[ POMOC] Kopniak z ED w AWP

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

02 sie 2012, 13:35

Aż taki głupi nie jestem :D Wszystko wrzuciłem do odpowiednich folderów, i zmieniłem im nazwy. Czyli paczka z teksturką nazywa sie teraz FPPitp a tekstura NowaNoga. Paczka z animacją to Kick_Anim .


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

02 sie 2012, 13:47

Tak, tak, ale myślałem, że mogłeś nie wrzucić.

Kod: Zaznacz cały

defaultproperties
{
    {
     NoHitMarkerMade=Class'Postal2Game.KickHitNothingMarker'
     bStopAtDoor=True
     switchstyle=WEAPONHOLDSTYLE_Melee
     ShakeOffsetTime=3.000000
     PlayerMeleeDist=135.000000
     NPCMeleeDist=50.000000
     bAllowHints=False
     CombatRating=0.000000
     FirstPersonMeshSuffix="Foot"
     WeaponSpeedHolster=0.600000
     WeaponSpeedShoot1=1.000000
     WeaponSpeedShoot1Rand=0.300000
     WeaponSpeedShoot2=1.000000
     AmmoName=Class'Inventory.FootAmmoInv'
     bCanThrow=False
     AutoSwitchPriority=0
     FireOffset=(X=2.000000,Z=-1.000000)
     ShakeRotMag=(X=250.000000)
     ShakeRotTime=3.000000
     ShakeOffsetMag=(X=3.000000,Y=3.000000,Z=3.000000)
     TraceAccuracy=0.050000
     AIRating=0.000000
     MaxRange=275.000000
     FireSound=Sound'WeaponSounds.foot_fire'
     GroupOffset=4
     PickupClass=None
     BobDamping=0.975000
     ItemName="Foot"
     Mesh=SkeletalMesh'Kick_Anim.FP_Bio_Foot'
     Skins(0)=Texture'FPPitp.NowaNoga'
     Skins(1)=Texture'WeaponSkins.Dude_Hands'
    }
} 
Wszystko tu dobrze wygląda, ale może nie czyta współgra ta tekstura z meshem. Zmień skrypt dla nazwy tekstury i lokalizacji dla mesha (powinno tam gdzieś być, poszukaj)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2012, 00:32

Może podczas importu z ED otworzyłeś też inne pliki lub sam edytor je otworzył. I skojarzył z paczkami, jakie zrobiłeś. I teraz gra wymaga jakiejś paczki z ED, aby wczytać twoje importy. A że nie może wczytać, to nie wczytuje też nogi. Log to wyjaśni, zajrzyj. Jeśli tak - to zapisz je w edytorze jeszcze raz, ale już bez zaglądania do folderu ED.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 sie 2012, 06:49

Na początku skryptu dodaj linię .
#exec OBJ LOAD FILE=Kick_Anim.ukx


8=======D
ODPOWIEDZ