Kłująca woda do postala
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
To jest sobie mapa do P2 z wodą https://forum.postalsite.info/n ... .html#72341 wszystko cacy i ładnie tylko dlaczego nie gina w niej ludzie ? Wie ktoś może jak zrobić żeby gineli ?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Sadysta, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Przyznam, że nie wiem, czy jest w ogóle możliwe, by do FluidSurface przypisać jakieś DamageType. Jeśli już stykałem się z płynem dającym obrażenia, to nie sam płyn ranił, ale towarzyszący temu PhysicVolume. Tak jest na przykład na mapie Napalm. Tam gdzie płynie żrący płyn, tam - też i Ty dodaj do swojej mapy wokół wody sześcian bryły Cube, a potem zrób z niego PsychicVolume i wybierz mu DamageType spośród mnóstwa tychże. Jak na obrazku:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Budujesz czerwoną siatkę (cube)
Czyli PPM na strzałce 1. (jasnoniebieski sześcian)
Wstawiasz parametry i klikasz bulid
Kiedy siatka zbudowana klikasz 2 ( sześcian ciemnoniebieski)
Wyświetla się panel jak u Tiquilla, no i wybierasz physics volume
Klikasz na siatkę czerwoną i usuwasz (Shift + Przycisk myszy, przytrzymać + ruch). W miejscu zostaje biała siatka. To jest właśnie physics Volume.
Dodam, że aby Physics Volume w ogóle ranił trzeba ustawić bPainCausing z false na true.
Czyli PPM na strzałce 1. (jasnoniebieski sześcian)
Wstawiasz parametry i klikasz bulid
Kiedy siatka zbudowana klikasz 2 ( sześcian ciemnoniebieski)
Wyświetla się panel jak u Tiquilla, no i wybierasz physics volume
Klikasz na siatkę czerwoną i usuwasz (Shift + Przycisk myszy, przytrzymać + ruch). W miejscu zostaje biała siatka. To jest właśnie physics Volume.
Dodam, że aby Physics Volume w ogóle ranił trzeba ustawić bPainCausing z false na true.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 16:56 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.
Piro is back
Najlepiej widok z góry (top) jak chcesz widzieć rozmiary typu długość i szerokość twojej mapki z wodą, kilka razy modyfikujesz parametry aż będzie dobrze, czyli jak za duże to wpisujesz mniejszą wartość. Jeżeli głębokość to front albo side.
Piro is back
Jeżeli chcesz aby ludki wychodziły z jakiegoś miejsca to już lepiej Pawn Spawner.
U góry Edytora klikasz View -> show Actor Class Browser
Dalej klikasz w plusiki Actor ->Spawner -> Pawn Spawner (zaznaczasz)
Klikasz na mapce PPM Add Pawn Spawner here.
Klikasz na dodany PS PPM i wybierasz pawn Spawner properties
W zakładce spawner w Pawn spawner Properties wybierasz :
Max spawned : ilość wychodzących ludzików
Spawn class: rodzaj spawnu (przedmiot/ lud / broń itd.)
Spawn rate: jak często wychodzą
Set active after trigger : czy inicjowane przez jakiś włącznik na który włazisz, do którego strzelasz itd.
SpawnWhenNotSeen- kiedy tam patrzysz spawn nie reaguje, tylko kiedy patrzysz w innym kierunku.
Jeżeli chcesz aby ludziki były ruchome i nie kolidowały z terenem umieszczasz spawner na pewnej wysokości nad ziemią.
W zakładce Pawn Spawner wybierasz:
InitInventory class- uzbrojenie
pawninitialState- co robi (SEthink- chodzi zamyślany/SEattackPlayer- atakuje Cię itd. )
BUsePawnSilder- Spawn kiedy brakuje ludu na mapce, zależy od ilości ludu na mapie. Wpisujesz 1 (= tak ) albo -1 (=nie)
U góry Edytora klikasz View -> show Actor Class Browser
Dalej klikasz w plusiki Actor ->Spawner -> Pawn Spawner (zaznaczasz)
Klikasz na mapce PPM Add Pawn Spawner here.
Klikasz na dodany PS PPM i wybierasz pawn Spawner properties
W zakładce spawner w Pawn spawner Properties wybierasz :
Max spawned : ilość wychodzących ludzików
Spawn class: rodzaj spawnu (przedmiot/ lud / broń itd.)
Spawn rate: jak często wychodzą
Set active after trigger : czy inicjowane przez jakiś włącznik na który włazisz, do którego strzelasz itd.
SpawnWhenNotSeen- kiedy tam patrzysz spawn nie reaguje, tylko kiedy patrzysz w innym kierunku.
Jeżeli chcesz aby ludziki były ruchome i nie kolidowały z terenem umieszczasz spawner na pewnej wysokości nad ziemią.
W zakładce Pawn Spawner wybierasz:
InitInventory class- uzbrojenie
pawninitialState- co robi (SEthink- chodzi zamyślany/SEattackPlayer- atakuje Cię itd. )
BUsePawnSilder- Spawn kiedy brakuje ludu na mapce, zależy od ilości ludu na mapie. Wpisujesz 1 (= tak ) albo -1 (=nie)
Ostatnio zmieniony 01 cze 2012, 19:08 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.
Piro is back
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Sadysta, łączenie postów zostało wyłączone tylko po to, by każdy kto po dłuższym czasie chce coś dopisać, mógł z tego korzystać. Pisanie nowego posta co 15 minut nie do tego służy. Zapęd twórczy zapędem, ale takie działanie to nadużycie, niezgodne z regulaminem i zasadami na tym forum. Never again. To słowne ostrzeżenie.
Najpierw trzeba utworzyć Cube, by z niego zrobić PhysicVolume, bez tego nie nada. I zwykły Brush nie posiada bPainCausing, mają to tylko elementy z grupy Volume.Sadysta pisze:dobra nie trzeba robić Cube wystarczy zamienić bPain na true i dodać obrażenia ł:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...