Gdzie jest to Lower Paradise?

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
TheMiki470
Niedorobiony bandzior
Posty: 34
Rejestracja: 20 paź 2010, 19:41

24 maja 2011, 19:26

Durka pisze: Znajdujemy za to bardzo ciekawy i istotny szczegół:
[url=https://img535.imageshack.us/img535/5378/shot00040bm.jpg]Obrazek[/URL]

Tabliczki takie w LP nie występują, zaś w Paradise- tak. I na dodatek w niewielu miejscach. Na obrzeżach miasta zablokowane do wtorku są: plac parad i kościół. Za kościołem raczej nic już nie ma, tory, na wschód być może leży Lower Paradise. Tory nie biegną przez pastwiska, a byłoby tak, gdyby leżały one na północy. A więc skupmy się teraz na południowym-wschodzie. Moją tezę co do Placu Parad potwierdza tabliczka "Nieczynne do wtorku", screenshoot Mr Minio, a także podobieństwo terenów leżących za Placem Parad.
Nie wiem,czy to nie będzie odkop tematu,ale przecież mogło chodzić o następny wtorek,a nie z aktualnego tygodnia ;)


Mówić, że Postal 2 nie byłby taki fajny bez brutalności to tak, jakby powiedzieć, że Dead Space nie byłby taki fajny, gdyby nie był straszny.
Awatar użytkownika
Durka
Miłośnik broni
Posty: 141
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:06

27 maja 2011, 19:17

CoolMan035 pisze: Nie wiem,czy to nie będzie odkop tematu,ale przecież mogło chodzić o następny wtorek,a nie z aktualnego tygodnia ;)
Wątpię. Przecież akcja Postala była planowana na jeden tydzień.


Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:28

28 maja 2011, 10:55

Ja naprawdę nie przejmowałbym się tą tabliczką. Ona robi za tło i równie dobrze może tak stać, ponieważ:
- robotnicy skończyli we wtorek swoją pracę i zostawili ją tam bez powodu albo w celu przechowania,
- programistom nie chciało się myśleć i ustawili tablicę byle jak,
- rzeczywiście chodzi o kolejny tydzień.

W każdym z powyższych przypadków nie otrzymujemy żadnej konkretnej wskazówki na jakikolwiek temat - przynajmniej w moim odczuciu. Ale miło że temat troszkę ożył. :)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

12 cze 2011, 23:08

Durka pisze:Ścieżka przy zawalonych torach (wg mało prawdopodobne)
Mr Minio pisze:mało prawdopodobna, bowiem położona jest na wzniesieniu. Toż to ma być droga do miasta, a nie jakiś górski szlak!
Twórcy robili co chcieli z tym terenem. Przeglądałem niejedną mapę i jest wiele zmienionych koncepcji. Tam gdzie miała być droga, są góry itd. Teren podnieśli i kolor gruntu edytowali, gdzie jest to widoczne, w miejscach niewidocznych zostawili ślady starej koncepcji. Nie sądzę, by było warto wszystkie takie ślady brać za dowód położenia Paradise. To zły trop. Trzymajmy się tego, co widzimy w grze, to co niewidoczne może zaprowadzić nas na manowce.
Mr Minio pisze:W końcu dokądś muszą ten prąd dostarczać.
Albo skądś brać. Nie ma dowodów, że w Paradise jest jakaś elektrownia.
Mr Minio pisze:Mamy już argumenty przemawiające za tym, że Paradise jest na północy, południu, wschodzie i zachodzie. Wszystko co tylko możliwe, pasuje. Teraz jestem już na 100% pewien, że RWS nie planowało, gdzie umieści LP względem Paradise i tak już zostało(Wiem, niezły ze mnie Sherlock :holmes: ). Jeśli argumenty by się zgadzały, to można by było określić gdzie jest położone LP
Albo gdzie nam najbardziej to pasuje. Skoro RWS wagi do tego nie przyłożył. ;)

