Acha... Chm, a co powie sam autor?Koloses pisze:Bardziej mi chodziło o to, że tam już nie ma tych modeli i nikt pewnie nie zdołał ich pobrać.Został tylko jeden screenshot ze szkieletem..niefajnie.
[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Modele są za darmo do pobrania ,bez logowania i bez potrzeby zakładania konta !
na mój koszt ! pasują do nich standardowe tekstury z postal2 .
Wstawiasz Garego na mapę ,ustawiasz nowy: mesh ,voice pinch i gotowe .
Mały gnojek kopie cię po piszczelach
na mój koszt ! pasują do nich standardowe tekstury z postal2 .
Wstawiasz Garego na mapę ,ustawiasz nowy: mesh ,voice pinch i gotowe .
Mały gnojek kopie cię po piszczelach
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mam około 50 postaci ale up za wolny ,bo modem telefoniczny 20kb/s
Wszystkie bardzo szczegółowe i działają na podstawowych animacjach P2 .
Będę dodawał w miarę możliwości
Wszystkie bardzo szczegółowe i działają na podstawowych animacjach P2 .
Będę dodawał w miarę możliwości
8=======D
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Chyba jednak nie załapał ironii...Tiquill pisze:no, som fajne ! jusz zgralem! srobisz coś jueszcze???
Wstaw te postacie na chomikuj z powrotem, bo wtedy nikt ich nie pobrał..a obecnie folder jest pusty..albo wrzuć gdzie indziej..Podaj chociaż screeny może?
@Edit:Mam..trzeba było się zalogować żeby widzieć resztę zawartośći..ach to uciążliwe chomikuj..Zaraz pokombinuję, dzięki.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2011, 23:39 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1024
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Zauważyłem screeny i kompletnie rozumiem po co ten filtr tam jest
@Edit:dobra..wstawiłem kilka dzieciaków koło przyczepy kolesia..zobaczymy, czy zadziałają "ingame".
A i jeszcze pytanie, co do Headfrank.Pasuje do modelu dziecka? I czy każda tekstura z p2 na niego wejdzie?
Anyway, Witamy na forum
To może być kolejny przewrot w polskim moddingu p2.
Model zadziałał, ale musisz go poprawić, gdyż jest źle obrócony i animacje nie odpowiadają kierunkowi ruchu postaci.Oczywiście można to poprawić ustawiając obrót modelu w okienku z animacją, ale lepiej żeby od razu po imporcie był gotowy do użytku.
@Edit:dobra..wstawiłem kilka dzieciaków koło przyczepy kolesia..zobaczymy, czy zadziałają "ingame".
A i jeszcze pytanie, co do Headfrank.Pasuje do modelu dziecka? I czy każda tekstura z p2 na niego wejdzie?
Anyway, Witamy na forum
To może być kolejny przewrot w polskim moddingu p2.
Model zadziałał, ale musisz go poprawić, gdyż jest źle obrócony i animacje nie odpowiadają kierunkowi ruchu postaci.Oczywiście można to poprawić ustawiając obrót modelu w okienku z animacją, ale lepiej żeby od razu po imporcie był gotowy do użytku.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 00:17 przez Koloses, łącznie zmieniany 5 razy.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
dodałem właśnie szkjieletora ł:
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/BOMBOWE_PRZE ... 660560.PSK
i czaszkę
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/BOMBOWE_PRZE ... 665755.PSK
Tylko jest dziwnie jak się go tnie bo odcięte kończyny zmieniają się na mięsne
Zaraz dodam szkielet dziecka
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/BOMBOWE_PRZE ... 660560.PSK
i czaszkę
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/BOMBOWE_PRZE ... 665755.PSK
Tylko jest dziwnie jak się go tnie bo odcięte kończyny zmieniają się na mięsne
Zaraz dodam szkielet dziecka
8=======D
Czym nowe modele różnią się od ogólnodostępnych w grze? Bo jeśli aż rozmiarami, to narobiłeś się na marne - łatwiej takie efekty osiągnąć podmieniając szkielet w skrypcie, albo ustalając skalowanie.
Mam kilka gotowych i działających koncepcji, problem jednak w tym, że "dzieci" po ustrzeleniu jakby tracą na wadze (model dostosowuje proporcje do ragdoll-a, przez co jakby się wysusza). Ot zmontowałem nowego bystandera i testowałem multum kombinacji. Jedna jest nawet ciekawa, jednak wciąż (dla mnie) nie zadowalająca.
Kilka screen-ów:
https://img155.imageshack.us/img155/2967/58241593.jpg
https://img16.imageshack.us/img16/3205/76207118.jpg
https://img51.imageshack.us/img51/8408/41472313.jpg
https://img222.imageshack.us/img222/7008/13947703.jpg
https://img163.imageshack.us/img163/206/72707387.jpg
https://img90.imageshack.us/img90/6415/85433288.jpg
Ktoś ma jakieś działające koncepcje? Przydałoby się też przeskalować główki, ale ScaleHead chyba w ogóle nie jest w P2 brany pod uwagę. Tekstury to aktualnie najmniejszy problem
Mam kilka gotowych i działających koncepcji, problem jednak w tym, że "dzieci" po ustrzeleniu jakby tracą na wadze (model dostosowuje proporcje do ragdoll-a, przez co jakby się wysusza). Ot zmontowałem nowego bystandera i testowałem multum kombinacji. Jedna jest nawet ciekawa, jednak wciąż (dla mnie) nie zadowalająca.
