Co jest najlepsze:
>> Ulepszony CatDrone. Wszystkie animacje działają jak trzeba (łącznie ze skokiem). LPM Eksplozja kotka, PPM... Sprawdzicie sami. Nie będę psuł niespodzianki
>> Ulepszony KarmaGun, mogący przenosić elementy properowe, a także je powielać. Tyczy się to również samochodów (Gdy celownik jest nakierowany na danego mesha, przytrzymując PPM, należy wcisnąć LPM). Mapy z elementami properowymi można w każdej chwili zapisać
>> Ulepszone ED Intestine. Wprawdzie mało z człowieka wylatuje, ale to co wyleci w ogóle nie znika i można to dowolnie przemieszczać przy pomocy buta

>> W końcu można pobawić się laserem bez obawy o crasha (podczas testu nie wystąpił ani jeden)
>> W pełni działające replacery
>> Część kodów dodających bronie można dowolnie modyfikować. Wszystko jest w pliku ItemList.ini
>> Nowe kody:
1. sweet2, sweet3 >> Alternatywne kody sweet (tymczasowo). Domyślam się, że autor szykuje coś jeszcze innego w przyszłości
2. RapidFire >> Przyspieszenie dla wszelkich broni. Wyłączyć efekt można ponownie wpisująć ten kod. Działa nawet w przypadku przejścia na inną mapę
3. DarkFire, DarkPS >> Kody dodające inwentarz z tychże modów
Pełna lista zmian jest w logu po zainstalowaniu moda
----
Minor bugs:
>> Some weapons (z.B Chainsaw, Bali), when we have it in hands and use cheat cleanmyweaps, weapons are removed, but sounds still working
>> AltFire of USAS-12 should be improved. In my opinion, animation should be more immobile
BTW:
If another animals in game (inclusively with CowBoss) will be playable similarly to CatDrone will be perfect
Successes in further work, Kank