Durka pisze:Ponad to, obok poczty, za ogrodzeniem biegnie droga, zapewne jakiś nieukończony pomysł twórców. Co ciekawe, kończy się ona starym, opuszczonym magazynem
Mr Minio pisze:Przejście obok poczty pasuje jak ulał. Tak bardzo, że nawet autor fanowskiej modyfikacji Powiększenie Paradise umieścił tam przejście do miasta. Droga może prowadzić zarówno do samego LP jak i do pastwisk. A może i do jednego i do drugiego? Jeśli założymy, że tablica z mojego screena jest w pobliżu Placu Parad(i że nie jest to tylko reklama), to mamy położenie Pastwiska. Dobra robota Durka. :ok:
Przecież to magazyny Poczty, nie wiem czemu Escort musiał to udowadniać. A patrzyliście co jest na prawo od tej drogi za pocztą, za tymi górami? Las przecież. jakoś trudno mi sobie wyobrazić, by za tym lasem były pastwiska. Co innego sąsiedztwo słoniowego pastwiska z Placem Parad, tak - i wtedy ten pobliski Placu Parad zielony punkt byłby startem do misji, ale - ze słoniami. I nie tyle teren sugeruje sąsiedztwo, co zwykła wygoda ku temu.
Escort pisze:Co do położenia okien: patrz wyżej. Chodzi o niedokładność RWS. Niemniej zarówno rozmiary, jak i kolor oraz ogólny wygląd dachu zgadzają się z tym, co obserwujemy w środku budowli. Dlatego jestem skłonny twierdzić, iż to jeden i ten sam magazyn
To jest jeden i ten sam magazyn. Tak jak możecie sobie w edytorze nałożyć mapę z budynkiem policji na mapę ze slumsami i wyjdzie wam, że pasują idealnie, tak samo i tutaj. Mapę z pocztą, czyli jej wnętrze można idealnie wkleić na mapę z otoczeniem poczty.
Escort pisze:przy przejeździe z zajezdni na mapę z fabryką napalmu widzimy rury tuż nad torowiskiem - cysterny stojące w pobliżu zmieściłyby się pod nimi, ale wagony pasażerskie już nie; po drugie, jeśli hipoteza z poprzedniego nawiasu jest prawdziwa, to linia przebiega w ogromnej większości przez tereny przemysłowe (kopalnia, fabryki), więc powinna służyć za ich połączenie, a nie do przewozu ludzi; po trzecie, w Paradise nie ma przystanków kolejowych, żadnych rozkładów jazdy ani miejsc, gdzie można by kupić bilety; po czwarte (nieco żartobliwie), kto chciałby przyjeżdżać do takiej dziury? Chyba tylko Koleś...), prawdopodobnie kiedyś łączyła miasteczko ze światem zewnętrznym.
Zabiłeś! Zabiłeś kolej pasażerską w Paradise. Morderca! xD I nie ma wątpliwości. Rury są tam tak dziwacznie położone, że nic ich tam tłumaczy, żaden budynek, magazyn, żadne przemysłowe otoczenie. Są niejako na siłę tam wpakowane. W jednym celu, by powiedzieć graczom definitywnie: Nie ma pasażerskiej kolei w Paradise, za nisko. I bardzo to niefajne. :( Ba, jeszcze jedno. Jak biegną te tory pośrodku Paradise? Przeciskają się między budynkami, niemal się o nie ocierając. Tak można powolnie przesuwać tabor kolejowy, ale szybsza jazda w takich warunkach nie jest możliwa. Ranga miasteczka spada. Można jedynie konfabulować, że jakaś część miasta ma jednak połączenie pasażerskie. Która?
Escort pisze:nawet jeśli droga zaznaczona na mapie prowadzi donikąd, to przecież tunel ma 1,5 mili, czyli ok. 2,4 km (tak wynika z treści drogowskazów), zatem gdzieś w nim może znajdować się wyjazd z miasteczka
A kto powiedział, że to musi byc jeden długi tunel? Góry okoliczne są za niskie, by wymuszały budowę tak długiego tunelu. Zapewne obniżą się nie raz, by droga znów biegła pod gołym niebem. Wchodzimy w jeden tunel, wychodzimy drugim. Albo trzecim lub czwartym. Nie wiadomo ile tuneli i rozstajów dróg "omija" to wczytanie, a wraz z nim omijamy je i my.
Escort pisze:Połączenie pomiędzy "Domem" a "Chicken Queen Estates". Mój własny pomysł, wynikający z tego, iż intro do gry sugeruje, jakoby dało się dostać do Paradise tym właśnie tunelem
To intro było dla mnie zawsze niedorzecznością i nigdy mi nie pasowało jako wjazd! Nie rozumiem, skąd RWS tak właśnie obrał drogę wprowadzającą nas do Paradise. :|
Załączniki
EDIT: Dwa i pół roku minęło a ja post edytuję. Owe dwie rury, które blokują przejazd pasażerskiemu pociągowi. Na potrzeby tej zabawy: http://forum.postalsite.info/topics5/kim-czym-jestem-postal-2-vt1902,1005.htm#82854
EDIT: Dwa i pół roku minęło a ja post edytuję. Owe dwie rury, które blokują przejazd pasażerskiemu pociągowi. Na potrzeby tej zabawy: http://forum.postalsite.info/topics5/kim-czym-jestem-postal-2-vt1902,1005.htm#82854
RuryZabijajace.jpg (687.38 KiB) Przejrzano 5577 razy
Ostatnio zmieniony 08 lis 2013, 01:43 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:28

