- P2R or P3R.
Chciałbym zaproponować rozmowę o czymś całkiem odmiennym i rzec można wywrotowym, odwrotną tendencję prac. Przy okazji tematu Polski Dubbing do P3 padły takie słowa:
Silver Dragon pisze:Źle nie jest, jest tragicznie. Brak edytora pogrzebał wszystko w głębokim grobie.
Ale pomysł odwrotny, nie wyciskać łez za brakiem edytora na Source'u, ale grę w dobrze znany silnik przenieść to zaiste zajebiste. A jeśli:
MaKiPL pisze:P2R ma w założeniu (legalnie) wyciągnięcie modeli z P3 i wsadzenie do P2R.
Jeśli to się uda, to tak naprawdę ja nie chcę, by:
MaKiPL pisze:W zasadzie chciałbym odtworzyć P2 na UnrealEngine 3.0, ale jest jeden problem. Nie umiem Uscript na tyle, by móc coś napisać godnego. Jak ktoś znajdzie chętnego programistę do przepisywania kodów i systematyki gry
Nie chcę już, w mojej skromnej opinii, by pierwszoplanową pozycją w pracy nad reedycją Postala na UE3 był Postal 2. Ten świat znamy i zna go większość graczy. Wolę najpierw na UT3 ujrzeć odrestaurowaną i odsyfioną w maksymalnie możliwym stopniu Postal III. Wiele lat oczekiwań na Trójkę, bolesny zawód tylu fanów mógłby wreszcie zostać zrekompensowany i zadośćuczyniony. Kto nie miał szans zagrać w Trójkę, jak ja, a bardzo tego chciał, mógłby wreszcie to uczynić.
To jedyna szansa rehabilitacji Trójki, wyrwać co się da z rąk popaprańców z Akelli i dać na nowym silniku. Bo spodziewam się na dłuuugie lata jeszcze nie ujrzeć 4 części Postala. RWS to nie krezus, by po porażce Trójki szybko zaoferował nam nową odsłonę serii, nowoczesną i niezawodną. A czymś seria i jej fani żyć muszą. Warto w międzyczasie odrestaurować P III. Zaś uniwersum Postala 2 dać jako bonus do Postala III. Pożytek dla całej serii byłby imho większy, niż reedycja Postal 2 z bonusami z trójki. Odwrócić priorytety prac. Co o tym sądzicie, bardzo jestem ciekaw?
Jeśli takie sugestie pojawiły się na forum samych twórców P2R, to nieco się spóźniłem. Ale to byłaby nie jedyna moja zaległość.