I ja o tym pomyślałem. Pierwsze poszukiwania rozwiązań za mną. Za wcześnie wyrokować, czy to się uda czy nie. Ale mnie się to podoba.Silver Dragon pisze:Tak się zastanawiam, czy nie dałoby się zaskryptować zróżnicowania wielkościowego zarówno dzieci jak i innych
I jeszcze jedna uwaga. Niemal wszystkie te tekstury twarzy i ciała (nóg, rąk) są zbyt ciemne, to wszyscy "Race Mexican" i, z braku innych mi dostępnych, po połączeniu z teksturami oryginalnymi kontrast jest zbyt duży. Albo rozjaśnijcie, albo doróbcie białych.
Wydaje mi się, Koloses, że spawnowanie tych dzieci zbyt kłóci się z twoją ideą. Kładziesz nacisk na założone z góry rozwiązania "fabularne" zaś spawny są ze swej natury przypadkowe. Zrobiłem je i przetestowałem, jakoś trudno będzie to pogodzić z Twoim zamiarem. Wydaje mi się, że lepiej z tych spawnów całkiem zrezygnować. Twoja idea jest na tyle silna, że te spawny jej nie pomogą, a wręcz popsują efekt. Porobię resztę klas i chameleona i to cały mój koderski wkład w tego moda. Póki co. Może też przysiądę do teksturowania, udziela mi się wasz zapał.
W załączniku pierwsze "rodzinne" zdjęcie. Modele i tekstury publicznie dostępne więc tajemnic nie zdradzam. Widać i zalety i wady - specjalnie tak dobrałem skiny stare z nowymi. Koloses ma już lepsze skóry.