mp(d)(t)small_snow_wordl_v1 / mp(d)(t)night_snow_wordl_v1

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

14 mar 2013, 00:32

Chciałbym Wam zaprezentować, dwie mapki, a właściwie jedna w dwóch wersjach, tj dziennej i nocnej, które to zrobiłem wzorując się na mapce znanej z cs-a fy_icewordl.

Mapa jest mała, w zimowym klimacie, oraz charakteryzuje się tym, że podczas gry na niej trzeba dbać o amunicję, ponieważ po za tym co dostaniemy na starcie, oraz zabierzemy dopiero co zabitemu przeciwnikowi, nie znajdziemy żadnego pickupa z bronią, tak samo jest również w kwestii leczenia się, dostajemy jedną fajkę zdrowia na starcie i jedyną opcją powiększenia jej ilości, jest zabicie przeciwnika za nim ten zdarzy użyć swoją :)

Jeśli chodzi o same bronie, które dostajemy na starcie, są to w wersji dziennej karabin maszynowy oraz shotgun, ze standardową ilością amunicji, która otrzymujemy podnosząc je, natomiast w wersji nocnej mamy jedynie USP z moda DarkFire, które ma podczepioną latarkę, oraz z którym to również dostajemy standardową ilość amunicji czyli 14 naboi, także tak jak wspominałem trzeba dbać o amunicję, gdyż mamy jej dosłownie jak na lekarstwo :)

Po opisie samej mapki mogę wyjaśnić formę nazwy tematu. Nawiasy biorą się z tego, że zarówno wersja nocna jak i dzienna mają oddzielne wersje dla trybu DM i TDM, które co prawda różnią się jedynie rozmieszczeniem player startów, lecz ze względu na budowę mapy, głównie jej małego rozmiaru, musiały zostać oddzielone aby rozgrywka DM miała sens, oraz aby nakłaniała do poruszania się po całej mapie, a nie tylko w obrębie player startów.

Na sam koniec to co najważniejsze czyli screeny przedstawiające mapy:

https://imageshack.us/a/img542/4290/post ... 235521.jpg
https://imageshack.us/a/img850/5681/post ... 235517.jpg
https://imageshack.us/a/img209/7520/post ... 235455.jpg
https://imageshack.us/a/img585/413/posta ... 235449.jpg
https://imageshack.us/a/img685/3024/post ... 235357.jpg
https://imageshack.us/a/img515/4307/post ... 235346.jpg
https://imageshack.us/a/img401/9153/post ... 235005.jpg
https://imageshack.us/a/img826/9826/post ... 234659.jpg
https://imageshack.us/a/img703/2441/post ... 234705.jpg
https://imageshack.us/a/img19/8757/posta ... 234714.jpg
https://imageshack.us/a/img855/8474/post ... 234933.jpg


Zapraszam do testowania i komentowania mapy :)
Załączniki
mp(d)(t)(small)(night)_snow_wordl_v1.zip
(2.62 MiB) Pobrany 156 razy
Ostatnio zmieniony 14 mar 2013, 00:42 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

14 mar 2013, 00:43

kod 403 to całkiem ładne zdjęcie ale aby je wklejać aż tyle razy? :D :P


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

14 mar 2013, 00:50

Trafiłeś na moment w którym to zamiast png chciałem dać jpg :) teraz jest ok :)


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 mar 2013, 00:51

Już z opisu nocna wersja wydaje się ciekawa. I po obrazkach widać, że to coś w rodzaju labiryntu, nieco za jasnego w dziennej wersji. Ale to się przetestuje. ;) Za to bardzo klimatycznie prezentuje się nocna wersja. Wymagające są te ograniczenia, ale - zabawa może być. Dodam na serwer to się zobaczy. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

14 mar 2013, 01:01

Dzięki :)

No właśnie nad kwestią jasności zastanawiałem się w wersji dziennej, i już na widocznej jest ona w dużym stopniu zmniejszona, i jak widać, będę musiał ją jeszcze zmniejszyć, a jeśli chodzi o ograniczenia pomysł związany z nimi wynikł spontanicznie podczas próby zagonienia do pracy, mutatora podmieniającego bronie podczas respawnu w trybie multi.

