Czego oczekiwaliście od Postala III, a czego nie dostaliście
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
RWS akurat nie ma tu nic do gadania, bowiem całym projektem zarządza Akella i to właśnie pseudo programiści z Akelli zawalili sprawę.
Oczekiwałem grywalności oraz prostoty użytkowania, gra tego nie posiada
Oczekiwałem grywalności oraz prostoty użytkowania, gra tego nie posiada
Ostatnio zmieniony 15 lip 2012, 22:29 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
oczekiwałem tego co RWS chciało zrobić z P3
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A może zrobić z tego ankietę? Lista oczekiwań byłaby wymowna. ZigHorDude, jak uważasz?
Na początek powiem tak, dla rozgrzewki: Każde gówno może uratować edycja jego źródeł. Wiem, jak to brzmi, tak miało. Od czasu wydania Postal 3, dupa zaczyna się na literę "A".
Na początek powiem tak, dla rozgrzewki: Każde gówno może uratować edycja jego źródeł. Wiem, jak to brzmi, tak miało. Od czasu wydania Postal 3, dupa zaczyna się na literę "A".
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Dziwi mnie, jak bardzo wydawca jest ślepy, skoro nie widzi, że wydanie SDK mogłoby nakręcić sprzedaż gry. Nieco wygórowany przykład - ARMA 2 + Operation Arrowhead. Gra ogólnie sprzedawała się dobrze (bo jest dobra), ale od czasu wydania moda Day Z gra przeżywa drugą młodość i sprzedaje się jak ciepłe bułeczki
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
Bardzo ciekawa idea Tiquill.Tiquill pisze:A może zrobić z tego ankietę? Lista oczekiwań byłaby wymowna. ZigHorDude, jak uważasz?
A co do Postala III, to niestety moje nadzieje na wspaniałą grę zaprzepaściły screeny z roku 2010. Szkoda, bo zapowiadało się na ciekawą grę akcji już na pierwszych gameplay' ach i zwiastunach: Postal III (First Gameplay pt. Nadzieje ZigHor'a). Wiem, że lekko przesadzam, ale taki mój pogląd
Ja oczekiwałem dobrej gry TPP w konwencji Postala 2 na silniku Unreal Engine 3.0 pt. Postal III
Oczywiście nie oczekuję od Akelli, by robiła wszystko co każą gracze. Po prostu im większe gówno zrobią, tym zapłacą malejącą liczbą fanów.
PS. Sorry, że trochę długo i bezsensownie, ale nie mam dnia do pisania dobrych wypowiedzi.
Wszystko jest ok, tylko miałbym prośbę. Nie używaj kolorów w postach, bo jest to przeznaczone wyłącznie dla Administracji i Moderatorów. MM.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 16:10 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zwłaszcza, jak wielkie oczekiwania były fanów serii. I jaki olbrzymi potencjał tkwi w tych fanach, co dowiodła taka masa dodatków do Postal 2. Wciąż produkowanych, mimo że upłynęło już od premiery 9 lat! Ignorowanie tego, działanie temu na przekór jawi mi się nie jako zwykła ślepota, ignorancja czy zapatrzenie w siebie, ale celowe działanie mające na celu zarżnięcie potencjału tej serii. Co, kogoś tam mierzi Postal tak bardzo, że za swoją życiową ambicję uznał rozebranie tej serii na drobne kawałeczki, od środka? Tą ohydną grę, uf, jak ohydną! Rozstrzelać go!Lothar pisze:Dziwi mnie, jak bardzo wydawca jest ślepy, skoro nie widzi, że wydanie SDK mogłoby nakręcić sprzedaż gry.
Nigdy nie jest za późno na, przynajmniej częściową, poprawę sytuacji. Postal III nie powstał na egzotycznym silniku, z którym nie wiadomo co i kto ma zrobić. Wręcz przeciwnie. Wystarczy tylko się przełamać, dziubaski z Akelli.
Resztę zrobią fani.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Big_Psycho
- Wstydliwy morderca
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 lip 2012, 02:43
Oczekiwalem (tutaj wstaw przeklenstwo) gry ktora do (wstaw drugie przeklenstwo) nedzy by mi uszla na komputerze ktory odpalil GTA 4 na 25 FPS i Maxa Payne'a 3 na 28 FPS, a zamiast tego mam na niej mniej niz 20 FPS mimo ze grafika ssie jadra zebry, porownana do niektorych dzisiejszych gier. In short; spodziewalem sie dobrej optymilizacji
Ostatnio zmieniony 21 lip 2012, 02:59 przez Big_Psycho, łącznie zmieniany 1 raz.
- TheMiki470 2
- Wstydliwy morderca
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 kwie 2012, 16:38
Przede wszystkim lepszej optymalizacji i przynajmniej jakiś Freemode bo czasami się chce po prostu pochodzić i się pobawić "zabawkami"
(Dawniej Coolman035)
- Daevoo
- Początkujący morderca
- Posty: 84
- Rejestracja: 25 lip 2013, 22:19
- Lokalizacja: Ukryta przyczepa
Oczekiwałem tego co w 2. Zabawy i rozpierduchy. Co jest? Kaszana najgorszej jakosci ktora leżala mies. w popsutej lodówce. Ograniczę się do paru słów. Miało być postal i połączone dodatki do niego w 1 a wyszła chujnia.
Co zrobisz gdy przyjdę???
Powiem wam ze dopiero niedawno zakupilem p3 na steam i pelen obaw rozpoczelem swoja przygode. Wcale nie jest tak zle, a juz na pewno nie jest to najgorsza gra wszechczasow. Pewnie, do 2 na daleko, nie ma klimatu, psychozy, sandboxa... Ale to dalej brutalna, niepoprawna gra jedyna w swoim rodzaju. Glownym mankamentem jest liniowosc i spierdolona technika gry. Detekcja obrazen, niskie ai, walka w recz... Ogolnie Postal 3 lezy pod wzgledem wymagan rynku gier w 2011 roku. Ale czy Postala powinno sie oceniac w stosunku do innych gier? Mysle ze nie. W kazdym razie radosc z gry mozna czerpac, prosta gra. Powstalo i powstaje masa gorszych tytulow. Chocby taki Driver 3 ktory odepchnal mnie przy premierze, i do dzisiaj pomimo 10 prob nie ukonczylem go bo jest tak nudny, tak slaby. Postal III to dzielo przy Driverze 3