Kiedy gram w Postala 2, i doszedłem do momentu, gdzie są zombie to dokładnie tutaj:
https://img54.imageshack.us/img54/5817/aanh2.jpg
I tu mi się zacina tak, że NIE MOGĘ GRAC !! a mam takiego kompa:
Procek: Celeron D 2.90 GhZ
Karta Graficzna: Radeon 9550 (pamięc 128 MB)
RAM: 1024
Czy powinno mi aż tak się przycinac? raczej wątpię może ustawic coś specjalnego w ustawieniach, aby tak nie obciążało gry? zmieniałem już ,,characters detail" odpowiadający za dopracowanie postaci, ale to nie dziuała, plz help !!
[ED] Mam problem z ED !! pilnie potrzebuję help!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Łatwo pisać o pomoc, trudniej jej poszukać, co? Tak, tak ci się będzie przycinać, niestety. Zobacz przede wszystkim ten post i następne - najlepiej przeczytaj cały temat Eternal Damnation. Zajrzyj też do działu Pomoc i zapoznaj się z treścią tematów zaczynających się na [ED]...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Postalowiec
- Wstydliwy morderca
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 lip 2007, 22:38
W S Z Y S T K O zobaczyłem!! i NIC MI NIE POMOGŁO!! ktoś ma jakieś sposoby??!! bo naprawdę chcę pograc w ED na płynnej, albo lekko przycinającej się (z bólem -_-) gry, bo normalnie takie rzeczy się nie dzieją
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Również sugeruję zabieg, jaki zapodał Mixer. Takie odchudzenie wpłynie na rozgrywkę, która choć będzie sprzeczna z zamiarem autorów, ale zdecydowanie poprawi płynność gry.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
To może jeszcze zabieg, który pomógł jakimś 3% graczy multiplayer w Jedi Academy (gra na niektórych dość mocarnych sprzętach ciąga po 3 FPS ) - w BIOS'ie zmniejsz szybkośc FSB, AGP oraz ilość pamięci RAM przyznawanej dla karty graficznej (dziwacznie brzmi - gra tnie i jeszcze kompa mam obkrajać? Ale taka prawda, możliwe, że Unreal Engine nie wyrabia sie w takiej konfiguracji sprzętowej i renderuje więcej klatek animacji niż karta jest w stanie wyświetlić cośtam cośtam... nie pamiętam o co dokładnie w przypadku JA chodziło. W sumie nadal uważam taką sytuację ze nierealną. Ale jak komuś pomogło...). Jak wspomniałem pomogło to w znikomej liczbie osób i w zupełnie innej grze (na dodatek na engine Quake 3 Arena), ale może i Tobie z ED się uda
=======EDIT=======
Bym zapomniał - możesz jeszcze pożonglować trochę sterownikami od grafy. Sam muszę tak robić żeby pograć w Carmageddon 2, Hexen 2 albo Hitman - Codaname 47. Dla tych gier muszę wgrywać staaaaaare sterowniki, bo na nowych albo się nie uruchamiają, albo ciągają po 0,03 FPS
=======EDIT=======
Bym zapomniał - możesz jeszcze pożonglować trochę sterownikami od grafy. Sam muszę tak robić żeby pograć w Carmageddon 2, Hexen 2 albo Hitman - Codaname 47. Dla tych gier muszę wgrywać staaaaaare sterowniki, bo na nowych albo się nie uruchamiają, albo ciągają po 0,03 FPS
Ostatnio zmieniony 23 lip 2007, 20:40 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wzmianka Lothara o Hexen II (DirectX był o kant tyłka obić, trza było alternatywę) przypomniała mi ową alternatywę dla bibliotek DirectX: OpenGL. W pliku EternalDamnation.ini znajdź
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
i spójnikiem deaktywuj DX a uaktywnij OpenGL, czyli zrób tak:
[Engine.Engine]
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
OpenGL jest stabilniejszy (nie ma pogoni za sterami) i mniej zasobożerny - gra może Ci chodzić lepiej.
[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
i spójnikiem deaktywuj DX a uaktywnij OpenGL, czyli zrób tak:
[Engine.Engine]
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
OpenGL jest stabilniejszy (nie ma pogoni za sterami) i mniej zasobożerny - gra może Ci chodzić lepiej.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...