[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Przekozacko to wygląda, wózek fajnie wybucha. Urealnienie gry jak nic. Genialne.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Ta pierwsza tekstura to jak koleś za młodego jest spoko
Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 21:18 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.
Fajne kombinacje. Tylko czy dodane do gry pasują? Jak to wygląda? Mógłby ktoś sprawdzić? Może oprócz tego, że dodamy do Paradise dzieci, postarzymy Kolesia? A może i jego odmłodzimy?
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Może Kolesia zmniejszyć i przyspieszyć mu głos by mówił jak dziecko
Ostatnio zmieniony 06 maja 2011, 07:02 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jak będziemy wszystko zmniejszać i przyśpieszać głosy to wyjdą Worms-y
Na 1 zdjęciu w prawym dolnym rogu ,jest też ciekawy efekt.
To by oznaczało że Koleś jako niemowlę był dziewczynką
Na 1 zdjęciu w prawym dolnym rogu ,jest też ciekawy efekt.
To by oznaczało że Koleś jako niemowlę był dziewczynką
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Dzieciak sprowadzony do poziomu pieska? Dasz mu psią kostkę i będzie za tobą łazić
Interesująco brzmi
Interesująco brzmi
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dobra, pora zdać relację z tego, co się dzieje na moim koderskim podwórku. Zrealizowałem prawie wszystkie postulaty jakie się tu przewinęły odnośnie kodu oraz naprawiłem istniejące błędy. Pojawiły się nowe problemy, ale to co już zrobiłem, można uznać za skończone - i tylko do poprawek. Ale do rzeczy:
Zrobione:
1. Działa chameleon, czyli rotacja skinów odpowiednio dobranych do typu postaci i głowy. Wybrałem tyle tekstur ile mogłem, nie grzeszą wszystkie urodą, ale nie o urodę tekstur mi chodziło teraz.
2. Poprawiłem wygląd modeli tych dzieci, już nie przypominają goryli. Przede wszystkim zwężyłem ramiona. Popracowałem też nad tym, by to były sylwetki dzieci, a nie kobiet karlic - zmniejszyłem biodra i biust a usunąłem talię, dając na jej miejsce brzuszek. Spójrzcie na 1y załącznik. Teraz tylko dobrać tekstury bez zarysu piersi i - będzie można to uznać za dzieci.
3. Dodałem zmienną wysokość dzieci, są różnej wielkości, czyli - różnego wieku. Wielkość dobierana jest przypadkowo w ściśle określonych granicach - tak by nie przesadzić.
4. Dodałem też nastolatków, zrobiwszy ich z tych samych modeli dzieci, zapodanych przez Rycho3D. Też skorygowane ramiona i różna wielkość. Tu jednak nie ruszałem żeńskim modelom ich kobiecego wyglądu, wszak to nastolatki. Są z figury dość, jak to powiedzieć, zdrowe - ale mogą być.
5. Pobawiłem się też domyślnymi modelami z P2 dla bystanderów i zrobiłem z nich drugi typ nastolatków - te są szczuplejsze względem powyższych. Można zobaczyć, co można zrobić z domyślnych modeli za pomocą kodu. Te jeszcze nie są skończone, ale widać, jak to ma być.
6. Po zabiciu ciała bystanderów nie rozciągają się w rażący dla oka sposób. Tylko dzieci o najbardziej skrajnych rozmiarach (najwięksi i najmniejsi) różnią się po śmierci - ale w granicach akceptacji. No i myślę jeszcze nad tym popracować.
7. Dzieci spawnowane są na każdą mapę za pomocą nowego pickupa. Bierzesz Kids Book i - i już! Są już na mapie, na każdej mapie, na którą wejdziesz z tą książką pojawiają się automatycznie, obok standardowych przechodniów, bez ingerencji gracza. Nie chcesz ich? Wyrzucasz książkę i przechodzisz na następny poziom. Łatwo i skutecznie. Czyli są na wszystkich mapach, na których chcesz, by były, od ciebie to zależy.
8.Dzieci mają już swoje klasy dialogów, czyli wyłączyłem odzywki, które im nie pasowały. No i mają ustalony pitch (zmianę barwy głosu na wyższy) na chyba optymalny dla nich. Dzieci na 1.4 a nastolatki na 1.25.
