Ja wyżłem z budynku lecz było jeszcze gorzej Muzułmanie
P.S Jak przeczytałem list i weszłam do chaty do Św.Mikołaj ukradł prezenty Ciekawe co ?
Co z tymi misjami?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Radek10010
- Wstydliwy morderca
- Posty: 4
- Rejestracja: 05 sty 2011, 15:41
Sorry że odkopuję temat ale nie mogę się powstrzymać.
Też się zgubiłam, najpierw zawędrowałam na lotnisko i komputer nie wytrzymał tylu Arabów (znalazłam tam coś ciekawego ale to jest w temacie gdzie powinno być). Teraz zgubiłam się na mapie Dark Woods, a komputer ciągle wyłącza bo znalazłam kosę i ona mnie strasznie kusi. A poza tym łażę tam w kółko i nie wiem gdzie jestem. może się odnajdę.
Moim zdaniem tych misji nie powinno być albo powinny być bardziej dopracowane. Wolę sobie zwiedzać i oglądać i zbierać wszystko, co tam jest. Bo otoczenie jest rzeczywiście śliczne, zwłaszcza wnętrza domków. A ten splash 'Day 1' to moim zdaniem tylko denerwuje graczy i przedłuża ładowanie.
------------------
EDIT: (odpowiedź do SD)
Bałwanka możemy sobie obejrzeć w edytorze i zachowuje się jak ludzie (tak myślę).nekromanta94 pisze:tam w więzieniu był niezniszczalny Bałwan <heh na serio>
Myślę, że byłoby dobrze KarmaGun'em.nekromanta94 pisze:Pamiętam również dziewczynę przywiązaną do czegoś krzyczącą " POMOCY!!! ". Ale nie udało mi się rozgryźć jak ją uratować.
.eddie pisze:Ja nawet nie zwiedziłem wszystkich map bo się zgubiłem i łaziłem w kółko. Po paru rundkach dałem sobie spokój.
Też się zgubiłam, najpierw zawędrowałam na lotnisko i komputer nie wytrzymał tylu Arabów (znalazłam tam coś ciekawego ale to jest w temacie gdzie powinno być). Teraz zgubiłam się na mapie Dark Woods, a komputer ciągle wyłącza bo znalazłam kosę i ona mnie strasznie kusi. A poza tym łażę tam w kółko i nie wiem gdzie jestem. może się odnajdę.
Moim zdaniem tych misji nie powinno być albo powinny być bardziej dopracowane. Wolę sobie zwiedzać i oglądać i zbierać wszystko, co tam jest. Bo otoczenie jest rzeczywiście śliczne, zwłaszcza wnętrza domków. A ten splash 'Day 1' to moim zdaniem tylko denerwuje graczy i przedłuża ładowanie.
------------------
EDIT: (odpowiedź do SD)
Wiem, ale nie wiedziałam co tam jest, ale dzięki, żeś mi napisał Chociaż AVPC tnie mi się jak... tnie się strasznie, ale dałam już minimalne ustawienia i małe okno. A twoją mapę już sobie zapisałam wcześniej, bardzo mi się podoba. A w ekploracji terenów zaśnieżonych przeszkadza mi papużka niestety, teraz wpie*dziela moje ciasteczka Idę patrzeć na temat o zacinaniu.Silver Dragon pisze:Dostać się tam można skacząc w wir za jednym z domów na mapie Uptown (Z mapy testowej nie ma powrotu, trzeba wczytać poprzedni zapis)
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 16:36 przez Cziko, łącznie zmieniany 2 razy.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Na mapie testowej można zauważyć więcej interesujących rzeczy. Dostać się tam można skacząc w wir za jednym z domów na mapie Uptown (Z mapy testowej nie ma powrotu, trzeba wczytać poprzedni zapis)Olga pisze:Bałwanka możemy sobie obejrzeć w edytorze i zachowuje się jak ludzie (tak myślę).
To ci może pomóc w ekploracji terenów zaśnieżonychOlga pisze:Też się zgubiłam, najpierw zawędrowałam na lotnisko i komputer nie wytrzymał tylu Arabów (znalazłam tam coś ciekawego ale to jest w temacie gdzie powinno być). Teraz zgubiłam się na mapie Dark Woods, a komputer ciągle wyłącza bo znalazłam kosę i ona mnie strasznie kusi. A poza tym łażę tam w kółko i nie wiem gdzie jestem. może się odnajdę.
