fix wybuchów z LI do AWP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie mam na lapie LI więc nie sprawdzę jego zawartości. Jeśli mod ma własne paczki, to może starczy je importować i bronie edytować. Albo skopiować skrypty i tekstury i podmienić w miejsce oryginalnych. Nie wydaje się to trudne tak, by ktoś nie spróbował. A chociażby sprawdził to.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Ja pobralem LI z Postal Site. Jakbys mogl napisac jak to zrobic, sam napewno bym sie za to nie zabieral, bo nie umiem.Tiquill pisze:Nie mam na lapie LI więc nie sprawdzę jego zawartości. Jeśli mod ma własne paczki, to może starczy je importować i bronie edytować. Albo skopiować skrypty i tekstury i podmienić w miejsce oryginalnych. Nie wydaje się to trudne tak, by ktoś nie spróbował. A chociażby sprawdził to.
A po co? bo w org P2 wybuchy wygladaja tragicznie.
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2012, 17:02 przez Sadysta, łącznie zmieniany 1 raz.
Myślę, że Tiquill, napisał poprawnie. Wystarczy przenieść klasy efektów specjalnych. Taki w grach i filmach nazywają się "FX" spróbuj kopnąć wszystkie podobne do tego "FX" albo "particle" z /System/ Do P2. Jak wywali błąd, bo potrzebuje pliku, zobacz jaki to plik i go poszukaj w LI. Myślę, że tyle.