Powiększenie Paradise mod

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 cze 2012, 23:49

Ja tam czekam na opublikowanie tych map. A czy to będzie jako finalny mod, czy skończy się na wersji beta bądź alfa - to już dla mnie drugorzędne. Bo najważniejsze, byś swej pracy nie zmarnował, nie opublikowawszy tego. Bo zwyczajnie szkoda. Siadaj do tego i działaj. Bo mapy wyglądają soczyście. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 cze 2012, 17:05

Zmiana pliku w naszym downloadzie. Jako że MegaUpload źli ludzie zamknęli, a tam prowadził link do pliku, od teraz moda w wersji 2b pobierzecie wprost z naszego serwera (tutaj).


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 cze 2012, 20:20

To był jakiś link ? :)
Myślałem że to jest ciągle w produkcji .


8=======D
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

17 cze 2012, 20:39

Dawałem jakieś wczesne wersje tutaj i jakiemuś kolesiowi na gg .


damdan/adana4
Awatar użytkownika
ZAQ
Wnerwiony urzędas
Posty: 16
Rejestracja: 23 wrz 2010, 19:16

17 cze 2013, 21:30

Wiem,że temat jest stary (ale chyba nie ma potrzeby tworzyć nowego), przy domu Vince'a wyskakuje mi znany chyba wszystkim posiadaczom AWP error:
Obrazek

Można coś na to poradzić? (Swoją drogą, naprawdę dobra robota).


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

18 cze 2013, 17:29

Miałem ten sam problem. Pojawiał się zawsze przy dojściu do domu Vince'a
Coś jednak nakombinowałem i problem zniknął

Załączam pliczek z mapką
Załączniki
dom.7z
(1.26 MiB) Pobrany 153 razy
Ostatnio zmieniony 18 cze 2013, 17:30 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
ZAQ
Wnerwiony urzędas
Posty: 16
Rejestracja: 23 wrz 2010, 19:16

18 cze 2013, 22:07

Silver Dragon pisze:Miałem ten sam problem. Pojawiał się zawsze przy dojściu do domu Vince'a
Coś jednak nakombinowałem i problem zniknął

Załączam pliczek z mapką

Dzięki za pomoc , :) niestety nadal to samo :/. Chyba nic się nie da z tym zrobić


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 cze 2013, 06:52

Naprawi się to tak:
Trzeba edytować mapkę i sprawdzić który pawn ma wpisany nieistniejący PatchNode, lub inny punkt docelowy.


8=======D
Awatar użytkownika
ZAQ
Wnerwiony urzędas
Posty: 16
Rejestracja: 23 wrz 2010, 19:16

19 cze 2013, 15:32

Rycho3D pisze:Naprawi się to tak:
Trzeba edytować mapkę i sprawdzić który pawn ma wpisany nieistniejący PatchNode, lub inny punkt docelowy.
Czyli teoretycznie jest to do wykonania. Widziałem koło domu przez chwilę jedną laskę od demonstrantów, która była koło bluszczu (tego, który może posłużyć również jako drabina) i tak dziwnie podskakiwała, jak by chciała po nim wejść, ale spadała od razu na ziemię. Możliwe, że to ona, a jeśli okaże się, że jednak nie, to trzeba sprawdzić każdego pawna osobno? (Tzn, czy jest jakaś "szybka" metoda na sprawdzenie takiego błędu?)

@Rycho3D Dzięki wielkie za naprowadzenie mnie na przyczynę tych crashy, usunąłem z mapy dwóch głównych podejrzanych i ją przebudowałem, od tego momentu mapa przestała się crashować :)
Ostatnio zmieniony 19 cze 2013, 16:05 przez ZAQ, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 cze 2013, 20:09

ZAQ pisze: Możliwe, że to ona, a jeśli okaże się, że jednak nie, to trzeba sprawdzić każdego pawna osobno? (Tzn, czy jest jakaś "szybka" metoda na sprawdzenie takiego błędu?)
Niestety takiej metody nie znam, raczej trzeba sprawdzić każdego. Ty miałeś farta ;)


8=======D
ODPOWIEDZ