Skrypty do broni

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

19 lip 2013, 18:41

cześć.
jak tworzę nową broń i kopiuję wszystkie jej skrypty to nie mogę znaleźć jej textury w skryptach.
gdzie się ją ustawia, żeby po dodaniu owego pickupa broni na mape od razu miała teksture?

I jeszcze jedno...
Jak włączyłem ten UModel to nie wiem jakim cudem mam 5GB więcej na dysku, i komputer się wtedy zrestartował i wywalił ekran śmierci, że "ochronił mój komputer przed uszkodzeniem" ... co to wirus jakiś był czy co, jak go używać?

Jest jakiś inny program do exportu/importu animacji i staticmeshów?


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

19 lip 2013, 19:28

sprawdź końcową linijkę "defaultproperties {}" -> skins
np. broń z kilkoma materiałami:
defaultproperties
{
Skins(0)=Texture'-'
Skins(1)=Texture'--'
Skins(2)=Texture'---'
}
niech cię nie zwiedzie - z jednym:
defaultproperties
{
Skins(0)=Texture'-'
}
WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Twój problem nie wiem na czym polega, ale poradź się tego:
problemy z Umodel (jak go używać????????????!!!!!!!!!) - https://forum.postalsite.info/m ... .html#77742

inny program - https://forum.postalsite.info/t ... vt3563.html


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

19 lip 2013, 20:02

seebeek17 pisze: I jeszcze jedno...
Jak włączyłem ten UModel to nie wiem jakim cudem mam 5GB więcej na dysku, i komputer się wtedy zrestartował i wywalił ekran śmierci, że "ochronił mój komputer przed uszkodzeniem" ... co to wirus jakiś był czy co, jak go używać?

Jest jakiś inny program do exportu/importu animacji i staticmeshów?
Czy to na pewno był UModel (Nowa nazwa to UE Viewer)? Mi się wydaje, że mogłeś użyć podejrzanego UMod. Unreal Model Viewer (Umodel) powinien pochodzić TYLKO i JEDYNIE ze strony domowej od Gildor'a:

https://www.gildor.org/en/projects/umodel

Plik .RAR powinien zawierać SDL.dll; Umodel.exe i plik readme.txt. Pliki są czyste na 100^2%. Korzystam z niego codziennie, mam poradnik na YouTube (nawet dwa) jak z niego korzystać wraz ze wsparciem do UDK... Naprawdę, to jest poważny i czysty plik.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

19 lip 2013, 20:50

heh...a mój UModel miał 130kb, nie miał żadnych innych plików i miał dodatkową funkcję usuwania plików z dysku! I to wszystko totalnie, darmowo i za free! xD

Dobra MaKi sprawa wyjaśniona...ściągnąłem z gladiora i tamto ma 445kb i te pliki co podałeś :)

Co do 1. to już sobie poradziłem.
Thx. za odpowiedzi ;)

@edit:

mam jeszcze 2 sprawy...

jak zrobić animacje broni?
chodzi mi o krótką teorie...
Pierw robię model w blenderze, exportuję go do .OBJ, po czym w MilkShape3D robię jego animację strzału(jak lufa skacze do góry) i exportuję do .psk ? Coś takiego?

jak zrobiony model wyexportować do .ase?

czy w darmowej wersji MS3D da się zrobić animacje czy trzeba wersje aktywowaną?
Ostatnio zmieniony 19 lip 2013, 21:18 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

19 lip 2013, 21:17

Nie ma sprawy XD


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

19 lip 2013, 22:26

seebeek17 pisze: jak zrobiony model wyexportować do .ase?
Wiele nad tym siedziałem i... Z mojego doświadczenia, jedynym narzędziem do eksportu do .ASE jest 3D Studio. MS3D wspiera tylko IMPORT i eksport do SkeletalMesh'a.
seebeek17 pisze:
czy w darmowej wersji MS3D da się zrobić animacje czy trzeba wersje aktywowaną?
Musisz mieć aktywowany, inaczej nic nie wyeksportujesz. Wiec albo:
https://cristgaming.com/pirate.swf
albo kupujesz program
lub pobierasz trial 3DS Max'a.

@EDIT:

.ASE - StaticMesh TYLKO
.PSK - SkeletalMesh TYLKO (Może to też być mesh statyczny, ale będzie traktowany w silniku jako rigged nawet jeśli nie ma kości [dziwne, nie?])
.PSA - Plik Animacji TYLKO
.FBX - Uniwersalny format w/w (ale czy jest obsługiwany w UE2? W UDK działa wyśmienicie, ale nie pamiętam czy jest zaimplementowany w UE II)

Tak więc szukasz pliku .PSA dla animacji zamiast .PSK;
Ostatnio zmieniony 19 lip 2013, 22:28 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