[TUTORIAL] Skybox (autorstwa ZigHor'a)

Zbiór wszystkich tematów poświęconych tutorialom.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

30 lip 2012, 17:15

Przedstawiam mój najnowszy i pierwszy poradnik do Unreal Engine 2.0 (PostED) jak zrobić dobrego skybox'a.
[Tutorial] Skybox (autorstwa ZigHor'a) - format PDF
[Tutorial] Skybox (autorstwa ZigHor'a) - format Microsoft Word
Plik do Word'a ma lepszą jakość.

©2012 ZigHor Wszystkie Prawa Zastrzeżone (All Rights Reserved) :D
Załączniki
Tak będzie wyglądać końcowy efekt (jak się przyłożycie) :)
Tak będzie wyglądać końcowy efekt (jak się przyłożycie) :)
Test nieba.png (718.89 KiB) Przejrzano 6571 razy
Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 18:19 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

30 lip 2012, 22:00

Przyklejony. Jeśli chcesz, można chyba też wrzucić do downloadu. 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

30 lip 2012, 22:06

Jasne :p. Thx :D


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2012, 01:49

Oto Twój download: https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=237 Oba pliki w jednej paczce. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszych przedsięwzięciach. :D
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

03 sie 2012, 13:35

Dzięki wam :D


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 cze 2013, 16:23

siemka.
w tutorialu ZigHor'a:
https://forum.postalsite.info/t ... vt3272.html

zatrzymalem sie na:
2.Układanie nieba.
a)Niebo

i nwm. o co chodzi z tym "na osobnym planie" :|
czy to ma byc poza tym cube'em gdzie robi sie mape czy w tym cube ale zeby nie dotykało ścian...?


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

25 cze 2013, 16:49

Oznacza to, że tworzymy nowego cube'a na skybox który nie może dotykać cube'a twojej mapy
cytat jeszcze przytoczę (dla ułatwienia): "Jak każdy z nas wie (lub może i nie wie), skybox musi powstać na osobnym planie. Naciskamy więc ponownie przycisk Cube, ponownie ustawiamy swoje proporcję (osobiście proponuje proporcję Height [wysokość] – 2000, Width [Szerokość] – 2500, Breadth [Szerokość] – 2500.). Musimy odsunąć nasz kwadrat, w którym ma być niebo od naszej mapy. Wyprowadźmy więc ją poza mapę, by nie stykała się (POD ŻADNYM POZOREM!)."


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 cze 2013, 16:54

Jak się czegoś nie wie to się patrzy jak jest zrobione na innej mapie.
Ewentualnie się kopiuje i wkleja na swojej mapie ;)


8=======D
ODPOWIEDZ