Kody pod AWPMod

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 gru 2012, 01:46

Kody w AWPMod w jego ostatniej wydanej wersji 1.3-Beta2 (DOWNLOAD).

AWPMod Cheats:
ogólne:
AirMail - dodaje powerupy sieciowego AirMail. Kiedyś był to samodzielny AM3-142b, teraz korzysta z 1409X Patch
AllowBolton - dodajemy Kolesiowi kapelusz, plecak wojaka i inne (konfigurujemy w AWPMod.ini)
AmmoMax - każda broń ma teraz max amunicji
ArmednDangerous - wszyscy bohaterowie gry mają bronie z AWPMod/ED/AWP
BCam - przełącza widok z FPP na TPP i odwrotnie, zamiast starego BEHINDVIEW
Biohazard - wszyscy przechodnie, oprócz władzy i wojska, zmieniają się w zombiaki
ChangeHeadSize - zmieniamy wielkość głowy Kolesia! (np. ChangeHeadSize 4)
CleanMyWeaps - czyści z nadmiaru broni! Znowu można od nowa dodać innymi kodami tylko to co chcemy
Cosp - zmienia postać Kolesia na postać określoną w pliku AWPMod.ini
Dev - megakod, włącza nieśmiertelność, max ammo i daje bronie z cheatów Armory, EDWeapons, AWPModWeapons, EAInv
DudeChanger - zmieniamy wygląd Kolesia, jego ciuchy, głowę, sylwetkę, płeć (konfigurujemy wszystko w AWPMod.ini)
GhostTown2 - nowa wersja GhostTown, dostosowana do możliwości AWPModa, czyści mapę z ludzi i ich kawałków
ImFeelingLucky - przenosi cię na przypadkowo wybraną przez grę mapę
InfinityJump - skaczesz tam, gdzie zazwyczaj nie możesz, bo mapa cię ograniczała
Massacre - więcej ludków na mapie, masakra trwa (jest to konfigurowalny w AWPMod.ini samowystarczalny mutator zaimportowany z trybu multi)
NormalizeThem - przywraca wszystkim ich naturalne właściwości
omgwtfbbq - tak jak w Eternal Damnation, wszyscy przechodnie mają wielkie głowy - wielkość zmieniamy wpisując np. tak: omgwtfbbq 3
Puppet - wcielasz się w inną postać na mapie
QuickHealth2 - nowa wersja QuickHealt korzystająca z potencjału AWPMod
ReloadWeapon - przeładowanie tych broni, które mają tą możliwość
ShowOff - siusiamy tnąc na kawałki
Slaughter - rzeź owieczek, wszyscy bezbronni, nawet armia, tylko Koleś ma broń
TheWorld - nowa wersja Bullet, ale bez efektu rozmycia
WallHack - widzisz przez ściany

dodające bronie:
Sweet - tym kodem dodamy swoje tylko ulubione bronie z zainstalowanych modów, możemy wybrać jakie konfigurując plik AWPMod.ini
AWPModWeapons - daje nowe bronie w samym AWPMod oraz bronie ze Sztopora (nie wymaga moda TubeWeapons)
Betty - dodaje cały arsenał z moda KW2, jeśli mamy go zainstalowanego w StP, czyli odpowiednik sztandarowego kodu w KW2
CDInv - daje wszystkie bronie z moda CdInventory, jeśli mamy go zainstalowanego
DarkFire - daje bronie z moda DarFire, jeśli mamy go zainstalowanego
DarkPS - daje bronie z moda DarkPS, jeśli mamy go zainstalowanego
EAInv - mamy arsenał z EA Inventory (część posiada sam AWPMod, część importuje z samego EA Inventory)
EDWeapons - daje wszystkie bronie z ED, które zawiera sam AWPMod (ED nie jest potrzebny)
MaDInv - daje bronie MaDJackala pochodzące z samego AWP (to nowsza wersja broni znanych z MaDMods)
ModsWeapons - daje wszystkie bronie z pozostałych singlowych modów, jeśli tylko mamy je zainstalowane
MPWeapons - daje bronie z różnych modów multi, jeśli te mamy zainstalowane (np. Red Devil, VirtualWeapon)
MrDMods - daje bronie z moda MrDMods, jeśli mamy go zainstalowanego
SMInv - dodaje bronie Stevena z moda SMInventory, jeśli mamy go zainstalowanego
TnInv - daje wszystkie bronie z moda TnInventory, jeśli mamy go zainstalowanego

tylko dla wnikliwych:
GetInvList - polecenie generuje w logu gry listę wszystkich broni i pickupów
GetPickupList - polecenie generuje w logu gry listę wszystkich pickupów
GetWeaponList - polecenie generuje w logu gry listę wszystkich broni


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