W trakcie:
9.Podmiana standardowych bystanderów na takich, którzy mają różne wymiary i nowe skiny. Ze skinami jest już zrobione, zmienne rozmiary zaś - sprawa dyskusyjna i nie wiem, czy to przejdzie.
10. Tak zamienionym bystanderom płci żeńskiej chcę zmieniać wielkość biustu i bioder, tak by było ciekawiej. Na razie wychodzą mi potworki. Acha, żeby być dobrze zrozumianym, zmieniam wielkość obwodu w biuście, a nie samych piersi, razem z obwodem rosną też piersi. Rozmiaru tylko samych piersi nie da się zmienić, niestety.
11. Chcę (jest to wymóg dla tworzenia map) dodać system blokujący automatyczne spawny w tych miejscach i na tych mapach, gdzie to jest zbędne lub sprzeczne z mapą, albo zamiarem mappera.
Nienaprawione błędy:
12.Niektóre postaci spawnowane na mapę mają błędy animacji. Chodzą z rozkrzyżowanymi ramionami, poruszają się w pozycji zastygłej w półkroku itp - a następnie ruszają się poprawnie i znów zaskakują do złej animacji. Jest to spowodowane tym, że modele działają na systemie animacji Garego (animMini zamiast standardowego animAVG) i nie da się tego ominąć, choć mocno nad tym siedziałem. Pojawiają się sekwencje ruchów, których ta animacja animMini nie ma, stąd ten problem.
13. Wspomniane potworki, które rodzą się podczas zmian rozmiaru bioder i klatki piersiowej dla planowanej dopiero klasy podmieniającej standardowych bystanderów.
Uwagi:
14. Wszystko dotąd robię dla STP, nie zająłem się jeszcze klasami zaprojektowanymi dla AWP. Chcę zrobić najpierw wszytko co zaplanowałem poprawnie dla STP, dopiero przejdę do AWP.
15. Dla wyłapywania drobnych i mniej drobnych korekt przydadzą się testerzy, więc, jak reszta współtwórców na to przystanie, opublikuję to dla betatesterów.
16. Potrzebne są skiny dla wszystkich modeli, zwłaszcza żeńskich. Masa roboty, Koloses sam z tym nie nadąży. Dlatego potrzebna Wasza pomoc. Każdy kto chce i potrafi, niech się dołączy do tego. Będzie szybciej z pełną wersją. Mogę za pomocą kodu poprawić niedociągnięcia modeli, ale brzydkich tekstur tak nie poprawię, a tym bardziej kodem ich nie zrobię. Więc: kto żyw, niech dołącza. Będziecie w credits!
Zrobione:
1. Działa chameleon, czyli rotacja skinów odpowiednio dobranych do typu postaci i głowy. Wybrałem tyle tekstur ile mogłem, nie grzeszą wszystkie urodą, ale nie o urodę tekstur mi chodziło teraz.
2. Poprawiłem wygląd modeli tych dzieci, już nie przypominają goryli. Przede wszystkim zwężyłem ramiona. Popracowałem też nad tym, by to były sylwetki dzieci, a nie kobiet karlic - zmniejszyłem biodra i biust a usunąłem talię, dając na jej miejsce brzuszek. Spójrzcie na 1y załącznik. Teraz tylko dobrać tekstury bez zarysu piersi i - będzie można to uznać za dzieci.
3. Dodałem zmienną wysokość dzieci, są różnej wielkości, czyli - różnego wieku. Wielkość dobierana jest przypadkowo w ściśle określonych granicach - tak by nie przesadzić.
4. Dodałem też nastolatków, zrobiwszy ich z tych samych modeli dzieci, zapodanych przez Rycho3D. Też skorygowane ramiona i różna wielkość. Tu jednak nie ruszałem żeńskim modelom ich kobiecego wyglądu, wszak to nastolatki. Są z figury dość, jak to powiedzieć, zdrowe - ale mogą być.
5. Pobawiłem się też domyślnymi modelami z P2 dla bystanderów i zrobiłem z nich drugi typ nastolatków - te są szczuplejsze względem powyższych. Można zobaczyć, co można zrobić z domyślnych modeli za pomocą kodu. Te jeszcze nie są skończone, ale widać, jak to ma być.