Moim zdaniem tych misji nie powinno być albo powinny być bardziej dopracowane. Wolę sobie zwiedzać i oglądać i zbierać wszystko, co tam jest. Bo otoczenie jest rzeczywiście śliczne, zwłaszcza wnętrza domków. A ten splash 'Day 1' to moim zdaniem tylko denerwuje graczy i przedłuża ładowanie.
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 16:23 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
O tej dziewczynie na krzyżu szerzej jest w innym temacie.
BTW. Nie mogę sobie darować offopa.
Ja nadal całego AVPC nie przeszedłem. Jaka jest właściwie rola tego Mikołaja? Zapraszam do tego tematu, piszcie tam.Radek10010 pisze:ak przeczytałem list i weszłam do chaty do Św.Mikołaj ukradł prezenty
BTW. Nie mogę sobie darować offopa.
Jak ty jej pszenicę, tak ona tobie ciasteczka.Olga pisze:A w eksploracji terenów zaśnieżonych przeszkadza mi papużka niestety, teraz wpie*dziela moje ciasteczka
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Owies, nie pszenicę, o ile pamiętamTiquill pisze:Jak ty jej pszenicę, tak ona tobie ciasteczka.
Z pliku "how to play.txt":Tiquill pisze:Jaka jest właściwie rola tego Mikołaja?
A to przecież jest zły Mikołaj, no bo przecież kradnie prezenty. Przecież SD nawet w tym temacie powiedział, gdzie go znalazł; dziwne, że nie zauważyłeś.8 find bad santa
9 frag bad santa
A swoją drogą, dlaczego w kopalni kryształów gdy podnosiłem te kryształy to teraz nie mam forsy w jednym kawałku, tylko mam raz $1200, raz $40 i chyba z 10 razy po $20? Utrudnia to dostanie się do grzybków spowalniających czas i "Miracle Spring Water", którego gra nie traktuje jak przedmiot do leczenia i po wciśnięciu szybkiego leczenia wywala, że nie mam się czym uzdrowić.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Cóż, sam dawałem to find i frag Bad Santa. I jeśli on tylko po to jest by go dorwać, to bogato się nie reprezentuje. Ale jednak widzimy jak okrada dom z prezentu pod choinką. Nie wiem jednak, czy po jego zabiciu ten prezent odzyskujemy. Toteż o takie i inne szczegóły o nim głównie mi chodzi. Jak i o innych bohaterach. Mod nie skończony, ale coś tam jest.Pangia pisze:Przecież SD nawet w tym temacie powiedział, gdzie go znalazł; dziwne, że nie zauważyłeś.
Błąd z pickupami dodanymi na mapę, czasem tak bywa. Wyrzuć je wszystkie, a następnie znów pozbieraj. Powinny być już jako jeden item.Pangia pisze:A swoją drogą, dlaczego w kopalni kryształów gdy podnosiłem te kryształy to teraz nie mam forsy w jednym kawałku, tylko mam raz $1200, raz $40 i chyba z 10 razy po $20?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Wszystko zależy od koloru kryształu. Każdy kolor jest grupowany oddzielnie, stąd ten podziałTiquill pisze:Błąd z pickupami dodanymi na mapę, czasem tak bywa. Wyrzuć je wszystkie, a następnie znów pozbieraj. Powinny być już jako jeden item.Pangia pisze:A swoją drogą, dlaczego w kopalni kryształów gdy podnosiłem te kryształy to teraz nie mam forsy w jednym kawałku, tylko mam raz $1200, raz $40 i chyba z 10 razy po $20?
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Acha, tak to jest. Tak, jak gadasz o czymś, w co nie grałeś - bo w kopalni nie byłem.
Ale nie lepiej, by to była jedna klasa, pickupy dają różną wartość, ale sumują się w jedno. Czy ich rozdzielenie ma w grze jakiś powód na potem, zanosimy to gdzieś, gdzie każdy kolor liczony jest oddzielnie? Tylko tak tłumaczyłoby to potrzebę stałego rozdzielenia tych kamieni.
