P2 Tropik

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcesz takiego moda ?

tak
34
94%
nie
2
6%
 
Liczba głosów: 36
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

03 lut 2013, 14:44

Furka fajna i podobna do oryginału :)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 lut 2013, 18:03

Raczej mało podobna :D
oto finał
Załączniki
Shot00043.jpg
Shot00043.jpg (359.96 KiB) Przejrzano 2182 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 lut 2013, 23:17

ZigHor pisze:A kto robił Sztopora? :D
Dokładnie to miałem wtedy na myśli. ;)

Rycho3D pisze:Dodać jakieś auta, czy "bezużyteczne wybuchające pudła" wystarczą ?
Nie chcę jeździć. :P To stoi w sprzeczności z:
Rycho3D pisze:Ten ma śmigać na kalkulatorze.
Jeśli ZKM ma tak ścinać, jak wcześniej, to... zresztą, zobaczymy. ;)
Rycho3D pisze:Raczej mało podobna :D
oto finał
Podobna! Ale jak bardzo inna. Samochody w P2 to ohydne tekstury. Wreszcie chce się na to patrzeć! Piękny! :ok:
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

04 lut 2013, 21:57

Popracuj jeszcze nad tym żeby się nie cięło,bo zdarza się, że mapki zamulają nie zawsze i nie jakoś mocno no, ale to detal, który można by załatwić chyba... Ja dużo na konsoli gram i lubię jak gry nie mulą...


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lut 2013, 22:10

Popracuj jeszcze nad tym żeby się nie cięło,bo zdarza się, że mapki zamulają nie zawsze i nie jakoś mocno no, ale to detal, który można by załatwić chyba... Ja dużo na konsoli gram i lubię jak gry nie mulą...
Przecież chodzą płynniej od oryginałów . Może ci się rdzeń procesora załącza . Ja mam ustawione na 1 i gram na rozdzielczości 1920x1080 bez cięć.


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 lut 2013, 21:08



8=======D
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

06 lut 2013, 21:52

:zdziw: dublujesz posty...czyżby WAAAAAAAAAAAAAAARN!!!!

A może tak tobie damy warna za bezsensowne posty, co? MM.
Ostatnio zmieniony 07 lut 2013, 09:26 przez Sadysta, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 lut 2013, 22:00

Mój temat, moje zasady :P


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

06 lut 2013, 22:12

kolejna ciekawa mapa :ok:


Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

06 lut 2013, 23:04

Sadysta pisze:dublujesz posty...czyżby WAAAAAAAAAAAAAAARN!!!!
Ile dni miał czekać aż ktoś coś napisze by móc dać UPDATE


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lut 2013, 18:54

Załączniki
Shot00044.jpg
Shot00044.jpg (186.87 KiB) Przejrzano 1881 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

10 lut 2013, 19:22

Naprawdę świetna robota. Aż chce się przejść P2 jeszcze raz w takich lokacjach.
Genialny pomysł z przebudową hotelu na suburbs-2 :ok:

PS: Na suburbs-3 z samochodu przy pralni widać tylko koła. Dziwna sprawa bo żadnych błędów nie wyświetla
Ostatnio zmieniony 10 lut 2013, 19:22 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lut 2013, 21:36

Silver Dragon pisze:PS: Na suburbs-3 z samochodu przy pralni widać tylko koła. Dziwna sprawa bo żadnych błędów nie wyświetla
Faktycznie dziwna spawa .Spróbuj przejść do innej mapy i wrócić, może to jednorazowy incydent .
Edit:
Sprawdź na mapie greenbelt1 ,czy też będą same koła.
Edit2:
JungleMenu ;)
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 559341.rar
Edit3: :D
Sory mój błąd , dodałem samochód do grupy.
Poprawka.
Załączniki
suburbs-3.rar
(2.84 MiB) Pobrany 100 razy
Ostatnio zmieniony 10 lut 2013, 21:55 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 3 razy.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

11 lut 2013, 21:24

Fajna ta stronka startowa.
Do AWP by się przydało cos podobnego. Czasami mam dość tej rozpierduchy na starcie


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 lut 2013, 09:29



8=======D
ODPOWIEDZ