6. Po zabiciu ciała bystanderów nie rozciągają się w rażący dla oka sposób. Tylko dzieci o najbardziej skrajnych rozmiarach (najwięksi i najmniejsi) różnią się po śmierci - ale w granicach akceptacji. No i myślę jeszcze nad tym popracować.
7. Dzieci spawnowane są na każdą mapę za pomocą nowego pickupa. Bierzesz Kids Book i - i już! Są już na mapie, na każdej mapie, na którą wejdziesz z tą książką pojawiają się automatycznie, obok standardowych przechodniów, bez ingerencji gracza. Nie chcesz ich? Wyrzucasz książkę i przechodzisz na następny poziom. Łatwo i skutecznie. Czyli są na wszystkich mapach, na których chcesz, by były, od ciebie to zależy.
8.Dzieci mają już swoje klasy dialogów, czyli wyłączyłem odzywki, które im nie pasowały. No i mają ustalony pitch (zmianę barwy głosu na wyższy) na chyba optymalny dla nich. Dzieci na 1.4 a nastolatki na 1.25.
W trakcie:
9.Podmiana standardowych bystanderów na takich, którzy mają różne wymiary i nowe skiny. Ze skinami jest już zrobione, zmienne rozmiary zaś - sprawa dyskusyjna i nie wiem, czy to przejdzie.
10. Tak zamienionym bystanderom płci żeńskiej chcę zmieniać wielkość biustu i bioder, tak by było ciekawiej. Na razie wychodzą mi potworki. Acha, żeby być dobrze zrozumianym, zmieniam wielkość obwodu w biuście, a nie samych piersi, razem z obwodem rosną też piersi. Rozmiaru tylko samych piersi nie da się zmienić, niestety.
11. Chcę (jest to wymóg dla tworzenia map) dodać system blokujący automatyczne spawny w tych miejscach i na tych mapach, gdzie to jest zbędne lub sprzeczne z mapą, albo zamiarem mappera.
Nienaprawione błędy:
12.Niektóre postaci spawnowane na mapę mają błędy animacji. Chodzą z rozkrzyżowanymi ramionami, poruszają się w pozycji zastygłej w półkroku itp - a następnie ruszają się poprawnie i znów zaskakują do złej animacji. Jest to spowodowane tym, że modele działają na systemie animacji Garego (animMini zamiast standardowego animAVG) i nie da się tego ominąć, choć mocno nad tym siedziałem. Pojawiają się sekwencje ruchów, których ta animacja animMini nie ma, stąd ten problem.
13. Wspomniane potworki, które rodzą się podczas zmian rozmiaru bioder i klatki piersiowej dla planowanej dopiero klasy podmieniającej standardowych bystanderów.
Uwagi:
14. Wszystko dotąd robię dla STP, nie zająłem się jeszcze klasami zaprojektowanymi dla AWP. Chcę zrobić najpierw wszytko co zaplanowałem poprawnie dla STP, dopiero przejdę do AWP.
15. Dla wyłapywania drobnych i mniej drobnych korekt przydadzą się testerzy, więc, jak reszta współtwórców na to przystanie, opublikuję to dla betatesterów.
16. Potrzebne są skiny dla wszystkich modeli, zwłaszcza żeńskich. Masa roboty, Koloses sam z tym nie nadąży. Dlatego potrzebna Wasza pomoc. Każdy kto chce i potrafi, niech się dołączy do tego. Będzie szybciej z pełną wersją. Mogę za pomocą kodu poprawić niedociągnięcia modeli, ale brzydkich tekstur tak nie poprawię, a tym bardziej kodem ich nie zrobię. Więc: kto żyw, niech dołącza. Będziecie w credits!
- Załączniki
-
- Standardowe modele P2 w trakcie przystosowania do postaci nastolatków i dzieci. Skór mało, ale to chwilowe.
- P2Children_TeensToo.jpg (54.78 KiB) Przejrzano 3286 razy
-
- Nastolatki z modeli dzieci.
- P2Children_Teens.jpg (94.64 KiB) Przejrzano 3285 razy
-
- Dzieci z modeli Rycho3D
- P2Children_Children.jpg (82.04 KiB) Przejrzano 3285 razy
-
- Modele dzieci po korekcje za pomocą kodu. Z kobiet w dzieci.
- P2Children_CodeCorrection.jpg (57.45 KiB) Przejrzano 3286 razy
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 21:15 przez Tiquill, łącznie zmieniany 3 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...