13 cze 2011, 17:00

Tiquill pisze:
Escort pisze:nawet jeśli droga zaznaczona na mapie prowadzi donikąd, to przecież tunel ma 1,5 mili, czyli ok. 2,4 km (tak wynika z treści drogowskazów), zatem gdzieś w nim może znajdować się wyjazd z miasteczka
A kto powiedział, że to musi byc jeden długi tunel? Góry okoliczne są za niskie, by wymuszały budowę tak długiego tunelu. Zapewne obniżą się nie raz, by droga znów biegła pod gołym niebem. Wchodzimy w jeden tunel, wychodzimy drugim. Albo trzecim lub czwartym. Nie wiadomo ile tuneli i rozstajów dróg "omija" to wczytanie, a wraz z nim omijamy je i my.
W takim przypadku byłoby bardzo fajnie i wszelkie wątpliwości na temat drogi wyjazdowej z Paradise zostałyby rozwiane, ale denerwuje mnie ten widok na końcu tunelu - druga mapa. Rozumiem, że to niedoskonałość gry wynikająca z lenistwa projektantów (choćby dlatego, że z odległości 2,4 km nie widać tak wyraźnie obiektów, jak my mamy okazję je zobaczyć przez tunel), tak jak i fakt, że tunel jest płaski oraz prosty (a Ty stwierdziłeś, że w rzeczywistości to mało prawdopodobne), w końcu kto z graczy przejmowałby się takimi drobnostkami? Mimo to jestem perfekcjonistą i chociaż szukam wielu różnych rozwiązań w tych rozważaniach, staram się, aby były one dość "dopracowane" i nie posiadały zbyt wielu słabych punktów, jak każda dobra teoria. Niestety, tutaj nie jest to takie łatwe. :(
Ostatnio zmieniony 13 cze 2011, 17:10 przez Escort, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

15 cze 2011, 16:06

Ano nie jest. Raz, że odległość 2.4 km nijak nie jest oddana na obrazku, jaki widać na końcu tunelu. Dwa: nie twierdzę, że ta droga nie może być prosta, źle mnie zrozumiałeś. Ona może być prosta jak drut, a "falujący" wokół niej teren raz jest ponad nią (i mamy tunel) raz równo z jej poziomem (zwykłą droga) a może też poniżej jej poziomu (i wtedy byłby wiadukt).

I pomimo, że nie mam nic do zarzucenia twoim wyliczeniom, to wciąż trudno mi oprzeć się przyzwyczajeniu. Które zbudował ten obrazek na końcu tunelu oraz samo uciśnięcie Paradise na małej przestrzeni. A to przyzwyczajenie jest takie, że centrum kultystów jest tuż za "miedzą", tuż za widzialnymi wzgórzami. A znaki drogowe wskazujące na odległości wskazują obiekty do których droga wiedzie mimo, obok leżącej nieopodal dzielnicy w Dave'a.

Mielibyśmy więc wylotówkę z miasta długą na 2,4 km i leżącą bardzo blisko dzielnicę w Dave'a, do której droga prowadzi po skręceniu w bok (w prawo) z tej wylotówki...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:28

15 cze 2011, 21:34

Tiquill pisze:Dwa: nie twierdzę, że ta droga nie może być prosta, źle mnie zrozumiałeś. Ona może być prosta jak drut, a "falujący" wokół niej teren raz jest ponad nią (i mamy tunel) raz równo z jej poziomem (zwykłą droga) a może też poniżej jej poziomu (i wtedy byłby wiadukt).
Oczywiście. Nie zrozumiałem Cię źle, tylko nieprecyzyjnie ubrałem moje zawiłe myśli w słowa, a mówiąc konkretniej nie wspomniałem, że tunel widziany w grze wygląda na... tunel, a nie pierwszy fragment trasy opisanej przez Ciebie. Teraz chyba się rozumiemy. :D
Tiquill pisze:A to przyzwyczajenie jest takie, że centrum kultystów jest tuż za "miedzą", tuż za widzialnymi wzgórzami. A znaki drogowe wskazujące na odległości wskazują obiekty do których droga wiedzie mimo, obok leżącej nieopodal dzielnicy w Dave'a.

