderzeń ze względu właśnie na zaawansowanie w ukazywaniu zniszczeń pojazdów. Jak dla mnie to może kiedyś… Może na Steamie wyląduje za 5 lat
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie ma kierowcy, bo chodzi o zniszczenia pojazdów. Choć owszem, popatrzeć jak "czynnik ludzki" wylata przez szybę można by. Nigdy nie za dużo gier w stylu FlatOut.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...