Witam
Mam problem z własnym modelem wyexportowanym do posteda.
Otóż w blenderze oraz w zakładce z staticmeshami normale są obrócone poprawnie na zewnątrz,
natomiast gdy dodam model na mapkę, obracają się do wewnątrz.
Czy macie jakiś pomysł czemu tak się dzieje?
Od razu mówię, że w blenderze ustawiłem teksturę na Twosided a normale są ustawione na flip outside, model eksportuje bez materiału, ale mam ustawione w exporterze uv map as mat.
Potrzebuję waszej pomocy, bo dzieje się tak z większością moich modeli które eksportuję.
Skriny z zamieszczonym problemem
Model i problem z normalami
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Załączniki
-
- pomoc1.png (595.83 KiB) Przejrzano 2124 razy
-
- pomoc2.png (703.54 KiB) Przejrzano 2097 razy
-
- pomoc3.png (1.1 MiB) Przejrzano 2098 razy
Ostatnio zmieniony 05 paź 2013, 22:18 przez Tiszer, łącznie zmieniany 3 razy.
a więc moja rada wiadoma - blender 2.59/2.63 i jazda 
nie mam pojęcia gdzie znajdują/mogą znajdować się opcje normalsów we wtyczce 2.49, najlepiej zainstalować najnowszą wtyczkę do odpowiedniego blendera oraz eksportować tą wersją

nie mam pojęcia gdzie znajdują/mogą znajdować się opcje normalsów we wtyczce 2.49, najlepiej zainstalować najnowszą wtyczkę do odpowiedniego blendera oraz eksportować tą wersją