Co tu dużo mówić. Tiquill, jesteś genialny! Skiny to kwestia czasu, ale modele to już coś, a Ty je wykonałeś z dużym, jak na Postala, realizmem za co należą Ci się brawa.
Ze skinami nie pomogę, bo się nie znam. Kiedyś nawet coś tam próbowałem w PostED i to nieraz, ale zrezygnowałem, nie wiem czy z braku czasu czy z lenistwa. Ten temat jednak coraz bardziej zachęca mnie do zajęcia się UnrealED i modami do Postala. Mapki już kiedyś robiłem, to sobie tylko przypomnieć, poradników też od groma. Potrzeba tylko czasu i chęci. Z tym pierwszym jest różnie, a z drugim...zobaczymy. ł:
[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Efekt jest super . Z tymi dziećmi i psem to niezłe tylko model karmy zmienić na butelkę ze smoczkiem, głos można zmienić na parę rodzaji płaczu
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 20:24 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Modele wykonał Rycho3D, to jego praca. Ja je tylko zmodyfikowałem przy użyciu skryptu.Mr Minio pisze:ale modele to już coś, a Ty je wykonałeś z dużym, jak na Postala, realizmem za co należą Ci się brawa.
Acha, zmodyfikowałem swego poprzedniego posta dodając info o głosach dzieci, bo zapomniałem wtedy o tym.
W domyślnej grze - jestem na nie. Robimy chyba moda dodającego realizmu Postalowi 2. Czyli dodajemy dzieci do populacji miasteczka. Zaś niemowlaki jak pieski - to nie jest realizm. Ale planuję dodać kilka cheatów. Wtedy, po wpisaniu takiego, mogą dziać się różne szalone rzeczy. W tym tak zachowujące się niemowlaki.Rycho3D pisze:Można zrobić raczkujące niemowlaki na szkielecie psa lub kota .
Takie gryzące niemowlaki
Jadły by i srały jak dzieci.
Ale czy karma psa? Oj, nie widzę tego. Trzeba by zrobić własną karmę dla niemowlaka, bo żadna nie pasuje. Rycho3D, jesteś mocny w animacji? Bo modeling masz opanowany, ale jak animowanie tegoż?
A jaka animacja? Leżący niemowlak machający rączkami. To w wózku. Po kopnięciu, wózek wywraca się i niemowlak pełza. To podstawa, te dwa ruchy. Poza tym te zachowania psa.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
wtrącę swoje pięć groszy
można stworzyć pod klasę (najlepiej kota) i zmienić parę rzeczy w skrypcie tak aby zachowywał się bardziej naturalnie (jak na niemowlaka)
można stworzyć pod klasę (najlepiej kota) i zmienić parę rzeczy w skrypcie tak aby zachowywał się bardziej naturalnie (jak na niemowlaka)
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Z animacjami nie było by żadnego problemu ,robiłem już animacje .
Ale dodane animacje nie działały ze "scripted trigger" więc by postać wykonała animację ,podmieniałem nazwy animacji w pliku UKX .
Na pewno można to zmienić ,ale trzeba nowe animacje dopisać w jakimś skrypcie.
Ale dodane animacje nie działały ze "scripted trigger" więc by postać wykonała animację ,podmieniałem nazwy animacji w pliku UKX .
Na pewno można to zmienić ,ale trzeba nowe animacje dopisać w jakimś skrypcie.
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Słodko! ł: Chłopie, to super! Kogoś takiego było tu brak! Zrób własną animację dla niemowlaka, nad resztą ja będę się biedził.Rycho3D pisze:Z animacjami nie było by żadnego problemu ,robiłem już animacje (...) ale trzeba nowe animacje dopisać w jakimś skrypcie.
No i jest taka sprawa, że chciałbym móc powiększać piersi, a teraz tego nie mogę. Mógłbyś na to zaradzić?
No i te brakujące sekwencje animacji w animMini. Raczej uda się je zrobić skryptem, ale byłoby lepiej gdyby się dało je dodać do samych animacji. Ba, najlepiej zaś, gdybyś zrobił własne anim dla tych dzieci. Nie animMini, nie animAVG, ale własne. Ogrom pracy, wiem, ale może gdzieś kiedyś się za to brałeś, ale zaniechałeś...
Nie wiem czy kota, ale raczej nie jego podklasę, bo dzieciak reagowałby na kotnika, dawałby się łapać itd. Lepiej zrobić to jako samodzielną klasę, wzorując się na jakiejś. Być może właśnie na kocie...prawdziwy 666 pisze:można stworzyć pod klasę (najlepiej kota) i zmienić parę rzeczy w skrypcie tak aby zachowywał się bardziej naturalnie (jak na niemowlaka)
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Najłatwiej było by zrobić nowy szkielet i animacje,ale gdy postać zginie ,wywala błąd.
Bo niema KarmaColision (.ka,.kaw).A to trzeba w programie CAT robić co ja go nie czaję za dobrze i tam też błędy wywala.
Chociaż nie próbowałem z Animal,bo te chyba KarmaColision nie mają (są sztywne po zabiciu) ł:
Co do dorabiania pozostałych animacji AWGMini To by zajęło wieczność!
Trzeba by dopasować animacje do wszyskich broni .
Zrobię tak:
1.Przerobię szkielet kota na dziecko.
2.Zrobię kilka podstawowych animacji.
