Muza typu WSRH w Postalu

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
mario11948
Wnerwiony urzędas
Posty: 14
Rejestracja: 08 lip 2013, 15:11
Lokalizacja: Sławęcice

10 lip 2013, 09:18


Siema jestem tu nowy. Chciałbym podzielić się z wami swoją chorą wizją zhakowania pewnych mapek w postalu. a więc usprawnić te mapki o muzykę wyżej wymienionychzrobić parę mapek do multiplayera i wstawić gdzieś na neta proszę o pomoc bo jestem cienki w robieniu map odważnych proszę o kontakt.


Zacznij krzyczeć na znak zakrwaionych norzyczek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lip 2013, 18:03

Daruj sobie . Szkoda twojego czasu.


8=======D
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

10 lip 2013, 19:02

Siema jestem tu nowy
Powitać :D
zhakowania pewnych mapek w postalu
mapek się nie hakuje tylko tworzy ;)

Co do robienia mapek to masz dużo podpiętych tutoriali, może są to jako-takie podstawy ale powinny wystarczeć ;)


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

10 lip 2013, 20:24

Żeby h4xow4ć mapy musisz to umieć. Nikt tutaj na forum nie umie h4x0w4ć map. Podobno kiedyś jakiś rusek wrzucił własną muzykę, ale to rosjanin, ale my nie potrafimy.
Ostatnio zmieniony 10 lip 2013, 20:48 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
mario11948
Wnerwiony urzędas
Posty: 14
Rejestracja: 08 lip 2013, 15:11
Lokalizacja: Sławęcice

14 lip 2013, 17:49

Szczeże muzę jest dodać łatwo wystarczy jakoś w edytorze dodać muze o rozszeżeniu wav chyba gożej u mnie z mapkami nie umiem ich robić mam dysleksje i nie mogę się tego do cholery nauczyć


Zacznij krzyczeć na znak zakrwaionych norzyczek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 lip 2013, 18:13

Najkrótszy tutorial jak zrobić moda zmieniającego muzykę:
Muzyka jest w formacie ogg i (zbieg okoliczności ? :D ) jest w folderze Music .
Ostatnio zmieniony 14 lip 2013, 18:14 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
mario11948
Wnerwiony urzędas
Posty: 14
Rejestracja: 08 lip 2013, 15:11
Lokalizacja: Sławęcice

14 lip 2013, 19:09

dzięki ale serio muzę do moda mam określoną ( wyższa szkoła robienia hałasu ) no może poczekam na demonologię 2 i popykam w modzie takim dla sb


Zacznij krzyczeć na znak zakrwaionych norzyczek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

14 lip 2013, 20:39

mario11948 pisze:Szczeże muzę jest dodać łatwo
to czemu pytaż o to tótaj skoro wież jak to zrobic. :<

Muwisz coś o tym, że tszeba wzionć tą muzyke do .WAV. Jak to srobić?

...

Dobra, teraz tak poważnie. Do .WAV konwertujesz dźwięki, które są odtwarzane przez edytor/build gry bezpośrednio w grze. Jednakże, build Postala II obsługuje pliki ".OGG" odpalane zewnętrznie. Zrób tak:

1.Przygotuj ten swój rap...
2.Skonwertuj dowolnym programem do formatu .OGG (Sprawdź sobie na google. Wpisz MP3 to OGG) Tu masz dobry program: https://bit.ly/15dwQyr
3.Wrzuć do folderu "Music" z Postalem. Zmień nazwę tego pliku na np. "Musyka1.OGG"

Dwie drogi:
#1:
-Wejdź do edytora. Potem "Actor Classes" i wybierz Music coś tam. Wklep na mapkę i w opcjach tam gdzie jest file wklep nazwę "sfojej musyczki"

#2:
-Zmień nazwę swojej musyczki na którąś z domyślnych nadpisując ją. To spowoduje, że "tfoja musyka" będzie grała zamiast tej oryginalnej..


Voila!...
Ostatnio zmieniony 14 lip 2013, 20:48 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

15 lip 2013, 01:08

Zmieniać nazwy pliku nie musisz (nazwę piosenki zostaw sobie taką jaką chcesz - żeby ci było najłatwiej)
najlepiej jak zrobisz pierwszym sposobem (jeżeli chcesz dodać muzykę na multiplayer, jeżeli chcesz na single, najlepiej zamień sobie:
- wejdź w edytor -> "Actor Classes" -> SongThing
- po wybraniu dodaj SongThing na mapkę gdzie w proporcjach SongThinga (2x LPM na song thing lub PPM i 'song thing properties') wybierasz zakładkę SongThing i w opcji SongName wpisujesz nazwę swojej piosenki z rozszerzeniem
i teraz masz kilka opcji - jeżeli chcesz, aby ta piosenka leciała względnie do gracza (czyli [cały czas] przy graczu, żebyś ją słyszał cały czas niezależnie od miejsca itp. itd itsre.), zmień opcje bAttenuate na false, lecz jeśli chcesz, aby ta piosenka leciała tylko w jednym miejscu (stamtąd, skąd ją ustawiłeś), zmień na 'true'
naładowane, odbezpieczone i gotowe do działania :D


Awatar użytkownika
mario11948
Wnerwiony urzędas
Posty: 14
Rejestracja: 08 lip 2013, 15:11
Lokalizacja: Sławęcice

15 lip 2013, 08:55

szczerze dziękuje za pomoc jak podmienie jakąś mape to odrazu wżucę na tą stronę (chyba jak mi się zachce)


Zacznij krzyczeć na znak zakrwaionych norzyczek
ODPOWIEDZ