A to dlaczego? Zwiększa to realizm i dodaje świeżości. Stare giwery niech już będą starymi - bez przeładowania, ale w nowych taką możliwość z chęcią wykorzystuję.Tiquill pisze:Wbrew większości, podoba mi się brak przeładowywania. Toteż bardzo mnie ono drażni w modach, które je dodają.
Co mi się nie podoba w Postalu 2
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Brak przeładowania jest jedną z ciekawych "zastosowań" broni i bardzo pomaga w graniu (np. gdy strzelam z deagle do wrogów). Powiem nawet, że bardziej nowoczesne jest strzelanie bez przeładowania (przeładowanie jest oklepane) ale każdy woli co innego.
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Strzelane bez przeładowywania pozwala siać nieustanny zamęt i to jest jedna z rzeczy, która podoba mi się w Postalu.
Posiadam zasilacz z białej listy.
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
1. Słaba grafika [niektóre gry na tym samym silniku są 30 razy ładniejsze, dynamiczne oświetlenia, bump mappingi i inne gówna]
2. brak śladów postrzałów na trupach i jeszcze żywych osobach xd
3. Ragdoll. NIENAWIDZE RAGDOLLA. UT2K3/2K4 ma piękny Ragdoll, można zrobić mapkę "poszatkowaną" różnymi belkami itp, i patrzeć jak Szmatławiec spaaada, i spaaada. A tu co. =.= Postać po ubiciu mieczem, i kopnięciu, wbija sie w sufit/ścianę. DAFQ?
4. Mała interakcja ze światem. Marzy mi sie coś w stylu Prey'a, ide do kibla, moge sobie pomachać muszlą w te i we wte, spłukać wodę, podejść do umywalki, puścić wodę, zakręcić ją, zapalić/zgasić światło...to by było coś pięknego. [nie żeby jakoś kręciło mnie trzaskanie muszlą od kibla, ale to taki przykład tylko interakcji XD]
5. Interakcje postaci. Kiedyś mnie te ich "rozmowy" bawiły, teraz jak słysze że ktoś gada, to mam ochotę wyrwać im łeb z kręgosłupem...
6. w AW/AWP wpienia mnie możliwość pocięcia kogoś, jednym ciosem sierpu/toporka/katany. Przydało by sie takie maniakalne "trzaskanie" przynajmniej 3 razy w np. rękę, za pierwszym razem lekko by sie nacięła, za drugim razem by "kawałek" sie rozcięła, i wisiała luźno [Ragdoll zawsze spoko] a po ostatnim, sru na ziemi. Epicko by było. Albo możliwość "chlaśnięcia" kogoś na krzyż kataną w brzuch i rozpłatania go. [jak sie rozetnie kogoś na pół to "od spodu" dodawany jest static mesh, z rozcięciem. Może dało by sie zrobić taki z rozpłatanym brzuchem?]
7. AI Przeciwników
[wczoraj napisałem myślałem że sie wysłało, a tu lipa]
2. brak śladów postrzałów na trupach i jeszcze żywych osobach xd
3. Ragdoll. NIENAWIDZE RAGDOLLA. UT2K3/2K4 ma piękny Ragdoll, można zrobić mapkę "poszatkowaną" różnymi belkami itp, i patrzeć jak Szmatławiec spaaada, i spaaada. A tu co. =.= Postać po ubiciu mieczem, i kopnięciu, wbija sie w sufit/ścianę. DAFQ?
4. Mała interakcja ze światem. Marzy mi sie coś w stylu Prey'a, ide do kibla, moge sobie pomachać muszlą w te i we wte, spłukać wodę, podejść do umywalki, puścić wodę, zakręcić ją, zapalić/zgasić światło...to by było coś pięknego. [nie żeby jakoś kręciło mnie trzaskanie muszlą od kibla, ale to taki przykład tylko interakcji XD]
5. Interakcje postaci. Kiedyś mnie te ich "rozmowy" bawiły, teraz jak słysze że ktoś gada, to mam ochotę wyrwać im łeb z kręgosłupem...
6. w AW/AWP wpienia mnie możliwość pocięcia kogoś, jednym ciosem sierpu/toporka/katany. Przydało by sie takie maniakalne "trzaskanie" przynajmniej 3 razy w np. rękę, za pierwszym razem lekko by sie nacięła, za drugim razem by "kawałek" sie rozcięła, i wisiała luźno [Ragdoll zawsze spoko] a po ostatnim, sru na ziemi. Epicko by było. Albo możliwość "chlaśnięcia" kogoś na krzyż kataną w brzuch i rozpłatania go. [jak sie rozetnie kogoś na pół to "od spodu" dodawany jest static mesh, z rozcięciem. Może dało by sie zrobić taki z rozpłatanym brzuchem?]
7. AI Przeciwników
[wczoraj napisałem myślałem że sie wysłało, a tu lipa]
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A to dlatego, że jest wbrew moim przyzwyczajeniom w P2. To ta święta w P2 rzecz, która nie może przeszkadzać w zabawie, przeładowanie ma się odbywać w tle. Z tego samego powodu lubię w ścigałkach automatyczną zmianę biegu. To nie może odrywać mojej uwagi od zabawy.Mr Minio pisze:A to dlaczego? Zwiększa to realizm i dodaje świeżości. Stare giwery niech już będą starymi - bez przeładowania, ale w nowych taką możliwość z chęcią wykorzystuję.Tiquill pisze:Wbrew większości, podoba mi się brak przeładowywania. Toteż bardzo mnie ono drażni w modach, które je dodają.
