Maksymalna ilość broni.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zrobiłem sobie raz mapkę, wrzuciłem wszystko, co mam w StP, bez FlafsterWeapons. Leżało na mapie spokojnie, podniosłem wszystko spokojnie. Dopiero podczas używania (rozróby) gra skończyła się błędem. Nie jest to jednak ograniczenie na broń, ale zwyczajny kres możliwości silnika samej gry na danym komputerze - albo efekt błędów modów z tymi brońmi, które same chodzą dobrze, ale "w tłumie kolegów" już nie bardzo.
Twórcy dodatków jak i sami autorzy gry wbudowali w grę ograniczenie na ogólną ilość wczytywanych rzeczy - i bez niego gra wywalałby się o wiele częściej. Zaś gra nie ma ograniczenia na ilość konkretnie czegoś, w tym broni. Ma tylko ograniczenie na ogólną liczbę elementów, jakie może obsłużyć.
Twórcy dodatków jak i sami autorzy gry wbudowali w grę ograniczenie na ogólną ilość wczytywanych rzeczy - i bez niego gra wywalałby się o wiele częściej. Zaś gra nie ma ograniczenia na ilość konkretnie czegoś, w tym broni. Ma tylko ograniczenie na ogólną liczbę elementów, jakie może obsłużyć.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Mam chyba wszystkie mody do singla STP a i gram bez problemu- kiedy zmieniam mapkę jedna broń jest zastępowana inną np. na jednej mapce mam mołotowa a na innej madbomby. Kiedy jednak wyrzucę aktualną broń w interace pojawia się broń z innej mapki- mam madbomby, wyrzucam- mam mołotowa. Po prostu część broni jest jakby niewidzialna.
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To niekonsekwencja w przydzielaniu właściwości broni, a konkretnie numer dla InventoryGroup. Jeśli dwie bronie lub pickupy mają ten sam numer, to widać tylko jedną, tą później podniesioną. Ale inne są nadal w pamięci gry i dla jej wydajności nie robi to różnicy. Bo w każdej chwili można w opisany wyżej sposób "odzyskać" i użyć. Na stabilność gry mają przede wszystkim te rzeczy, które działają, są "w akcji".
Jeśli na przykład rzucisz granat, to ten długo nie podziała, bo wybuchnie - i zniknie, znikając z pamięci gry. Kiedy zaś rzucisz kotnika - ten pozostanie w grze dłużej, póki nie przestanie "pachnieć" - a gra to przetwarza cały czas. To nie przykład akurat obciążenia gry, ale tego co działa krótko, a co długo.
Jeśli na przykład rzucisz granat, to ten długo nie podziała, bo wybuchnie - i zniknie, znikając z pamięci gry. Kiedy zaś rzucisz kotnika - ten pozostanie w grze dłużej, póki nie przestanie "pachnieć" - a gra to przetwarza cały czas. To nie przykład akurat obciążenia gry, ale tego co działa krótko, a co długo.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...