[AWP] ENB Series - BumpMapping FAIL ;\

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Ryuq
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
Lokalizacja: Galicja
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

27 kwie 2012, 22:08

Ostatnio pobrałem ENB Series do gta:sa. Nowe dodaje "pseudo bumpmapping" [całkiem fajne xd], więc spojrzałem na inne gry, o, jest do Deus Exa. Pobieram, wrzucam do /system odpalam grę. i Dupsko. Nie działa, no dobra, siedze jeszcze na stronie z tym ENB, i jest coś w stylu DX8 to DX9 Converter, no dobra, pobrałem, wrzucam do folderu /system i wyskakuje error:
General protection fault!

History: FD3DTexture::Cache <- FD3DRenderInterface::CacheTexture <- FD3DRenderInterface::SetShaderMaterial <- FD3DRenderInterface::SetMaterial <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Wie ktoś jak to odpalić żeby mi błędu nie wywalało?

ENB do Deus Ex'a z bumpmappingiem: https://enbdev.com/mod_deusex_v0075e.html
DX8 to DX9 Converter: https://enbdev.com/download_convertor_dx8todx9.html [użyłem tego do Silent Hilla, nie wiem czy to róznica jakaś?

Z góry dziękuję za pomoc.


ODPOWIEDZ