Owszem, to kuriozum. Nie pasuje zwłaszcza do brutalnej gry. Ale pasuje do gry, która oszczędza na wydajności.Ryuq666 pisze:brak śladów postrzałów na trupach i jeszcze żywych osobach xd
No, to nie wina ragdolla, tylko map (geometrii i kolizji).Ryuq666 pisze:Postać po ubiciu mieczem, i kopnięciu, wbija sie w sufit/ścianę.
Machać muszlą? Czyli całym kompaktem? Toś ty silny w dłoni, nie powiem.Ryuq666 pisze:ide do kibla, moge sobie pomachać muszlą w te i we wte, spłukać wodę, podejść do umywalki, puścić wodę, zakręcić ją, zapalić/zgasić światło...to by było coś pięknego. [nie żeby jakoś kręciło mnie trzaskanie muszlą od kibla
Klimat Postala jest do tego stworzony. Może w Czwórce tego doczekamy.Ryuq666 pisze:4. Mała interakcja ze światem.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Miałem na myśli machanie tą klapą... xd
Drażni mnie jeszcze w grze ciągłe ładowanie i małe mapki, chociaż wydajność może to i powiększa.
najbardziej.]
Drażni mnie jeszcze w grze ciągłe ładowanie i małe mapki, chociaż wydajność może to i powiększa.
To nie ma nic do rzeczy, btw, ja nie widziałem gry na Unrealu która ma coś takiego [ślady na ciałach] może Unreal 3.0 to ma już "w sobie" ale w starszych wersjach tego po prostu nie ma, i nie ma to nic z wydajnością wspólnego [tak samo jak niby Okna w P2 nie są przeźroczyste żeby zwiększyć wydajność. To że gra tego nie widzi tego co jest z tyłu nie jest prawdą, przecież gdyby tak było to również przeźroczysta textura dla szyby sprawiła by że wewnątrz byłaby pustka. Gra olewa texturę skupiając sie na modelu, a nadal za nim wszystko sie renderuje :3 Za ścianami już nie, no ale za szybami jakOwszem, to kuriozum. Nie pasuje zwłaszcza do brutalnej gry. Ale pasuje do gry, która oszczędza na wydajności.
najbardziej.]
Szczerze? nie wiem czy chce Postala 4 x.x Najlepiej jakby przeszli na Unreal Engine 2.5. W nim jest wszystko co najlepsze [vide Swat 4 xd] więc...Ew Unreal 3.0 no ale ja już nie pogram...I NIE NA STEAM'IE =.=Klimat Postala jest do tego stworzony. Może w Czwórce tego doczekamy.
Heretyk! Na stos z nim, na stos!Ryuq666 pisze:Szczerze? nie wiem czy chce Postala 4
Marzę o Czwórce bez bugów, z otwartym światem, mnóstwem broni i możliwością interakcji z otoczeniem. Ależ to były dyskusje, jakie tematy przed wydaniem Trójki, a teraz co? Dupa. Twórcy zachowują się jakby specjalnie chcieli, aby gra została uznana za śmiecia. A takie były w nich pokładane nadzieje... Tak zawieść fanów... No, ale od tego inny temat jest. No, ale musiałbym zagrać najpierw, aby się wypowiedzieć ostatecznie. Ale właśnie... Nie mam ochoty nawet tego kupować. Szkoda mi kasy. To chyba najlepszy dowód słabości tej pozycji.
Co nie podoba mi się w Postalu już tu pewnie pisałem nie raz, ale jak tak czasem sobie myślę to dochodzę do wniosku, że każda gra ma jakieś wady, a Postala trzeba lubić za to co ma, a nie nie lubić za to czego nie ma. Wiadomo, że gra ma wiele błędów i jest niedopracowana, ale jednak coś nas na to Forum przywiodło. Czy to nie wielkość i magia tej gry?
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Słusznie przeczysz mojej gdzieś danej wypowiedzi. To była moja próba odgadnięcia powodu, dlaczego twórcy tak zrobili - domyślałem się, że dla optymalizacji. Choć co do braku śladów kul wciąż twierdzę, że tu słuszny zabieg optymalizujący. Inna rzecz, że w P2 wcale nie dla optymalizacji brak ów ma miejsce.Ryuq666 pisze:tak samo jak niby Okna w P2 nie są przeźroczyste żeby zwiększyć wydajność. To że gra tego nie widzi tego co jest z tyłu nie jest prawdą, przecież gdyby tak było to również przeźroczysta textura dla szyby sprawiła by że wewnątrz byłaby pustka.
A że P4 ma być na silniku Unreala, to oczywista oczywistość.
Czemu ta Czwórka tutaj powraca?
PS. Zastanawiałem się, czemu autor tematu nie dał w nazwie tematu numeru gry, że to tylko o P2. Sprawdzam - ja jestem autorem. Numer dodałem.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...