darkfire mod

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
grzessiek92
Wstydliwy morderca
Posty: 1
Rejestracja: 19 kwie 2012, 12:24

19 kwie 2012, 12:27

Witam

Czy mod darkfire dziala pod postala STP silnge player(wykonywanie zadan pon-pt) jak tak to jak go zainstalować poprawnie bo nie wychodzi mi to?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

19 kwie 2012, 14:53

Działa na singlu

Rozumiem, że instalowałeś już moda? Jeśli tak, to udaj się do zbrojowni na komisariacie. Tam powinno wszystko być ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Piroziom
ServerAdmin
ServerAdmin
Posty: 1680
Rejestracja: 23 mar 2012, 02:16
Lokalizacja: Pomorskie

19 kwie 2012, 16:01

Zapewne szkopuł polega na tym że moda nie da się wpisać za pomocą kodu (chyba że takowy się stworzy). Najlepiej jednak dodać bronie i inne rzeczy do map w edytorze. Otwierasz edytor (powinien być w folderze System- nazwa UnrealEd, taki symbol na tle zielonej siatki).Potem klikasz u góry file -> open i wyszukujesz jakąś mapę w folderze maps, otwierasz ją.
Teraz nawigacja
Lewy przycisk myszy + ruch myszą -> ruch do przodu/ do tyłu ew. obrót
PPM + ruch myszą -> obrót góra/dół albo bok/bok
Oba przyciski myszy + ruch -> ruch góra/ dół
Teraz aby otworzyć pliki z bronią klikasz u góry view -> show Actor class browser
Następnie w tym co otworzyłeś file -> open Package. Otwierasz DarkFire.U w folderze System.
Po otwarciu rozwijasz drzewo klas (obok Actor taki plusik) Rozwijasz dalej Pickup-> Weapon Pickup P2weapon pickup i dalej DarkFireWeaponPickup. Tutaj masz wszystkie bronie z Darka. Jeżeli chcesz amunicję klikasz Ammo -> P2Ammo pickup i wybierasz. Jeżeli przedmiot dodający np. punkty życia to P2Powerup Pickup.Jak chcesz dodać przedmiot itp. do mapy to klikasz w wybrany przedmiot, minimalizujesz okno z Actor Class,klikasz na jakąś powierzchnię prawym przyciskiem myszy i wybierasz " add (wybrany przedmiot ) here. Jeżeli chcesz rozmieścić przedmiot w miarę dokładnie to 1 raz klikasz przedmiot L przyciskiem myszy , przytrzymujesz Shift i trzymając któryś z przycisków myszy (albo oba) przesuwasz, Shift + LPM +ruch- oś 1 Shift + PPM +ruch- oś2 i wreszcie oba przyciski myszy + Shift + ruch- góra/ dół
Ilość amunicji:
Klikasz PPM na przedmiot, wybierasz (nazwa przedmiotu) pickup properties ({x} selected):
{x}- liczba tych samych przedmiotów które zaznaczyłeś. Następnie
W przypadku broni : Pickup -> ammo give count
W przypadku amunicji Ammo ->ammo amount
W przypadku powerupa p2powerup Pickup (w tym przypadku ustalasz jak dużo przedmiotów podnosisz na raz ;)
Jeżeli chcesz cofnąć to klikasz u góry Edit -> undo (ctrl + Z) albo powtórzyć to Redo (ctrl + Y )
Jeżeli chcesz aby przedmiot był dostępny tylko danego dnia to klikasz u góry View -> show group browser. Tam szukasz grupy Day_A - Day_E (odpowiednio poniedziałek - piątek) minimalizujesz. Klikasz na przedmiot , otwierasz groups i np. zaznaczasz Day_C (środa). Następnie Edit -> Add Selected Actors to Group.
I teraz wybrany pickup jest dostępny tylko jednego dnia ( w tym wypadku środa). Oczywiście możesz dodać kilka dni. Dodawać wszystkie dni nie ma sensu, bo jak dodajesz pickup już jest ustawiony na wszystkie.
Po skończonej pracy klikasz bulid-> bulid all. Kiedy się skompiluje klikasz na file -> save. Cieszysz się mapą z broniami . :D
Trzeba trochę poćwiczyć, nie od razu idzie się przyzwyczaić, ale satysfakcja jest ;)
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 22:39 przez Piroziom, łącznie zmieniany 1 raz.


Piro is back ;>
ODPOWIEDZ