Jak używać w AWP modów "samochodowych"?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Bardzo mi się spodobały 2 mody z tego forum - ADrenaline i ZombieCar, ale jeżdżenie po gotowych mapkach z lekka się nudzi. Chciałbym więc trochę pojeździć (w miarę możliwości) po mapach z podstawowego Postala w stylu Carmageddona Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy da się zespawnować te wozy na mapę, a jeśli się da, to jakie klasy wklepać do prop launchera? Z góry dziękuję.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jak zwykle, wszystko jest na forum, i to w samochodowych tematach.
Tutaj masz kody do ProjectMarica, jedynego moda, gdzie można spawnować auta z PropLaunchera. Podaję je i tu:
Tutaj masz kody do ProjectMarica, jedynego moda, gdzie można spawnować auta z PropLaunchera. Podaję je i tu:
Zaś tam masz, że ADrenalina nie umożliwia takiego dodawania. Zombie Car Mod też tego nie umożliwia. Trzeba pododawać je do map.Silver Dragon pisze:Kod: Zaznacz cały
PropClasses=Class'ProjectMarica.RVCar' PropClasses=Class'ProjectMarica.PRVCar' PropClasses=Class'ProjectMarica.FRTCar' PropClasses=Class'ProjectMarica.DudesCar' PropClasses=Class'ProjectMarica.NKVTank' PropClasses=Class'ProjectMarica.HelicopterVehicle'
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Jeszcze kod do autka z najnowszej wersji:
Kod: Zaznacz cały
PropClasses=Class'ProjectMaricaCore.NKVCar'
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew