fix wybuchów z LI do AWP

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

10 wrz 2012, 18:32

Zagadka na dziś :jak użyć fix wybuchów z Lost Island(tylko wybuchów) w AWP?


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 wrz 2012, 20:14

Nie mam na lapie LI więc nie sprawdzę jego zawartości. Jeśli mod ma własne paczki, to może starczy je importować i bronie edytować. Albo skopiować skrypty i tekstury i podmienić w miejsce oryginalnych. Nie wydaje się to trudne tak, by ktoś nie spróbował. A chociażby sprawdził to.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 wrz 2012, 21:20

Zagadka na dziś : Ale Poco ? :D


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

12 wrz 2012, 23:36

Rycho3D pisze:Zagadka na dziś : Ale Poco ? :D
Co racja to racja :D


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

13 wrz 2012, 16:42

W innym temacie pisał, że z powodu tego że są "ładniejsze i realistyczniejsze".


Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

13 wrz 2012, 17:01

Tiquill pisze:Nie mam na lapie LI więc nie sprawdzę jego zawartości. Jeśli mod ma własne paczki, to może starczy je importować i bronie edytować. Albo skopiować skrypty i tekstury i podmienić w miejsce oryginalnych. Nie wydaje się to trudne tak, by ktoś nie spróbował. A chociażby sprawdził to.
Ja pobralem LI z Postal Site. Jakbys mogl napisac jak to zrobic, sam napewno bym sie za to nie zabieral, bo nie umiem.

A po co? bo w org P2 wybuchy wygladaja tragicznie.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 17:02 przez Sadysta, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

13 wrz 2012, 17:05

Myślę, że Tiquill, napisał poprawnie. Wystarczy przenieść klasy efektów specjalnych. Taki w grach i filmach nazywają się "FX" spróbuj kopnąć wszystkie podobne do tego "FX" albo "particle" z /System/ Do P2. Jak wywali błąd, bo potrzebuje pliku, zobacz jaki to plik i go poszukaj w LI. Myślę, że tyle.


ODPOWIEDZ