(Pytanie) zombie

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

02 sie 2013, 23:43

Jak zrobić żeby zombie biły mnie tymi łapami dwa razy szybciej i żeby się szybciej poruszały
z góry dzięki za pomoc :)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2013, 05:48

Sam nie jestem pewien, ale sprawdź.
PawnAtributes
SpitSpeedMin=300.000000
SpitSpeedMax=700.000000
oraz w AW_Zombie.uc
GenAnimSpeed=1.000000
DefAnimSpeed=1.000000


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sie 2013, 23:27

Każda klasa pawna ma takie coś, z tym kombinuj:

GroundSpeed= prędkość po ziemi.
AccelRate= przyspieszenie.
WalkingPct= procentowe opóźnienie/przyspieszenie


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 sie 2013, 06:10

Tiquill pisze:WalkingPct= procentowe opóźnienie/przyspieszenie
A nie przypadkiem procentowa chęć chodzenia ?


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 sie 2013, 00:23

Rycho3D pisze:A nie przypadkiem procentowa chęć chodzenia ?
Nie sprawdzałem tego w grze, ale wygląda to nawet bardziej sensownie.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 4 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

08 sie 2013, 01:31

plik Pawn

Kod: Zaznacz cały

var float	WalkingPct;		// pct. of running speed that walking speed is


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
ODPOWIEDZ