Maksymalna ilość broni.

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

20 sie 2013, 18:44

Witajcie. Zwracam się do was z pytaniem jaka jest maksymalna ilość broni którą postać może nosić. Czy można zwiększyć tą wartość?


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 sie 2013, 19:57

Nie ma ograniczenia do ilości broni , ale jest limit amunicji wpisany w broń .


8=======D
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

21 sie 2013, 05:14

Wiem że jakieś ograniczenie jest. Kiedyś ściąłem tyle modów że crash owało grę.


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

21 sie 2013, 14:43

przeczytaj swoje zdanie - jaki to ma sens (nawet dla kolesia, który nic nie wie)
gra crashuje się z powodu przeciążenia/błędów a nie od "ograniczenia do ilości broni" bo to samo w sobie głupio brzmi


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sie 2013, 15:11

Zrobiłem sobie raz mapkę, wrzuciłem wszystko, co mam w StP, bez FlafsterWeapons. Leżało na mapie spokojnie, podniosłem wszystko spokojnie. Dopiero podczas używania (rozróby) gra skończyła się błędem. Nie jest to jednak ograniczenie na broń, ale zwyczajny kres możliwości silnika samej gry na danym komputerze - albo efekt błędów modów z tymi brońmi, które same chodzą dobrze, ale "w tłumie kolegów" już nie bardzo.

Twórcy dodatków jak i sami autorzy gry wbudowali w grę ograniczenie na ogólną ilość wczytywanych rzeczy - i bez niego gra wywalałby się o wiele częściej. Zaś gra nie ma ograniczenia na ilość konkretnie czegoś, w tym broni. Ma tylko ograniczenie na ogólną liczbę elementów, jakie może obsłużyć.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

28 sie 2013, 23:04

Mam chyba wszystkie mody do singla STP a i gram bez problemu- kiedy zmieniam mapkę jedna broń jest zastępowana inną np. na jednej mapce mam mołotowa a na innej madbomby. Kiedy jednak wyrzucę aktualną broń w interace pojawia się broń z innej mapki- mam madbomby, wyrzucam- mam mołotowa. Po prostu część broni jest jakby niewidzialna.


Piro is back ;>
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 sie 2013, 01:22

To niekonsekwencja w przydzielaniu właściwości broni, a konkretnie numer dla InventoryGroup. Jeśli dwie bronie lub pickupy mają ten sam numer, to widać tylko jedną, tą później podniesioną. Ale inne są nadal w pamięci gry i dla jej wydajności nie robi to różnicy. Bo w każdej chwili można w opisany wyżej sposób "odzyskać" i użyć. Na stabilność gry mają przede wszystkim te rzeczy, które działają, są "w akcji".

Jeśli na przykład rzucisz granat, to ten długo nie podziała, bo wybuchnie - i zniknie, znikając z pamięci gry. Kiedy zaś rzucisz kotnika - ten pozostanie w grze dłużej, póki nie przestanie "pachnieć" - a gra to przetwarza cały czas. To nie przykład akurat obciążenia gry, ale tego co działa krótko, a co długo.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