Kilka screen-ów:
https://img155.imageshack.us/img155/2967/58241593.jpg
https://img16.imageshack.us/img16/3205/76207118.jpg
https://img51.imageshack.us/img51/8408/41472313.jpg
https://img222.imageshack.us/img222/7008/13947703.jpg
https://img163.imageshack.us/img163/206/72707387.jpg
https://img90.imageshack.us/img90/6415/85433288.jpg
Ktoś ma jakieś działające koncepcje? Przydałoby się też przeskalować główki, ale ScaleHead chyba w ogóle nie jest w P2 brany pod uwagę. Tekstury to aktualnie najmniejszy problem
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Rycho3D, nie widzę potrzeby, aby chronić to przed nieletnimi, ale akceptuję Twoją wolę. Dla takiego rozwiązania zalog nie jest niewygodnym wynalazkiem a Chomikuj ok dla prezentacji. No, teraz koncepcja twojej prezentacji rysuje się w lepszym świetle, zacząłeś niezrozumiany. I... Aż się boję cieszyć. Bardzo obiecujące. Ale - nie zapeszam. Powodzenia!
Lecz i ja śmiem wątpić, czy warta ta praca dla samego zmniejszania? Bo można to właśnie przeskalować tworząc sam skrypt.
Skala głowy też idzie, da się. Kod:Efekt: w załączniku.
Lecz i ja śmiem wątpić, czy warta ta praca dla samego zmniejszania? Bo można to właśnie przeskalować tworząc sam skrypt.
Skala głowy też idzie, da się. Kod:
Kod: Zaznacz cały
class MiniHead extends Bystanders
placeable;
function SetupHead()
{
Super.SetupHead();
if (myHead != None)
myHead.SetDrawScale(0.3);
}
defaultproperties
{
bRandomizeHeadScale=False
bStartupRandomization=False
Mesh=SkeletalMesh'Characters.Avg_M_SS_Pants'
}
OK, ale wiesz. Bardziej od modeli potrzeba imho animacji. Ruchy dzieci są inne niż dorosłych i to jest najważniejsze. Te przydałoby się zrobić. A grafik dla tekstur to też nie taki mały problem, tu jest bardzo dużo roboty. Wiadomo jakiej, ale - czasochłonnej, jeśli Chameleon ma pełnić właściwie swoją rolę.Rycho3D pisze:To nie są zmniejszone postacie
- Załączniki
-
- MiniHeadBystanders.jpg (41.67 KiB) Przejrzano 2136 razy
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
I tej właśnie funkcji mi było potrzeba, dzięki wielkie
Zaś co do tekstur - fakt, roboty jest sporo, ale to robić umiem - "teksturować każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej" - na to potrzeba mi po prostu czasu. Innymi słowy - trudniejsze dla mnie jest oskryptowania tego czegoś, że o animacjach (za które nawet nie wiem jak się zabrać) nie wspomnę.
Od czasu do czasu coś podłubię i zobaczę (zobaczymy?) co z tego wyjdzie
Zaś co do tekstur - fakt, roboty jest sporo, ale to robić umiem - "teksturować każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej" - na to potrzeba mi po prostu czasu. Innymi słowy - trudniejsze dla mnie jest oskryptowania tego czegoś, że o animacjach (za które nawet nie wiem jak się zabrać) nie wspomnę.
Od czasu do czasu coś podłubię i zobaczę (zobaczymy?) co z tego wyjdzie
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Polecam się więc na kodera. Idzie mi to całkiem dobrze.Lothar pisze:trudniejsze dla mnie jest oskryptowania tego czegoś
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zmniejszone postacie wyglądają trochę głupio ,a po zabiciu robią się duże .
Więc
1.Importujesz moje postacie do pakunku GaryCharacters.ukx
2.Ustawiasz im textury,lod=0,rotation yaw=-16384,translation z=78
3.Zapisujesz
Będą działać wszystkie animacje Garego.
4.Wrzucasz Garego na mapkę
5.Zmieniasz mesh na nowy
6.Ustawiasz nowy skin (nie z pakunku CharmelonSkins ,bo zmieni się mesh)
I gotowe
Teraz chyba każdy załapie
Przy okazji dodam że dodałem nowe głowy i skiny .
Więc
1.Importujesz moje postacie do pakunku GaryCharacters.ukx
2.Ustawiasz im textury,lod=0,rotation yaw=-16384,translation z=78
3.Zapisujesz
Będą działać wszystkie animacje Garego.
4.Wrzucasz Garego na mapkę
5.Zmieniasz mesh na nowy
6.Ustawiasz nowy skin (nie z pakunku CharmelonSkins ,bo zmieni się mesh)
I gotowe
Teraz chyba każdy załapie
Przy okazji dodam że dodałem nowe głowy i skiny .
8=======D
Ten screen, Tiquill - genialny, przekomiczny!
I jeszcze jedno. Nie wyobrażam sobie dzieci w Postalu z głowami dorosłych. Niscy dorośli(czyli samo zmniejszenie modelu, jak Garry) to karły, dzieci potrzebują młodszych twarzy.
I jeszcze jedno. Nie wyobrażam sobie dzieci w Postalu z głowami dorosłych. Niscy dorośli(czyli samo zmniejszenie modelu, jak Garry) to karły, dzieci potrzebują młodszych twarzy.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."