Z góry sorry, ale wybuchy w klasycznym P2 wyglądają chuj*wo.
Jeszcze taka uwaga, do doom 3 i quake 4 powstały modyfikacje umożliwiające granie na detalach ultra hight, polega to na zw tekstur o 200% może w P2(AWP) też da rade to zrobić?

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Pewnie się da, ale raz że to będzie dziwnie wyglądało miejscami, a dwa komputer siądzie. Jakiś słabo zoptymalizowany jest ten zmodyfikowany unreal engine. Bardziej mnie zastanawia, czy można sobie ustawić jakąś niestandardową rozdziałke. Bo te paski po bokach po prostu mnie rozrywają !Sadysta pisze: Jeszcze taka uwaga, do doom 3 i quake 4 powstały modyfikacje umożliwiające granie na detalach ultra hight, polega to na zw tekstur o 200% może w P2(AWP) też da rade to zrobić?
EDIT: Czyli innymi słowy ładniejsza grafika.W ramach produkcji nie zabrakło też edytora umożliwiającego tworzenie nowych poziomów i modyfikacji, które następnie można przetestować w samej grze, działającej na silniku Unreal Engine 2.5.
Jak nie?ZigHorDude pisze: Tekstury te same (najpewniej nie uległy zmianie)
Tak. MAJĄ a kiedy zrobią?prawdziwy 666 pisze:na resurrection studios mają zamiar zrobić tak zwany Postal 2 Resurrected
w skład tego wejdą ulepszone wersje ED i AWP
oto zrobiony przez Toploadera na szynko przykład tego co możemy się spodziewać po AWP:R
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
o coś takiego wam chodzi???
obiecanki cacankiprawdziwy 666 pisze:na to pytanie nie da się odpowiedzieć
P2R został na razie odsunięty na bok ze względu na to https://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... d=93000640
ale możesz być pewny że zostanie zrobione