OpenWorld

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

25 sie 2012, 15:42

Autor: ErikFOV

Większość graczy dobrze zna tą mapę (a raczej już moda). Wielokrotnie były przedstawiane kolejne odsłony. Info o ostatniej finalnej wersji jest tu.

Tymczasem niedawno pojawiła się wersja testowa odsłony 6 moda. Postanowiłem więc, że założę odrębny temat. Co nowego:
>> Zmiana koloru ścian na bardziej pustynny
>> Obiekty ustawione na mapie za pomocą załączonych narzędzi i ich współrzędne, zapisywane są w ini'aczu, Będą się znajdować w danym miejscu na mapie, póki ich ktoś nie rozwali, Opuszczenie gry nie ma na to wpływu
>> Obiekty posiadają kolizję
>> Upgrade i ogólne usprawnienia dla aut moda ADrenalineCarsSTP + ...

Screena nie ma, bo w sumie pustynna mapka nie zmieniła się zbytnio

D/L
Patch zbiorczy (1+2+3+4)

Źródło


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

25 sie 2012, 19:52

A ja tylko napiszę, że ta mapka szybko mi się znudziła. Na początku dawała dużo frajdy, ale budowanie jest dość żmudne, a mapa za duża. Tak czy inaczej - za atomówkę plus. :D


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

25 sie 2012, 21:18

Mnie w tym modzie brakuje możliwości stawiania meshy z roślinami (drzewka, krzaczki etc. z możliwością dostosowania wielkości) oraz różnej wielkości skałek. To by było dopełnienie tego moda.

A tak ogólnie jest świetnie


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 sie 2012, 02:29

Silver Dragon pisze:Obiekty ustawione na mapie za pomocą załączonych narzędzi i ich współrzędne, zapisywane są w ini'aczu, Będą się znajdować w danym miejscu na mapie, póki ich ktoś nie rozwali, Opuszczenie gry nie ma na to wpływu
Znakomita sprawa. Zwłaszcza dla Ciebie. ;) A pytanie, bo siedzisz w tym. Bez względu na stan pliku savagame gra odtwarza to co jest w ini a nie sejwie?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

26 sie 2012, 11:51

Tak dobrze to nie jest. Save to save, taki jak zapiszesz, taki będzie. W MP save'ów nie ma więc to raczej nieistotne.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
ODPOWIEDZ