witam.
używałem szukajki ale ona chyba nie działa
mam 2 takie malutkie problemiki z postedem:
-Jak zrobić otwierające się drzwi?
-jak robie nową mapę(bez skyboxa) i testuje w edytorze to niebo się tak "rozmywa" podczas chodzenia czy rozglądania się.
Zaznaczałam unlit i fake backdrop i nic, odznaczałem i nic, co moze byc powodem tego "rozmywania" nieba? Cos zapomnialem zaznaczyc czy co?
Z gory dziekuje.
2 drobniutkie pytanka PostED
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
2. Te rozmazywanie się jest przez brak nieba. Aby tego uniknąć to unikaj sytuacji, kiedy postać może patrzeć na bezgranicznie ciągnącą się pustą mapę.
1. Drzwi robisz poprzez postawienie Movera/DoorMover (?) który będzie operował drzwiami aktywowanego przez Trigger. Niech któryś z zapaleńców opisze dokładnie jak to jest. Ewentualnie sprawdź na mapie oryginalnej jak operowane są drzwi.
1. Drzwi robisz poprzez postawienie Movera/DoorMover (?) który będzie operował drzwiami aktywowanego przez Trigger. Niech któryś z zapaleńców opisze dokładnie jak to jest. Ewentualnie sprawdź na mapie oryginalnej jak operowane są drzwi.
jeżeli chodzi o drzwi, stworzyłem kiedyś tutorial pokazujący jak je tworzyć (zawarty jest w tutorialu o nazwie "mega brush tutorial") - https://forum.postalsite.info/z ... vt3459.html
2. opcja "fake backdrop" (pokazywanie obrazu wychwyconego przez kamerę nieba na teksturach z tą zaznaczoną opcją) działa wtedy, kiedy dodasz "narzędzie" skyzoneinfo (kamera nieba)
sfojoł drogoł - opcja unlit jest zupełnie nieistotna - służy ona tym, aby tekstura z tą właśnie opcją zaznaczoną posiadała tzw. stały kolor czyli aby np. nie działało na nią światło, cień ani nic - tylko żeby była widoczna
moze takie wyjasnienie
2. opcja "fake backdrop" (pokazywanie obrazu wychwyconego przez kamerę nieba na teksturach z tą zaznaczoną opcją) działa wtedy, kiedy dodasz "narzędzie" skyzoneinfo (kamera nieba)
sfojoł drogoł - opcja unlit jest zupełnie nieistotna - służy ona tym, aby tekstura z tą właśnie opcją zaznaczoną posiadała tzw. stały kolor czyli aby np. nie działało na nią światło, cień ani nic - tylko żeby była widoczna
moze takie wyjasnienie
Z drzwiami to właśnie nie wiedziałem co po DoorMover, jak to talej robic.
A to z rozmyciem to dałem chmury normalne dzienne i podziałało.
W sumie...to fajny efekt, moze go dodam do jakies mapy
Dzieki wam.
A zeby nie zakladac kolejnego tematu to spytam sie tu...
Dalem na mape sunlight'a, jasne chmury a nadal jest ciemnawo...
Jak miec tak jasno jak np. na mapie surbups-3?
A to z rozmyciem to dałem chmury normalne dzienne i podziałało.
W sumie...to fajny efekt, moze go dodam do jakies mapy
Dzieki wam.
A zeby nie zakladac kolejnego tematu to spytam sie tu...
Dalem na mape sunlight'a, jasne chmury a nadal jest ciemnawo...
Jak miec tak jasno jak np. na mapie surbups-3?
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Bo tam jest kilka słońcPS.patrzylem na zoneinfo na surbups-3 i tam jest 0 i są niskie liczby a jakos jest jaśniutko...
I możesz wpisać więcej niż 100 , ja tylko dałem przykład .
8=======D
chcialbym zrobic wschod slonca tak gdzies o godzinie 6-7 rano ze juz w miare jasno jest wiec kilka slonc odpada
Ostatnio zmieniony 07 lip 2013, 16:54 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.
No i jest dobrze
Thx Rycho
@edit: mozna temacik zamknac
Thx Rycho
@edit: mozna temacik zamknac
Ostatnio zmieniony 12 lip 2013, 17:46 przez seebeek17, łącznie zmieniany 1 raz.