Mod, skrypty, pomoc i takie tam...

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

28 lip 2013, 22:57

siemka.
Mam pomysł na zajedwabistego moda, ale żeby powstał potrzebuję Waszej pomocy. :D
Otóż będzie on polegał na stawianiu i obronie - więcej info jak go zrobię :P

Teraz nie wiem jak zrobić, by podczas gry, po wciśnięciu np. klawisza "M", gra się pauzowała i wyświetlało się takie mini menu, gdzie można coś wybrać myszką - dokładnie przedmiot z KActor lub grupę takich przedmiotów - i się to pojawia 2 metry przed graczem.

Coś takiego:
https://ifotos.pl/zobacz/p2modjpg_nehhxpw.jpg/

Skrypt do tego, napisać, może napiszę, ale właśnie nwm. od czego zacząć, w których skryptach grzebać, gdzie one są, i wgl. czy dało by się takie cuś zrobić...?
Za pomoc z góry thz, za pomocną odpowiedź daję +
Ostatnio zmieniony 28 lip 2013, 22:58 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

28 lip 2013, 23:45

Zerknij w skrypt propera lub propslaunchera z AWPMod'a Kanka.
W paczce z modem, o ile dobrze pamiętam, są pliki .uc ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

30 lip 2013, 18:08

thx. SD jak znajdę trochę czasu to zobaczę ;)

A tak, żeby nie zakładać kolejnego tematu...
Czym się różnią:
-SongThing
-SoundThing
-SoundRepeater
-AmbientSound
?
Bo to wszystko to samo, to po co tego tyle, czym się różnią?

Jak zrobić, by się nie powtarzał dźwięk, czyt. działał tylko raz?

Jak "podczepić" dźwięk do triggera? bo jak wpisuję to nie działa...

Jak wogóle "podczepiać" coś np. wybuchające auto do triggera?
W którymś temacie, było że wpisać te same tagi, a nie działa.
Dopiero jak wpiszę to samo w tagu i evencie, w triggerze i w aucie to działa :/


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lip 2013, 20:06

-SongThing= muzyka .ogg uruchamiany na trigger, lub nie.
-SoundThing= dźwięk .wav uruchamiany na trigger, lub nie ,działający raz, lub więcej.
-SoundRepeater= dźwięk losowy uruchamiany na trigger, lub nie .
-AmbientSound = dźwięk powtarzający się ,działający na starcie.
Dopiero jak wpiszę to samo w tagu i evencie, w triggerze i w aucie to działa :/
W evet wpisujesz co ma uruchomić czyli np."tag wybuchającego obiektu"


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 lip 2013, 12:41

seebeek17 pisze:-SoundRepeater
Konfigurujesz jeden SoundThing, a potem tworzysz ile chcesz SoundRepeater, którym dajesz SoundThingTag taki, jaki twój SoundThing. Teraz zmieniasz ów SoundThing, a repeatery zawsze będą takie, jaki zmieniłeś SoundThing, bo z niego "sczytują" właściwości. Nie musisz każdy dźwięk ręcznie konfigurować.
seebeek17 pisze:Jak zrobić, by się nie powtarzał dźwięk, czyt. działał tylko raz?
We właściwościach w SoundThingSettings odnajdź RepeatMode, tam daj ERM_Once.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

31 lip 2013, 19:03

thz, wam. plusiki.

A nadal nie wiem jak robić animacje... xd kur..cze mać...
Powie ktoś jak to jest...?
Mam model w blenderze, zrobiłem animację strzału klatka po klatce, próbuje exportować do .psa ale pisze coś, że nie zrobiłem jakiegoś tam skeletal czegoś.
Exportuje do MilkShape3D....."by używać programu, zarejestruj go"...kur**. :/
Próbuje coś z Noesis....dalej nic...

Skrypty, teksture, HUD-skina, dźwięki mam i tylko pierdziele sie z tą animacją.

Jak tą animacje, z blendera dać do PostED'a..???
Prosze o pomoc, bardzo, bardzo :/


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 lip 2013, 20:05

Cała sytuacja, w której tworzyć i dodawać do P2 nowe animacje można tylko poprzez komercyjnego molocha, jakim jest 3ds max, jest jak... sraczka po wodzie. Można robić wszystko, ale dla animacji 3D musisz mieć kasę, bo na pewno robisz to dla komercji. A jak ty zarobisz, to i twórca programu - musowo też. :/ Nie wiem, może to zachłanność pewnej firmy, która skupiła niemal wszystkie programy do animacji. Albo bezwiedna zgoda na taką sytuację twórców oprogramowania i modderów. Może ilość tutoriali do 3ds? Nie wiem. Irytują mnie też tłumaczenia, że bez 3ds'a nie da się czy akcje polegające na dzikich manewrach z przeróżnymi programami.

Może jakaś "ogólnonarodowa" akcja udowodniająca, że bez tego cholernego 3ds maxa da się zrobić i eksportować swoją animację do zjadliwej dla PostEd formy? :?:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

31 lip 2013, 20:18

Da się to zrobić od strony Blendera są nawet jakieś fora na stronie blendera , sam kiedyś się męczyłem z tym ale stwierdziłem że niema to jak 3D MAX.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 lip 2013, 20:25

Ktoś mógłby zrobić tutek dla Blendera. Dałbym nawet newsa na stronie, byleby tylko mieć jakąś ludzką alternatywę dla 3ds maxa. Królestwo nawet. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

09 sie 2013, 14:41

Ktoś mógłby zrobić tutek dla Blendera. Dałbym nawet newsa na stronie, byleby tylko mieć jakąś ludzką alternatywę dla 3ds maxa.
Ja bardzo, bardzo proszę!! :D Marzę o takim. ^^

Dobra kolejne problemy....
1.Czym się różni ZonePortal od AntiPortal?
2.Jak zrobić broń, coś na wzór granatu z AWP, że rzuca się ten fioletowy granat i on pojawia kilka więcej tych granatów, ale tak, że rzuca się np. arbuza i on po uderzeniu w ziemię znika, i pojawia się zamiast tego kilka np. jabłek?
Nie proszę o gotowy skrypt, tylko przynajmniej o jakąś teorię :p
3.Gdzie zmienić mapę, na którą się idzie po aresztowaniu przez gliniarzy?
4.Jaki skrypt odpowiada za to, że w tyłku krowy w AW zagnieżdża się młotek? xD
5.Do czego te wszystkie movery? DoorMover to wiem, a DudeMover, Mover, SplitMover itd. to do czego?
6.Jak zrobić, by po wdepnięciu w triggera, jakiś ludzi biegł w jakieś miejsce? Da się to zrobić PathNodem?
Ostatnio zmieniony 09 sie 2013, 14:56 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

13 sie 2013, 14:29

Pomógł by ktoś?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 sie 2013, 19:32

Poczytaj sobie w internecie jest mnóstwo tego np. tu: https://udn.epicgames.com/Two/SiteMap.html


8=======D
ODPOWIEDZ