Otóż nie mogłem nic zaradzić na to, aby na starcie dać więcej amunicji, i po różnych kombinacjach, stwierdziłem, że spróbuję zagrać na tym co jest. Spodobało mi się i stwierdziłem, że czemu, zamiast dawać tak jak miało to miejsce ze smallcube'm pełno amunicji, gdzie rozgrywka może stać się nudna/łatwa, zostawię to tak jak jest, przez co również spowoduję to poziom trudności mapy :)

Jeśli chodzi o wersję nocną, to miałem ją zaplanowaną na samym tworzenia mapki, a głównym powodem prowadzącym do powstania takiej wersji było USP, które jako "chyba" jedyna broń ma podczepianą latarkę :)
Ostatnio zmieniony 14 mar 2013, 01:04 przez Radzik, łącznie zmieniany 1 raz.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 mar 2013, 01:11

Domyślnie są mutatory, które dają to samo. Ale jedna mapa wymagająca tego zawsze, to nie ból. :)

A i brawa za nazwę tematu. :diabeł: ;)
Radzik136 pisze:aby na starcie dać więcej amunicji
Teoretycznie to:

Kod: Zaznacz cały

AmmoAdjust=(AmmoType=class'PistolBulletAmmoInv',MaxAmmo=500,bInfinite=False)
itp. Ale nie miałem okazji sprawdzić. Jak się to uda, to powiadom, przyda się.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

14 mar 2013, 01:25

Trochę nie precyzyjnie się wyraziłem, bazuję na MutBaseWeapons, w którym to mam jedynie możliwość dodania poprzez klasę, oraz konkretną rzecz z tej klasy, lecz nie mam możliwości samodzielnego jej wpisania. Dla przykładu: (WeapClass=Class'Inventory.ShotgunWeaponSS')

A jeśli chodzi o podany przez Ciebie kod on jak najbardziej działa, poprzez niego dla m16 ustawiłem maksymalną ilość amunicji dostępnej w multi na własnym serwerze na 500, i odpaleniu gry rzeczywiście mogłem jej tyle mieć :)


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 mar 2013, 01:56

Radzik136 pisze:lecz nie mam możliwości samodzielnego jej wpisania
Jak? Możesz w ini edytować broń, jaką mutek ma zmienić. Ale nie masz wpływu na amunicję. O to ci chodzi?

Mapki są na serwerze, dodane do kolejki DM i TDM. Pograłem. Nocna fajna, biała zaś - no, jasna jest. ;)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2111
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

14 mar 2013, 12:39

Wiem o tym, że mogę w ini zmienić wiem wiem, już zresztą też się próbowałem zajmować, i nawet mi to wychodziło, ale takiego typu mutek, jest w tym momencie kompletnie nie przydatny, no chyba, że da się go podczepić do mapy, jako dodatkowy plik konfiguracyjny, ale obecny efekt, który mam przy wykorzystaniu MutBaseWeapons, mnie na prawdę satysfakcjonuje, więc myślę, że nie ma sensu kombinować, ale Dziękuję za próbę pomocy :)

a jeśli chodzi o wpływ na amunicję to wygląda to w ten sposób, że w MutBaseWeapons dodaje jako wyposażenie standardowe, m16, oraz amunicję do niego, a w zasadzie pickupa amunicji, to niestety o ile sama jak najbardziej działa, tak wspomniany pickup, gdyż (muszę w tym pogrzebać bo cuś robię źle)" niestety nie działa, tak więc otrzymane bronie mają standardowe ilości amunicji.

Co mi się najbardziej we wspomnianym cudzie na kiju podoba, to to, że gdy tylko się go doda bez edycji, od razu nie ma pistoletu, który na tej mapie, na prawdę psułby rozgrywkę.

Dzięki grałem przed chwilą na nich :) jeśli chodzi o wersję dzienną to w Level Properties->Zone Light->AmbientBrightness ma obecnie ustawioną wartość na 150, więc prawdopodobnie zmniejszą ją na 125 a następnie na 100, ale raczej niżej nie zejdę, żeby mapa nie zrobiła się zbyt ciemna.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

14 maja 2013, 15:15

Jaki to mod na ten pistolet z latarką?


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

14 maja 2013, 15:37

Dark Fire bodajże :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 maja 2013, 15:40

DarkFireFix dopiero go ma.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