[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Dobry bobas, fajny. Tak jak już pisano, w wózku gaworzy, a jak wypadnie to pełznie po ziemi. Tylko niech nie atakuje nikogo, bo to już by było niedorzeczne.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Przecież nie musiałoby atakować w zwarciu, mogłoby atakować trującymi wymiocinami.
Ten, kto walczy z potworami, powinien zadbać, by sam nie stał się potworem. Gdy długo spoglądamy w otchłań, otchłań spogląda również w nas.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Oba pomysły są nierealne do bólu, ale... Któryś z owych pomysłów mógłby się sprawdzić w trybie rozszerzonym. W końcu tam niedorzeczności są na porządku dziennymPrzecież nie musiałoby atakować w zwarciu, mogłoby atakować trującymi wymiocinami.
[...]
Ale może rzucać pieluchami z klocem
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Albo tak, jak pisał Tiquill: specjalny kod, który dodaje takie niedorzeczności, ale w oryginalnej grze - jestem przeciwny.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Zombie i koty-derwisze też nie są zbyt realne, jednak zgadzam się z tym, że powinien być kod, który by wprowadzał ewentualną możliwość ataku i tylko ci co by chcieli korzystaliby z tego.Silver Dragon pisze:Oba pomysły są nierealne do bólu, ale... Któryś z owych pomysłów mógłby się sprawdzić w trybie rozszerzonym. W końcu tam niedorzeczności są na porządku dziennym
Ten, kto walczy z potworami, powinien zadbać, by sam nie stał się potworem. Gdy długo spoglądamy w otchłań, otchłań spogląda również w nas.
Przecież dzieci się pojawiają dopiero po wzięciu książki , każdy kto nie chce ich to jej nie bierze i dzieci nie mam, lub jak mu się znudzą to po prostu ją wyrzuca i razem z nią znikają te wszystkie niedorzeczności.
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
A masz chociaz pojecie do czego owa ksiazka zostala wprowadzona?Nie?To ci podpowiem.Otoz wspomniana wczesniej ksiazka jest po to, zeby dzieci nie respily sie pozniej na pastwisku, czy tez np w bazie wojskowej.Jezeli gracz ich tam nie bedzie chcial, albo po prostu wogole nie beda mu potrzebne to ta ksiazke wyrzuci.Jak wroce to sprobuje wstawic ja na komisariat...chyba ze nie jest zabierana przy aresztowaniu.
Ciapniete z avili w drodze do domu
Ciapniete z avili w drodze do domu
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Raczkujący bobas może i jest niedorzeczny, ale nie na tyle, by nie dać go nawet domyślnie, wszak to Postal. Jeden czy dwa na mapie to nie powinno przeszkadzać. Choć też specjalnie o tym nie jestem przekonany. Można zrobić tak, by domyślnie były w domach, a dopiero po interwencji gracza łaziłyby po ulicach.Koloses pisze:Same dzieci raczkujace przez ulice paradise sa dla mnie niedorzecznoscią.Z reszta nie wiem jakby to mialo wygladac.Nie podoba mi sie ten pomysl.
Dopiero atakowanie wymiocinami podobnie jak bieganie jak pies-kot byłoby po wpisaniu kodu, tylko tak.
Dobra, wszystko w warstwie kodu widzę do zrobienia. Po przerwie wrócę do pracy, ale jeszcze nie teraz. Mam parę obowiązków admina, którym również muszę sprostać.
Ale co potrzeba. Jeszcze jednej głowy dziewczynki, przecież nie wszystkie chodzą z warkoczami-kucykami. Jakaś fryzurka zwykła. No i to samo dla chłopca, punk jako standardowy model odpada, będzie tylko epizodycznie. Więc coś trzeba jeszcze. Chciałbym mieć do rotacji trzy głowy kid male i 3 głowy kid female. To w zupełności wystarczy, aby urozmaicić dzieciaków. Reszta to już tekstury.
Acha, Rycho3D, na modelu dziewczyny w sukience przebija przez tą sukienkę ciało. Podczas animacji biegania itp, gdy wypina tyłek. Da się to jakoś naprawić? Bo jak teraz, to widzę tylko podłożenie tej samej tekstury na tyłku pod teksturę sukienki, a to niefajnie wygląda.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Pewnie będzie kontynuowany jak wróci Tiq
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew