[TUTORIAL] Kolizja samochodów

Uczymy się edytowania P2 i rozwiązujemy nasze problemy. Nowi adepci mile widziani!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 gru 2011, 09:29

Ponieważ dużo osób się mnie pytało: Dlaczego samochód przejeżdża przez StaticMech-e?
Podaję 3 Sposoby ustawienia kolizji obiektów z samochodami.

1.Jeśli obiekt posiada funkcję Karma.
To wystarczy zaznaczyć
Collision>BlockKarma=True

2.Dodajemy z drzewa actor do mapy psychikę pojazdu.
W przypadku mojego moda jest to "cars"
Na mapie nic nam się nie doda więc klikamy cofnij ruch,
a następnie "ActorProperties"(z narzędzi u góry).
Ustawiamy: Display>StaticMech=use(nasz obiekt musi posiadać Karme).

3.Wstawiamy na mapę BlockingVolume
ActorProperties
Collision>BlockKarma=True

W drugim przypadku można ciekawie poustawiać obiekt.
Np.
Zrobić ogrodzenie które da się tylko zniszczyć samochodem.
Ustawić dynamiczny cień itd.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2011, 10:14 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
ODPOWIEDZ