Ale nie lepiej, by to była jedna klasa, pickupy dają różną wartość, ale sumują się w jedno. Czy ich rozdzielenie ma w grze jakiś powód na potem, zanosimy to gdzieś, gdzie każdy kolor liczony jest oddzielnie? Tylko tak tłumaczyłoby to potrzebę stałego rozdzielenia tych kamieni.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
To dlaczego mam podzieloną forsę na chyba 20 kawałków, skoro kolory były 3 lub 4?Silver Dragon pisze:Wszystko zależy od koloru kryształu. Każdy kolor jest grupowany oddzielnie, stąd ten podział
Wypróbuję, może przynajmniej nieco ograniczę ilość tych "kawałków" forsy, bo nie idzie niczego wybrać. No, ewentualnie pójdę do jakiegoś sklepu i kupię tyle rzeczy, aż zostanie mi tylko to $1200.Błąd z pickupami dodanymi na mapę, czasem tak bywa. Wyrzuć je wszystkie, a następnie znów pozbieraj. Powinny być już jako jeden item.
Aha, i o co chodzi z tymi gremlinami? Uwolniłem je (sorry, uwolniłem GO, bo był jeden), rzuciłem psi przysmak i nic, chwilę połaził za mną, a jak dalej odbiegłem, to przez moment pojawiły się 3. Później poleciałem do kopalni kryształów, w której zabłądziłem (i nie dziwię się, bo 1szy raz tam byłem, a na mapie SD jej nie ma), a jak udało mi się wreszcie wyjść, to wypadły te same 3 gremliny i zaczęły mnie atakować. Nasuwa mi się tylko jedno na usta: WTF?
Może do banku? A może w kasynie miałyby one większą wartość, cholera wie.Tiquill pisze:Czy ich rozdzielenie ma w grze jakiś powód na potem, zanosimy to gdzieś, gdzie każdy kolor liczony jest oddzielnie? Tylko tak tłumaczyłoby to potrzebę stałego rozdzielenia tych kamieni.
A tak swoją drogą, SD, czego tak strasznie słabo na Twojej mapie widać nazwy dzielnic (Downtown, The Woods)? To prawie biały kolor na białym tle, a żeby coś widzieć, musiałbym za każdym razem zmniejszać kontrast w monitorze
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Tam są przeliczane na kasę, więc od razu u gracza mogłyby być sumowane.Pangia pisze:Może do banku? A może w kasynie miałyby one większą wartość, cholera wie.
3 kolory, 3 gremliny. Możę to im trzeba to dać, one są tymi kolekcjonerami kryształów? Stąd podział na oddzielne pickupy. Każdemu jego kolor.Pangia pisze:Później poleciałem do kopalni kryształów, w której zabłądziłem (...), a jak udało mi się wreszcie wyjść, to wypadły te same 3 gremliny i zaczęły mnie atakować
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Od czasów wersji 1300 nie zwracałem na to uwagi. Rzeczywiście podział występujePangia pisze: To dlaczego mam podzieloną forsę na chyba 20 kawałków, skoro kolory były 3 lub 4?
Rada Tiq'a działa cała forsa składa się do kupy
Jak mi się udało nakarmić gremlina poza jaskinią, nie mogłem się od niego odczepić. Łaził za mną wszędzie, póki go nie zabili. Dwa, które powstały w wyniku nadmiaru żarcia, są neutralne, więc jak im podpadniesz, będą atakować, ale jak je nakarmisz będą po twojej stronie. Jak dasz za dużo żarcia powstaną kolejne itd.Pangia pisze:Aha, i o co chodzi z tymi gremlinami? Uwolniłem je (sorry, uwolniłem GO, bo był jeden), rzuciłem psi przysmak i nic, chwilę połaził za mną, a jak dalej odbiegłem, to przez moment pojawiły się 3.
W kopalni, co do gremlinów, panuje wolna amerykanka. Wszystkie są dzikie i będą cię atakować. Nie zrobisz z nich 'pieska'. Po wyjściu z kopalni parę z nich mogło przejść razem z tobą na inną mapę.Pangia pisze:Później poleciałem do kopalni kryształów, w której zabłądziłem (i nie dziwię się, bo 1szy raz tam byłem, a na mapie SD jej nie ma), a jak udało mi się wreszcie wyjść, to wypadły te same 3 gremliny i zaczęły mnie atakować. Nasuwa mi się tylko jedno na usta: WTF?
