Przedstawiam mój najnowszy i pierwszy poradnik do Unreal Engine 2.0 (PostED) jak zrobić dobrego skybox'a.
[Tutorial] Skybox (autorstwa ZigHor'a) - format PDF
[Tutorial] Skybox (autorstwa ZigHor'a) - format Microsoft Word
Plik do Word'a ma lepszą jakość.
©2012 ZigHor Wszystkie Prawa Zastrzeżone (All Rights Reserved)
[TUTORIAL] Skybox (autorstwa ZigHor'a)
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Oto Twój download: https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=237 Oba pliki w jednej paczce. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszych przedsięwzięciach.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
siemka.
w tutorialu ZigHor'a:
https://forum.postalsite.info/t ... vt3272.html
zatrzymalem sie na:
2.Układanie nieba.
a)Niebo
i nwm. o co chodzi z tym "na osobnym planie"
czy to ma byc poza tym cube'em gdzie robi sie mape czy w tym cube ale zeby nie dotykało ścian...?
w tutorialu ZigHor'a:
https://forum.postalsite.info/t ... vt3272.html
zatrzymalem sie na:
2.Układanie nieba.
a)Niebo
i nwm. o co chodzi z tym "na osobnym planie"
czy to ma byc poza tym cube'em gdzie robi sie mape czy w tym cube ale zeby nie dotykało ścian...?
Oznacza to, że tworzymy nowego cube'a na skybox który nie może dotykać cube'a twojej mapy
cytat jeszcze przytoczę (dla ułatwienia): "Jak każdy z nas wie (lub może i nie wie), skybox musi powstać na osobnym planie. Naciskamy więc ponownie przycisk Cube, ponownie ustawiamy swoje proporcję (osobiście proponuje proporcję Height [wysokość] – 2000, Width [Szerokość] – 2500, Breadth [Szerokość] – 2500.). Musimy odsunąć nasz kwadrat, w którym ma być niebo od naszej mapy. Wyprowadźmy więc ją poza mapę, by nie stykała się (POD ŻADNYM POZOREM!)."
cytat jeszcze przytoczę (dla ułatwienia): "Jak każdy z nas wie (lub może i nie wie), skybox musi powstać na osobnym planie. Naciskamy więc ponownie przycisk Cube, ponownie ustawiamy swoje proporcję (osobiście proponuje proporcję Height [wysokość] – 2000, Width [Szerokość] – 2500, Breadth [Szerokość] – 2500.). Musimy odsunąć nasz kwadrat, w którym ma być niebo od naszej mapy. Wyprowadźmy więc ją poza mapę, by nie stykała się (POD ŻADNYM POZOREM!)."