Tworzenie nowego moda STP+AW

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP, oraz inne gry bazujące na P2
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

13 maja 2011, 14:54

Dobrze poszukam, ale nie wiem czy dziś znajdę czas, na ten weekend mój grafik jest dość zagracony. Postaram się przejrzeć cały ten dział w poszukiwaniu informacji i uzupełnić przy okazji luki w mojej wiedzy o PostEd.

Ach i jeszcze jeden bardzo, ale to bardzo ważny szczegół: Mój mod nie dodaje do STP weekendu z AW. A więc w grze będzie tylko standardowe pięć dni. Ewentualnie dwie, trzy nowe mapy, ale co ważne sensownie wplecione w Paradise. I raczej żadnych zombie, a już na pewno bez tych i głupich tekstów. Jeśli już to tylko w misjach dodatkowych, poza fabułą pięciu dni STP. I z odgłosami wyłącznie z ED.

Oto pytanie potrzebne mi do wyżej wspomnianego nabrania wprawy: co zrobić aby jakiś npc na mapie pojawiał się zawsze w określonym miejscu, kiedy ja dojdę do jakiegoś innego ? Mam miejsce, dochodzę do niego, a gdzieś pojawia się NPC.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 17:57 przez Arax205, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 21:35

Wstaw spawner włączany trigger-em


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 21:56

Arax205 pisze:Zaprezentował bym jakąś mapę, z nie ukrywaną chęciom i satysfakcją, ale tu trzeba zacząć od strony skryptów
A po grzyba Ci znajomość skryptów do tworzenia map? Masz okno z drzewem klas, poznaj te klasy - taka znajomość skryptów wystarczy, sama treść skryptów nie jest do tego potrzebna.
Arax205 pisze:Mam miejsce, dochodzę do niego, a gdzieś pojawia się NPC.
Jeśli dodatkowo nie chcesz, by odchodził za daleko, a pilnował swojego terenu poustawiaj tam homenode (zamiast pathnode) i połącz je wspólnym tagiem z owym bystanderem.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

13 maja 2011, 22:12

Możesz też mu ustawić zachowanie "patrol point" i wpisać których PatchNode ma pilnować.


8=======D
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

14 maja 2011, 11:05

Dobrze zaczynam tworzenie przykładowej mapy od strony AW, ze względu na bronie oczywiście. Niezbyt skomplikowane, ale zawsze coś.

14.05.2011 - 17.10

Właśnie sam się przekonałem, tworzenie mapy to nie żarty. Od 16.10 tworzę teren i stawiam obiekty na mapce, a dalej nie skończyłem nawet jej jednej dziesiątej. To jest kupa roboty, przynajmniej ja mam takie zdanie na ten temat.

[ Dodano: 2011-05-15, 12:34 ]
Praca nad mapą dalej wrze, to będzie misja dodatkowa, poza fabułą STP, ale nie wpleciona w jego przechodzenie. Ale co jak już ją skończę, ktoś zmieni skrypty STP i doda brobie z AW, a ja będę rozstawiał je na mapie i przydzielał je postacią ?
Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 17:13 przez Arax205, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 maja 2011, 03:48

Arax205 pisze:ktoś zmieni skrypty STP i doda brobie z AW
Ktoś już to dawno zrobił: AWmultiWeapons.

Działaj tak, jakby nikt nie chciał Ci pomóc. Mniejszy zawód, gdy rzeczywiście nikt nie pomoże. Za to większa satysfakcja, gdy coś zrobisz sam. A radość - gdy jednak ktoś pomoże. I im więcej zrobisz sam - tym więcej będziesz miał ofert pomocy. Brzmi jak jakieś zaklęcie - ale tak zazwyczaj bywa. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

24 maja 2011, 14:18

Zapamiętam i będę się z tym liczył.

[ Dodano: 2011-07-05, 18:33 ]
Na wakacjach postanowiłem wrócić do mojego projektu. Oto krótki pokaz, jeszcze nie do końca wszystko zrobiłem, ale NPC i itemy są już porozstawiane. Do swojego projektu dołączyłem moda DarkPS.

[youtube][/youtube]

[ Dodano: 2011-08-01, 18:58 ]
Mam problem, niektóre static meshes przemieszczają się zbyt szybko przy ich ustawiania np. Chce postawić pudełko na biurku i albo wchodzi ono w nie, lub jest nad nim i nie mogę nić zrobić, bo jeden ruch moją myszką powoduje zbyt duże przemieszczenie obiektu. Co mam zrobić ?


ODPOWIEDZ