Witam.
Mam problem z graniem na mapach z downloadu na AWP. Na przykład, gdy chcę przejść na mapę cus-Devastation_Sniper, znika HUD, a dźwięk zostaje wyciszony, do tego nie mogę zostać zraniony, bo wtedy gra automatycznie się wyłącza. Mapa się nie zmienia. Jeśli jednak udaje mi się odpalić jakąś mapkę i po graniu na niej wracam do Postala, znikają mi AWP-owe efekty (przecinanie, fragmenty głowy itd.). Czy można jakoś temu zaradzić? Dodam jeszcze, że mam SuperWeapons, którego wymaga wymieniona wyżej mapka.
Z góry dziękuję za pomoc
Problem z mapami
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Być może nie masz czegoś innego. Uruchom mapkę w PostED i sprawdź, czego ci brakuje. Jeśli jednak wszystko jest w porządku, uruchom ją przez PostEDa (nie pamiętam dokładnie, gdzie to było, ale to było w którymś z menu, chyba "File") i się normalnie mapa włączy (a przynajmniej powinna).
- BLOOD M@DNESS
- Miłośnik broni
- Posty: 175
- Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34
a w jaki sposób wchodzisz na mapę z awp ?
Rozumiem, że aby otworzyć ją w PostED muszę wejść w File -> Open -> wybrać mapę. Niestety, od razu po jej zaznaczeniu wyskakuje mi bład o następującej treści:
@BLOOD M@DNESS: przez goto.
W dziedzinie edycji jestem totalnie zielony - o co chodzi?Cannot find class for object ChangeViewTrigger3. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.
Historia: ULinkerLoad::CreateExport <- (ChangeViewTrigger3 33394405) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad130) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Map <- UEditorEngine::Exec <- (MAP LOAD FILE="C:\Program Files\Postal 2 STP\ApocalypseWeekend\Maps\cus-Devast).. <- UUnrealEdEngine::Exec <- FileOpen <- WEditorFrame::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 00030AA2 273 <- MessagePump <- MainLoop
@BLOOD M@DNESS: przez goto.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 18:34 przez Quaker, łącznie zmieniany 1 raz.
W czym? W AWP czy w StP? Wiem, wiem, frajerskie pytanie, ale warto spytać.
A, i jeszcze powiedz, czy masz AWPModa (być może mapa też jego wymaga, zaraz sobie sprawdzę) i czy masz PX, czy P2 z Playa lub kupione w inny sposób i na to wszystko zainstalowane wszystkie mody.
A, i jeszcze powiedz, czy masz AWPModa (być może mapa też jego wymaga, zaraz sobie sprawdzę) i czy masz PX, czy P2 z Playa lub kupione w inny sposób i na to wszystko zainstalowane wszystkie mody.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 13:12 przez Pangia, łącznie zmieniany 1 raz.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
A STPExtras zainstalowany?
O ile dobrze pamiętam mapa wymaga również tego
O ile dobrze pamiętam mapa wymaga również tego
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Ja wszystko ładuję do AWP, bo STP nie posiadam, a na v.1337 nie wszystko działa
Myślę jednak, że jak wrzucisz to do STP, też będzie OK
Myślę jednak, że jak wrzucisz to do STP, też będzie OK
Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 15:45 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Nareszcie, właściwy człowiek na właściwym miejscu! Dzięki po stokroć!
Niestety, pozostał jeden problem - kiedy ktokolwiek do mnie strzeli, gra wywala mnie do Windowsa. Nie tylko na pobranych mapach, w zwykłej grze też. Czy może to być spowodowane nadmiarem modów?
Niestety, pozostał jeden problem - kiedy ktokolwiek do mnie strzeli, gra wywala mnie do Windowsa. Nie tylko na pobranych mapach, w zwykłej grze też. Czy może to być spowodowane nadmiarem modów?
Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 21:36 przez Quaker, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Owszem, wymaga, o czym mówi komunikat błędu (te słowa mianowicie, jak ktoś ciekawy: Cannot find class for object ChangeViewTrigger3. Dodałem do opisu moda info o potrzebie STPExtras.Silver Dragon pisze:A STPExtras zainstalowany?
O ile dobrze pamiętam mapa wymaga również tego
Sama mapa jak i mody SuperWeapons i STPExtras są dla StP i tam najlepiej je zainstalować. AWP zawsze je tam znajdzie. Zaś gdy dasz to do AWP - będzie dobrze, tylko nie ruszysz tego z StP, co oczywiste.Quaker pisze:Czy jeżeli mapę i mod SuperWeapons mam w folderze z AWP, to to tez ma tam być czy zawsze idzie do StP?
Wracając z fanowskiej mapy do AWP musimy w komendzie goto wpisać przedrostek AW7_ przed nazwą mapy, bez niego wylądujemy na mapach StP i przechodniami, których nie można pociąć na kawałki. Czyli, jak już powyżej Slayer pisał, AW7_suburbs-3 to dobrze, zaś suburbs-3 - źle, bo lądujemy w StP.
Temat przenoszę, bo dział PostEd Mapy nie jest właściwy dla niego.
Nadmiar modów szkodzi. Im więcej w użyciu, czyli masz przy sobie, są w użyciu przez bystanderów - tym większe prawdopodobieństwo błędu gry. Mówisz, że zawsze? Więc zredukuj ilość broni-modów. Wyrzuć nadmiarowe bronie, przejdź na inną mapę. I próbuj, czy jest lepiej. Na pewno będzie. Optymalnie dobrana ilość pozwala na 3 lub więcej godzin zabawy bez błędów. Nie mówię tu o masowej siece, wtedy gra zawsze szybciej padnie niż zazwyczaj.Quaker pisze:Niestety, pozostał jeden problem - kiedy ktokolwiek do mnie strzeli, gra wywala mnie do Windowsa. Nie tylko na pobranych mapach, w zwykłej grze też. Czy może to być spowodowane nadmiarem modów?
Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 16:22 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...