Wystarczy zmienić skin,a głowy dzieci są mało mniejsze od dorosłych .Mr Minio pisze:I jeszcze jedno. Nie wyobrażam sobie dzieci w Postalu z głowami dorosłych. Niscy dorośli(czyli samo zmniejszenie modelu, jak Garry) to karły, dzieci potrzebują młodszych twarzy.
[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
8=======D
Wystarczy tylko to, a tamto, ale nikt tego nie robi, więc to nie jest takie proste na jakie wygląda, czy po prostu nikt się tym nie zajmuje?
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Lepiej zrobić nową paczkę, która nie będzie zaśmiecała poprzedniej [potem mogą być problemy z innymi modami]Rycho3D pisze:1.Importujesz moje postacie do pakunku GaryCharacters.ukx
Ten Yaw obraca postać tyłem, do kierunku ruchu.Poprawny to 491522.Ustawiasz im textury,lod=0,rotation yaw=-16384,translation z=78
Można najpierw ustawić nowy skin, a potem zmienić do niego mesh.Nic złego się nie stanieRycho3D pisze:6.Ustawiasz nowy skin (nie z pakunku CharmelonSkins ,bo zmieni się mesh)
Podaj mi jeszcze atrybuty co do obrócenia KellyHead, bo jest bokiem:
@Edit: A no tak..wpisałem bez "-", i mi źle obróciło.Tak czy inaczej oba działają poprawnie ^^
Ten sam parametr obrotu działa dla głowy.
To machnij nową klasę bystandera "Kids"Polecam się więc na kodera. Idzie mi to całkiem dobrze.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 16:09 przez Koloses, łącznie zmieniany 5 razy.
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
To teraz napiszę czego nam brakuje:
- Typowo dziecięcych tekstur ubrań i głów
- Nowych meshów głowy [chociaż nie wiedzieć czemu mój edytor nie chce ich wogóle obrócić przez yaw]
- Nowych dźwięków
- Nowych Animacji, chociaż te nie są takie ważne
- Nowej Klasy Bystandera "Kid" lub "Children" jak kto woli..
- No i oczywiście trzeba będzie je wstawić na mapy.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 13:17 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Jak będzie nowa klasa, nie powinno być z dodawaniem problemu zarówno za pomocą postED jak i bez niego
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Chciałem też dodać, że wstawianie postaci jako Garry nie jest dobrym pomysłem, bo wtedy zachowuje się jak gary i ma jego uzbrojenie.Można oczywiście zmienić AIcontroller na AWBystander i wszystko będzie cacy, ale głos garrego mi do dziecka nie pasuje.Nawet z ustawionym Pitch.
Można by też zrobić temat na RS, ale nie wiem jak przyjęliby ten "odważny" projekt.
@Edit:
https://www.multiupload.com/HM2THA3LZV
Paczka z stp.Zmienione rozmiary "Główek"
Można by też zrobić temat na RS, ale nie wiem jak przyjęliby ten "odważny" projekt.
@Edit:
https://www.multiupload.com/HM2THA3LZV
Paczka z stp.Zmienione rozmiary "Główek"
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 14:23 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Po wstawieniu jej do gry jak się patrzy z daleka to brakuje kilku polygonów i głowa jest dziurawa.Z bliska wygląda dobrze.Mógłbyś to poprawić?Rycho3D pisze:Zrobiłem nową głowę dziecka.
Jak widać z bliska jest ok.Model i tekstura bardzo fajne, tylko wymagają poprawki.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 15:00 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.
Nieźle to wygląda, jak skończysz, to zapodaj pełną paczkę na jakiś server typu Megaupload.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
On wrzuca pliki .psk na swojego chomika..Jak będzie więcej głów bez błędów [Ta na górze naprawdę jest fajna, ale kurcze jak się dalej odejdzie kawałki znikają ]Mr Minio pisze:Nieźle to wygląda, jak skończysz, to zapodaj pełną paczkę na jakiś server typu Megaupload.
To mogę zlepić gotową paczkę z mapami [po reinstallu 10th, bo teraz gram na Dr'ce a nikt jej specjalnie nie ściągnie do tego celu ] jeżeli autor oczywiście się nie obrazi.
@Edit:O zaraz sprawdzę..za szybko piszemy
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 15:06 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardzo bym o to prosił, bo od zawsze marzyłem o dzieciach w Postalu. Gdy modele i skiny będą gotowe, zostaną tylko ewentualnie głosy.Koloses pisze:Jak będzie więcej głów bez błędów [...]To mogę zlepić gotową paczkę z mapami
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
chyba lekko trzeba będzie głowy w edytorze zeskalować ^^ ..zajmę się tym u siebie.
Dobre przeskalowanie głowy to ustawienie 0.85 w opcjach mesha.
Dobre przeskalowanie głowy to ustawienie 0.85 w opcjach mesha.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 15:52 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.