Nieśmiertelnosc w ED

Rozmowy o Eternal Damnation, odrębnej grze działającej na bazie Postala 2.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
kotek312
Niedorobiony bandzior
Posty: 39
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:24
Lokalizacja: WziąścKaseNaPaliwo

13 sie 2010, 23:28

oczywiscie wpisuje kod Silent cos tam i niedziala, jest moze jakis inny czy cos?


Twoja matka jest kozą w stadzie mojego ojca!
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

13 sie 2010, 23:42

Działa, ale nie na wszystkich mapach (przynajmniej w wersji z download-u i w PX) 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
kotek312
Niedorobiony bandzior
Posty: 39
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:24
Lokalizacja: WziąścKaseNaPaliwo

14 sie 2010, 00:06

ja teraz skonczylem wesole miasteczko i mam jakies miasto, dużo do końca tej żałosnej gry mi zostało?
sciagałem z internetu i nie bedzie mi niesmiertelnosc dzialac?
Triki wcale nie dzialają, nawet jeden


Twoja matka jest kozą w stadzie mojego ojca!
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

14 sie 2010, 09:40

A Sissy wpisałeś przed wpisaniem tricków?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Karpiu
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 516
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:24
Lokalizacja: Eichenbruck

14 sie 2010, 09:48

a dev chociaż? Bo to i niesmiertelność, i bronie...

PS: Gra "żałosna", bo ci kody nie działają? <roftlmao>


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

14 sie 2010, 11:18

Karpiu pisze:PS: Gra "żałosna", bo ci kody nie działają? <roftlmao>
Żałosna, bo miała być straszna, a Half-Life jest straszniejszy, choć nawet nie należy do tego typu gier.
Kolego kotek312, konsola => wpisujesz "sissy" => wpisujesz "dev". Dostaniesz wszystkie pukawki i nieśmiertelność. Kod "SilentScope" działa tylko w muzeum i na jeszcze 2 mapach (mapa z jakimiś rurami i mapa następująca po niej, jak to mówił korter).


Awatar użytkownika
kotek312
Niedorobiony bandzior
Posty: 39
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:24
Lokalizacja: WziąścKaseNaPaliwo

14 sie 2010, 11:50

o kur, muzeum i rury daleko za mną


Twoja matka jest kozą w stadzie mojego ojca!
Awatar użytkownika
Zaero
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 04 cze 2012, 11:18

04 cze 2012, 12:08

Wiem że od pytania mineło troche czasu ale jako że nie widać w temacie ostatecznej odpowiedzi, powiem jak ja sobie z tym radzę:
Jako że jedyny, w pełni działający kod na nieśmiertelność: "set P2Player bGodMode True" jest dośc długi, edytuję plik User.ini gry i tam gdzie zapisane są funcję poszczególnych klawiszy znajduję "ToggleToHands" (czyli schowanie broni). Zmieniam tę linijkę na:

E=ToggleToHands | onrelease set P2Player bGodMode True

i od tego momentu po wciśnięciu przycisku schowania broni (u mnie "E") jestem nieśmiertelny. :D Można wciskać dowolną ilość razy, kod się nie wyłączy.

Myślę że temat do zamknięcia. :)
Ostatnio zmieniony 05 cze 2012, 13:02 przez Zaero, łącznie zmieniany 2 razy.


"Coś jak kręgle... tylko lepsze!
Postal: "Play the game - share the pain!"
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 cze 2012, 00:47

Zaero pisze:E=ToggleToHands | onrelease set P2Player bGodMode True
Dobra droga! Ale można prościej, bez onrelease. ;) Istotny jest tu znak | który oddziela kolejne kody i pozwala do jednego klawisza przypisać wiele poleceń.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaero
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 04 cze 2012, 11:18

05 cze 2012, 13:05

Tiquill pisze:Dobra droga! Ale można prościej, bez onrelease. ;) Istotny jest tu znak | który oddziela kolejne kody i pozwala do jednego klawisza przypisać wiele poleceń.
Tak mi się zdawało, jeszcze z czasów grania w inne tytuły na silniku Unreal'a. Ale ponieważ w ini podpatrzyłem wariant z onrelease nie chciałem już kombinować. Tym bardziej że niektóre rzeczy działające w Unrealach nie działają poprawnie w Postalu (np. polecenie make dla narzędzia UCC).
Ostatnio zmieniony 05 cze 2012, 13:06 przez Zaero, łącznie zmieniany 2 razy.


"Coś jak kręgle... tylko lepsze!
Postal: "Play the game - share the pain!"
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 cze 2012, 14:42

Zaero pisze:niektóre rzeczy działające w Unrealach nie działają poprawnie w Postalu (np. polecenie make dla narzędzia UCC)
Polecenie make to podstawowe polecenie UCC w P2 i działa jak najbardziej poprawnie.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaero
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 04 cze 2012, 11:18

05 cze 2012, 22:23

Tiquill pisze:Polecenie make to podstawowe polecenie UCC w P2 i działa jak najbardziej poprawnie.
To POWINNO być wogóle podstawowe polecenie tego narzędzia w każdej grze na silniku Unreala, niestety w moim Postalu tak nie jest (pudełkowa edycja PostalX, oczywiście po polsku). Gdyby było, nie musiałbym tworzyć tematu z prośbą o mody na boomerang-kosę itd.


"Coś jak kręgle... tylko lepsze!
Postal: "Play the game - share the pain!"
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 cze 2012, 22:44

Temat frapujący. Co do PX, widać czegoś komuś pożałowali. Na RS była kiedyś dostępna paczka z UCC, prawdopodobnie dobrym, nie znajduję jej jednak. Aż się boję sam tego udostępniać, bo może uczynię wbrew wydawcy...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaero
Wnerwiony urzędas
Posty: 13
Rejestracja: 04 cze 2012, 11:18

06 cze 2012, 15:13

Tiquill pisze:Temat frapujący. Co do PX, widać czegoś komuś pożałowali. Na RS była kiedyś dostępna paczka z UCC, prawdopodobnie dobrym, nie znajduję jej jednak. Aż się boję sam tego udostępniać, bo może uczynię wbrew wydawcy...
Jak już się dowiesz co i jak daj proszę znać na PW (by uniknąć offtopa), bardzo ułatwiłoby mi to mod-przygodę z P2.


"Coś jak kręgle... tylko lepsze!
Postal: "Play the game - share the pain!"
ODPOWIEDZ