Z początku miała to być jedynie mapa poglądowa do wydrukowania. Poza tym w oryginale jest trzy razy większa. Wydaje mi się również, że po kompresji DDS kolory odrobinkę wyblakły. Może, jak znajdę czas wyostrzę parę rzeczyPangia pisze:A tak swoją drogą, SD, czego tak strasznie słabo na Twojej mapie widać nazwy dzielnic (Downtown, The Woods)? To prawie biały kolor na białym tle, a żeby coś widzieć, musiałbym za każdym razem zmniejszać kontrast w monitorze
BTW: W wersji 1442 Wolve zadeklarował strzałkę do niej
Ostatnio zmieniony 04 lip 2011, 18:50 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Nie, bo wybiegły od strony kościołaSilver Dragon pisze:Po wyjściu z kopalni parę z nich mogło przejść razem z tobą na inną mapę.
Ja rzuciłem tylko 1 psi przysmak. Wcześniej rzuciłem więcej, ale potem wczytywałem jeszcze raz grę, bo nie wiedzieć czemu, jak przejdę przez punkt wczytania z bronią w ręku, to już nie mogę później wybrać żadnej broni.Silver Dragon pisze:Łaził za mną wszędzie, póki go nie zabili. Dwa, które powstały w wyniku nadmiaru żarcia, są neutralne, więc jak im podpadniesz, będą atakować, ale jak je nakarmisz będą po twojej stronie. Jak dasz za dużo żarcia powstaną kolejne itd.
Nie, bo po wyrzuceniu wypada plik banknotów.Tiquill pisze:Możę to im trzeba to dać, one są tymi kolekcjonerami kryształów?
Najfajniejszy sposób to wziąć kanister z benzyną i polewać i rzucać zapałką, aż zacznie się jarać. Wtedy jeszcze duchowni przylecą i też się zajmą ogniem W pewnym momencie, patrząc z boku, pozbyłem się chyba z 40 wrogów.Silver Dragon pisze:W kopalni, co do gremlinów, panuje wolna amerykanka. Wszystkie są dzikie i będą cię atakować.
Pytanie tylko, kiedy wyjdzie ta wersja (lub gdzie jest, jeśli jestem opóźniony z informacjami).Silver Dragon pisze:BTW: W wersji 1442 Wolve zadeklarował strzałkę do niej
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Pewnie na święta. Fajny byłby prezent pod choinkęPytanie tylko, kiedy wyjdzie ta wersja (lub gdzie jest, jeśli jestem opóźniony z informacjami).
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Pickup choinki znajduje się w Evidence Room na mapie z policją (albo plotacite.fuk albo police.fuk, nie wiem, która wersja jest w grze). Czy da się go podnieść w grze nie wiem, znalazłam to w edytorze jako pickup.Wskazówka: Drogowskazy do choinki zaczynają się na mapie The Woods
Nie pamiętam, ma której mapie był mały domek z dwoma pracownikami RWS'u, komputerem i pudełkami od Fudge Pack i Postala 1. Jednak nie dało się wejść z nimi w żadną interakcję.AD 10
Tu nie mam bladego pojęcia, gdzie to może być
Co do tego, że jest tylko jeden dzień: Gra jest rozplanowana na więcej. Mapa The Dome ma dwie wersje. W jednej Sunny Hills jest zamknięte (można w edytorze zaznaczyć, że drzwi mają być otwarte, ale nic ciekawego tam nie ma), w drugiej jest otwarte, są transparenty i parada na zewnątrz. Screen: https://zapodaj.net/b7eece8ca0a9f.jpg.html
O ile dobrze pamiętam rozwala ją czołg stojący niedaleko od posterunku. Jednak w tej celi nie ma wspomnianego w misji wujka Dave'a na żadnej z map z policją. Ścianka jest chyba po to, że po rozwaleniu możemy pójść do Evidence Roomu (gdzie jest prezent dla wujka) i pokoju z ekwipunkiem, bo normalnie drzwi, przez które wejdziemy na korytarz nie otwierają się w obie strony.W jednej z cel jest dziwna ścianka