Problem z mapami

Tu pomagamy początkującym i całkiem zaawansowanym w ich kłopotach i błędach z P2, StP i AW.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

19 cze 2011, 18:23

Witam.
Mam problem z graniem na mapach z downloadu na AWP. Na przykład, gdy chcę przejść na mapę cus-Devastation_Sniper, znika HUD, a dźwięk zostaje wyciszony, do tego nie mogę zostać zraniony, bo wtedy gra automatycznie się wyłącza. Mapa się nie zmienia. Jeśli jednak udaje mi się odpalić jakąś mapkę i po graniu na niej wracam do Postala, znikają mi AWP-owe efekty (przecinanie, fragmenty głowy itd.). Czy można jakoś temu zaradzić? Dodam jeszcze, że mam SuperWeapons, którego wymaga wymieniona wyżej mapka.
Z góry dziękuję za pomoc ;)


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

19 cze 2011, 18:27

Być może nie masz czegoś innego. Uruchom mapkę w PostED i sprawdź, czego ci brakuje. Jeśli jednak wszystko jest w porządku, uruchom ją przez PostEDa (nie pamiętam dokładnie, gdzie to było, ale to było w którymś z menu, chyba "File") i się normalnie mapa włączy (a przynajmniej powinna).


Awatar użytkownika
BLOOD M@DNESS
Miłośnik broni
Posty: 175
Rejestracja: 11 cze 2010, 16:34

19 cze 2011, 18:29

a w jaki sposób wchodzisz na mapę z awp ?


Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

19 cze 2011, 18:33

Rozumiem, że aby otworzyć ją w PostED muszę wejść w File -> Open -> wybrać mapę. Niestety, od razu po jej zaznaczeniu wyskakuje mi bład o następującej treści:
Cannot find class for object ChangeViewTrigger3. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.

Historia: ULinkerLoad::CreateExport <- (ChangeViewTrigger3 33394405) <- ULinkerLoad::LoadAllObjects <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad130) <- UObject::LoadPackage <- UEditorEngine::Exec_Map <- UEditorEngine::Exec <- (MAP LOAD FILE="C:\Program Files\Postal 2 STP\ApocalypseWeekend\Maps\cus-Devast).. <- UUnrealEdEngine::Exec <- FileOpen <- WEditorFrame::OnCommand <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 00030AA2 273 <- MessagePump <- MainLoop
W dziedzinie edycji jestem totalnie zielony - o co chodzi?

@BLOOD M@DNESS: przez goto.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 18:34 przez Quaker, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Slayer
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 656
Rejestracja: 01 lip 2009, 19:02

20 cze 2011, 11:53

Prawdopodobnie źle wpisujesz cheat. Żeby przejść na mapę z AWP trzeba wpisać np. goto AW7_suburbs-3


Teachin bitches how to swim
Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

20 cze 2011, 13:05

AW7_suburbs-3 to pełna nazwa mapy, podobnie jak cus-Devastation_Sniper. I ja właśnie wpisuję pełną.


Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

20 cze 2011, 13:10

W czym? W AWP czy w StP? Wiem, wiem, frajerskie pytanie, ale warto spytać.
A, i jeszcze powiedz, czy masz AWPModa (być może mapa też jego wymaga, zaraz sobie sprawdzę) i czy masz PX, czy P2 z Playa lub kupione w inny sposób i na to wszystko zainstalowane wszystkie mody.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 13:12 przez Pangia, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

20 cze 2011, 14:07

Wpisuję oczywiście w AWP. Mam AWPMod. Gra z Playa.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

20 cze 2011, 15:06

A STPExtras zainstalowany?
O ile dobrze pamiętam mapa wymaga również tego ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

20 cze 2011, 15:37

Czy jeżeli mapę i mod SuperWeapons mam w folderze z AWP, to to tez ma tam być czy zawsze idzie do StP?


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

20 cze 2011, 15:44

Ja wszystko ładuję do AWP, bo STP nie posiadam, a na v.1337 nie wszystko działa
Myślę jednak, że jak wrzucisz to do STP, też będzie OK
Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 15:45 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Quaker
Miłośnik broni
Posty: 128
Rejestracja: 08 lis 2010, 20:58

20 cze 2011, 15:49

Nareszcie, właściwy człowiek na właściwym miejscu! Dzięki po stokroć!
Niestety, pozostał jeden problem - kiedy ktokolwiek do mnie strzeli, gra wywala mnie do Windowsa. Nie tylko na pobranych mapach, w zwykłej grze też. Czy może to być spowodowane nadmiarem modów?
Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 21:36 przez Quaker, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 cze 2011, 16:15

Silver Dragon pisze:A STPExtras zainstalowany?
O ile dobrze pamiętam mapa wymaga również tego ;)
Owszem, wymaga, o czym mówi komunikat błędu (te słowa mianowicie, jak ktoś ciekawy: Cannot find class for object ChangeViewTrigger3. Dodałem do opisu moda info o potrzebie STPExtras.
Quaker pisze:Czy jeżeli mapę i mod SuperWeapons mam w folderze z AWP, to to tez ma tam być czy zawsze idzie do StP?
Sama mapa jak i mody SuperWeapons i STPExtras są dla StP i tam najlepiej je zainstalować. AWP zawsze je tam znajdzie. Zaś gdy dasz to do AWP - będzie dobrze, tylko nie ruszysz tego z StP, co oczywiste.

Wracając z fanowskiej mapy do AWP musimy w komendzie goto wpisać przedrostek AW7_ przed nazwą mapy, bez niego wylądujemy na mapach StP i przechodniami, których nie można pociąć na kawałki. Czyli, jak już powyżej Slayer pisał, AW7_suburbs-3 to dobrze, zaś suburbs-3 - źle, bo lądujemy w StP.

Temat przenoszę, bo dział PostEd Mapy nie jest właściwy dla niego.
Quaker pisze:Niestety, pozostał jeden problem - kiedy ktokolwiek do mnie strzeli, gra wywala mnie do Windowsa. Nie tylko na pobranych mapach, w zwykłej grze też. Czy może to być spowodowane nadmiarem modów?
Nadmiar modów szkodzi. Im więcej w użyciu, czyli masz przy sobie, są w użyciu przez bystanderów - tym większe prawdopodobieństwo błędu gry. Mówisz, że zawsze? Więc zredukuj ilość broni-modów. Wyrzuć nadmiarowe bronie, przejdź na inną mapę. I próbuj, czy jest lepiej. Na pewno będzie. Optymalnie dobrana ilość pozwala na 3 lub więcej godzin zabawy bez błędów. Nie mówię tu o masowej siece, wtedy gra zawsze szybciej padnie niż zazwyczaj.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2011, 16:22 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