Bo niema KarmaColision (.ka,.kaw).A to trzeba w programie CAT robić co ja go nie czaję za dobrze i tam też błędy wywala.
Chociaż nie próbowałem z Animal,bo te chyba KarmaColision nie mają (są sztywne po zabiciu) ł:
Co do dorabiania pozostałych animacji AWGMini To by zajęło wieczność!
Trzeba by dopasować animacje do wszyskich broni .
Zrobię tak:
1.Przerobię szkielet kota na dziecko.
2.Zrobię kilka podstawowych animacji.
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Spoko, to powinno wystarczyć. jakieś podnoszenie główki itp, po dwa warianty wszystkiego. A po zabiciu będzie eksplodowało albo właśnie leżało bez karmy, jak zwierzaki. Chyba że sam się za CAT wezmę, korciło mnie kiedyś.Rycho3D pisze:1.Przerobię szkielet kota na dziecko.
2.Zrobię kilka podstawowych animacji.
Mowa o dwóch rzeczach naraz. Jeśli mowa u uzupełnieniu brakującch sekwencji, to czy dałoby się te brakujące (4-ech się dotąd naliczyłem w błędach) wkleić jakoś do standardowego animAVG. Po jego eksporcie do edytowalnego formatu. A potem zapisać jako nowe anim. To by długo nie zajęło, sądzę. Lecz mówię, mogę to też zrobić skryptem.Rycho3D pisze:Co do dorabiania pozostałych animacji AWGMini To by zajęło wieczność!
Trzeba by dopasować animacje do wszyskich broni .
Zaś te drugie, czyli owa wieczność. Tak, całkiem nowa anim dla dzieci to strasznie dużo roboty. Zapytałem tak tylko, bo wcześniej pisałeś, że masz bardzo wiele różnych prac, może więc masz i to. Ale skoro nie - to nie. Da się i bez tego.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeśli to cztery animacje to napisz które to je zrobię .
Właśnie rozpakowałem Animals.UKX ico widzę ??? Małpa .
Małpę będzie lepsza niż kot . (i nie miałczy)
Właśnie rozpakowałem Animals.UKX ico widzę ??? Małpa .
Małpę będzie lepsza niż kot . (i nie miałczy)
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A gdzie ten chomik? Link można?rigstudio pisze:nowa głowa , na moim chomiku , trochę mniejsza
Fajna, może się przydać. Ale wiesz, co mnie w tym bardziej zainteresowało? Czapeczka. Daj ją też samą, przyda się jako bolton. A najlepiej głowa oddzielnie, czapka oddzielnie.Rycho3D pisze:Gęba kolesia była irytująca więc zmieniłem ją w mojej wersji gry,na tą z mojego awatara.
Proszę: sf_base1 (najczęstszy brak), sf_run2 s_wait_ladder i s_idle_speck2 (najrzadsza). Więcej prze ten czas nie znalazłem, ale warto jeszcze polukać w loga.Rycho3D pisze:Jeśli to cztery animacje to napisz które to je zrobię
Ale małpka z STP nie ma animacji, to tylko mesh, jak pamiętam... Choć może i nie. W każdym razie w pełni sprawna jest w ED, ale raczej nie kopiujemy cudzych rozwiązań, tylko robimy swoje?Rycho3D pisze:Właśnie rozpakowałem Animals.UKX ico widzę ??? Małpa .
Małpę będzie lepsza niż kot . (i nie miałczy)
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Potrzebne są tylko nazwy kości by ominąć błędy.Cała reszta nasza.Tiquill pisze:Ale małpka z STP nie ma animacji, to tylko mesh, jak pamiętam... Choć może i nie. W każdym razie w pełni sprawna jest w ED, ale raczej nie kopiujemy cudzych rozwiązań, tylko robimy swoje?
8=======D
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
eh napisałem przecieżTiquill pisze:Nie wiem czy kota, ale raczej nie jego podklasę, bo dzieciak reagowałby na kotnika, dawałby się łapać itd. Lepiej zrobić to jako samodzielną klasę, wzorując się na jakiejś. Być może właśnie na kocie...prawdziwy 666 pisze:można stworzyć pod klasę (najlepiej kota) i zmienić parę rzeczy w skrypcie tak aby zachowywał się bardziej naturalnie (jak na niemowlaka)
chodziło mi właśnie o reagowanie na kotnik, łapanie itd.prawdziwy 666 pisze:i zmienić parę rzeczy w skrypcie
i kota wydaje mi się będzie łatwiej oczyścić z niepotrzebnych rzeczy niż na przykład psa
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
@prawdziwy 666: Acha, jasne, można właśnie oczyścić. Ale, wiesz, mam chęć napisać skrypt od nowa, posiłkując się tylko rozwiązaniami z kodu kota jak też innymi. Ambicjonalnie, wiesz. Zobaczymy w praniu, jak to wyjdzie.
Polegam więc na Tobie.Rycho3D pisze:Potrzebne są tylko nazwy kości by ominąć błędy.Cała reszta nasza.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To jest dziecko z kota jak widać niczego w tyłku niema .
Teraz tylko zrobię nowe animacje , bo na kocich nie wytrzymam ze śmiechu
Teraz tylko zrobię nowe animacje , bo na kocich nie wytrzymam ze śmiechu
- Załączniki
-
- kotek?
- baby.jpg (34.65 KiB) Przejrzano 3210 razy
8=======D