Otóż, mam taki problem.
Chcę "dodać" trochę realizmu do postala, a więc mój bystander stoi przed pisuarem i...nic.
Co mam zmienić w jego parametrach, lub jaki trigger odpowiada za odtwarzaną animację?
Albo - w pliku EDCharacter [w AWPModzie] są animacje SIEDZENIA i inne ciekawe.
A więc mam pytanie, jak mogę zrobić coś takiego:
Stawiam postać przed/na krześle, Co mam zmienić w jego parametrach, lub jaki trigger odpowiada za odtwarzaną animację żeby mój bystander usiadł?
A i jeszcze, w EDCharacter jest animacja "pożerającego" kogoś zombie, jeżeli już [na podstawie powyższych odpowiedzi] uda mi się uruchomić tą animację, to co mam zrobić [np. w triggerze ] żeby z ciała leciała krew? [to nie jest ciało a jedynie bystander z animacją śmierci]
Szukałem opcją Szukaj i nic nie znalazłem.
[ POMOC] Jak ustawić bystanderowi animacje np. sikania?
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Musisz ustawić ScriptedTriger .
Bystander
Powodzenia
Kod: Zaznacz cały
-AlScript
-action
-playanim
-baseanim (nazwa animacji)
-animinteraction (liczba powtórzeń)
Kod: Zaznacz cały
-Al
-AlScripttag (wpisujesz taga scripted trigera)
8=======D
- BLOOD M@DNESS
- Miłośnik broni
- Posty: 175
- Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34
witam mam problem otóż scripted trigger napisałem w tagu papieros potem napisałem w baseanim smockingNegtive a w animinteraction 255 u bystandera w AlScripttag napisałem
papieros ale i tak nie działa proszę o pomoc
papieros ale i tak nie działa proszę o pomoc
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Chyba postać musi mieć ustawiony domyślny pakunek .
Spróbuj ustawić bystanderowi w Characters ,CoreMeshAnim=Twój Pakunek.
Ale w wtedy po zakończeniu sekwencji bystander nie będzie miał podstawowych animacji.
Gdyby dopisać animację do controler-a postaci to pewnie by działało.
Ale sprawdź sam bo mogę się trochę mylić
Spróbuj ustawić bystanderowi w Characters ,CoreMeshAnim=Twój Pakunek.
Ale w wtedy po zakończeniu sekwencji bystander nie będzie miał podstawowych animacji.
Gdyby dopisać animację do controler-a postaci to pewnie by działało.
Ale sprawdź sam bo mogę się trochę mylić
8=======D
- BLOOD M@DNESS
- Miłośnik broni
- Posty: 175
- Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34
niestety nie wiem w którym ini i co mam zrobić