Mielibyśmy więc wylotówkę z miasta długą na 2,4 km i leżącą bardzo blisko dzielnicę w Dave'a, do której droga prowadzi po skręceniu w bok (w prawo) z tej wylotówki...
Niestety, nie jest za miedzą. Leży te 2,4 km od miasteczka, znaki drogowe mówią tak nieubłaganie. No i gdzie się podziałaś na mapie, nieszczęsna wylotówko? Przez ciebie musimy się doszukiwać ukrytych skrzyżowań i dróg, bez szans na całkowite udowodnienie czegokolwiek. :smgun: Teoria, że gdzieś tam się one rzeczywiście znajdują, jest paradoksalnie taka logiczna i ułatwiająca życie...


Awatar użytkownika
blackblood13
Wnerwiony urzędas
Posty: 10
Rejestracja: 24 sie 2011, 17:02

03 wrz 2011, 07:21

Na pierwzej stronie jest mapa paradise chodzi mi o tom drugom. Tam gdzie bylo zaznaczone miejsce nr 2 tam jest tora bora bo do tora bora da sie wejsc tylko obligatory serwer complex tak? A to jest za pszyczepą.

PS. Niedawno dolaczylem do strony wiec sorry ze tak puzno.


Sztuką jest mieć wyje**ne na to co mówią inni
Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:28

03 wrz 2011, 11:47

1. Naucz się poprawnie pisać. ;)
2. Tora Bora moim zdaniem niekoniecznie jest na wschodzie. OSC zajmuje sporo miejsca, a rury, którymi przechodzimy między mapami, są często kręte, wypadałoby więc sprawdzić, w którym kierunku zwrócony jest Koleś, gdy opuszcza oczyszczalnię. To by rozwiązało wątpliwości i chyba się tym zajmę.

Skoro już temat został odświeżony, napisze o pomyśle, który ostatnio mi wpadł do głowy. Jeżeli ustalimy, jak nazywa się mapa z intro P2, możemy przecież się na nią dostać za pomocą kodu. Być może znajdziemy coś ciekawego? Czy taki projekt był już kiedyś realizowany?


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

03 wrz 2011, 13:13

Escort pisze:Jeżeli ustalimy, jak nazywa się mapa z intro P2, możemy przecież się na nią dostać za pomocą kodu. Być może znajdziemy coś ciekawego? Czy taki projekt był już kiedyś realizowany?

Wchodziłem tam już z poziomu gry. Przeglądałem też w edytorze, ale niczego ciekawego nie znalazłem. ;/


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

03 wrz 2011, 13:19

Mapa z intra to nic innego jak pusty teren suburbs-3 z innymi meshami


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:28

05 gru 2011, 20:04

Myślę, że nie zaszkodzi odświeżyć ten temat. Dziś oraz wczoraj bawiłem się, zwiedzając różne mapki z AW na kodzie ghost. Odkryłem przy okazji coś, czego chyba jeszcze nie było (jeżeli się mylę, to przepraszam):
Obrazek

Jest to widok nieba położony nieopodal pastwiska, na niezapisanym obszarze gry. Myślałem, że pośrodku koła widocznego jako prostokąt w środkowej części będzie może coś ciekawego (teleport?), ale niestety. Jak uważacie, trafiłem na kolejny ślad lenistwa twórców (Vince, wywalić te zbędne tekstury? Zostaw, i tak nikt nie zauważy), czy to może coś więcej? :D
Ostatnio zmieniony 05 gru 2011, 20:05 przez Escort, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 gru 2011, 20:14

:facepalm: To zone info (czyli to co widzisz na niebie)


8=======D
Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 15:28

05 gru 2011, 20:22

To teraz powiedz jeszcze, czemu znalazło się to pod mapą. :roll: Nie, nie znam się na szczegółach technicznych, może zechcesz wyjaśnić. Ach, i w tym temacie aż roi się od na pozór stukniętych teorii, więc daruj sobie krytykę. : )


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 gru 2011, 20:43

Zobacz że takie miejsce jest na każdej mapie z niebem.
Poczytaj na temat tworzenia map to będziesz wiedział poco to jest.
Nie będę ci teraz tłumaczył bo to nie ten temat.


8=======D
ODPOWIEDZ