[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 kwie 2011, 22:03

Koloses pisze:Bardziej mi chodziło o to, że tam już nie ma tych modeli i nikt pewnie nie zdołał ich pobrać.Został tylko jeden screenshot ze szkieletem..niefajnie.
Acha... Chm, a co powie sam autor?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 kwie 2011, 23:09

Modele są za darmo do pobrania ,bez logowania i bez potrzeby zakładania konta !
na mój koszt ! pasują do nich standardowe tekstury z postal2 .
Wstawiasz Garego na mapę ,ustawiasz nowy: mesh ,voice pinch i gotowe .
Mały gnojek kopie cię po piszczelach :lol:


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 kwie 2011, 23:19

no, som fajne ! :mgun: jusz zgralem! :rifle: srobisz coś jueszcze??? :mgun2:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 kwie 2011, 23:30

Mam około 50 postaci ale up za wolny ,bo modem telefoniczny 20kb/s :cry:
Wszystkie bardzo szczegółowe i działają na podstawowych animacjach P2 .
Będę dodawał w miarę możliwości :)


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1024
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

25 kwie 2011, 23:37

Tiquill pisze:no, som fajne ! :mgun: jusz zgralem! :rifle: srobisz coś jueszcze??? :mgun2:
Chyba jednak nie załapał ironii...
Wstaw te postacie na chomikuj z powrotem, bo wtedy nikt ich nie pobrał..a obecnie folder jest pusty..albo wrzuć gdzie indziej..Podaj chociaż screeny może?

@Edit:Mam..trzeba było się zalogować żeby widzieć resztę zawartośći..ach to uciążliwe chomikuj..Zaraz pokombinuję, dzięki.
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2011, 23:39 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 kwie 2011, 23:42

Sory mój błąd .filtr 18+ już jest OK :diabeł:


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1024
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

25 kwie 2011, 23:57

Zauważyłem screeny i kompletnie rozumiem po co ten filtr tam jest ;)
@Edit:dobra..wstawiłem kilka dzieciaków koło przyczepy kolesia..zobaczymy, czy zadziałają "ingame".
A i jeszcze pytanie, co do Headfrank.Pasuje do modelu dziecka? I czy każda tekstura z p2 na niego wejdzie?

Anyway, Witamy na forum :D
To może być kolejny przewrot w polskim moddingu p2.

Model zadziałał, ale musisz go poprawić, gdyż jest źle obrócony i animacje nie odpowiadają kierunkowi ruchu postaci.Oczywiście można to poprawić ustawiając obrót modelu w okienku z animacją, ale lepiej żeby od razu po imporcie był gotowy do użytku.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 00:17 przez Koloses, łącznie zmieniany 5 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 kwie 2011, 00:15

dodałem właśnie szkjieletora :diabeł:
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/BOMBOWE_PRZE ... 660560.PSK
i czaszkę
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/BOMBOWE_PRZE ... 665755.PSK
Tylko jest dziwnie jak się go tnie :bolek: bo odcięte kończyny zmieniają się na mięsne :lol:
Zaraz dodam szkielet dziecka ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

26 kwie 2011, 00:20

Czym nowe modele różnią się od ogólnodostępnych w grze? Bo jeśli aż rozmiarami, to narobiłeś się na marne - łatwiej takie efekty osiągnąć podmieniając szkielet w skrypcie, albo ustalając skalowanie.
Mam kilka gotowych i działających koncepcji, problem jednak w tym, że "dzieci" po ustrzeleniu jakby tracą na wadze (model dostosowuje proporcje do ragdoll-a, przez co jakby się wysusza). Ot zmontowałem nowego bystandera i testowałem multum kombinacji. Jedna jest nawet ciekawa, jednak wciąż (dla mnie) nie zadowalająca.
Kilka screen-ów:
https://img155.imageshack.us/img155/2967/58241593.jpg
https://img16.imageshack.us/img16/3205/76207118.jpg
https://img51.imageshack.us/img51/8408/41472313.jpg
https://img222.imageshack.us/img222/7008/13947703.jpg
https://img163.imageshack.us/img163/206/72707387.jpg
https://img90.imageshack.us/img90/6415/85433288.jpg
Ktoś ma jakieś działające koncepcje? Przydałoby się też przeskalować główki, ale ScaleHead chyba w ogóle nie jest w P2 brany pod uwagę. Tekstury to aktualnie najmniejszy problem 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 kwie 2011, 00:31

To nie są zmniejszone postacie Pobierz i zobacz ,co Ci będę tłumaczył.
szieletor też zmniejszony ? :lol: Obrazek


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 kwie 2011, 01:57

Rycho3D, nie widzę potrzeby, aby chronić to przed nieletnimi, ale akceptuję Twoją wolę. Dla takiego rozwiązania zalog nie jest niewygodnym wynalazkiem a Chomikuj ok dla prezentacji. No, teraz koncepcja twojej prezentacji rysuje się w lepszym świetle, zacząłeś niezrozumiany. :P I... Aż się boję cieszyć. Bardzo obiecujące. Ale - nie zapeszam. Powodzenia! :)

Lecz i ja śmiem wątpić, czy warta ta praca dla samego zmniejszania? Bo można to właśnie przeskalować tworząc sam skrypt.

Skala głowy też idzie, da się. Kod:

Kod: Zaznacz cały

class MiniHead extends Bystanders
	placeable;

function SetupHead()
	{
	Super.SetupHead();
	
	if (myHead != None)
		myHead.SetDrawScale(0.3);
	}

defaultproperties
{
     bRandomizeHeadScale=False
     bStartupRandomization=False
     Mesh=SkeletalMesh'Characters.Avg_M_SS_Pants'
}
Efekt: w załączniku.
Rycho3D pisze:To nie są zmniejszone postacie
OK, ale wiesz. Bardziej od modeli potrzeba imho animacji. Ruchy dzieci są inne niż dorosłych i to jest najważniejsze. Te przydałoby się zrobić. A grafik dla tekstur to też nie taki mały problem, tu jest bardzo dużo roboty. Wiadomo jakiej, ale - czasochłonnej, jeśli Chameleon ma pełnić właściwie swoją rolę.
Załączniki
MiniHeadBystanders.jpg
MiniHeadBystanders.jpg (41.67 KiB) Przejrzano 2125 razy


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

26 kwie 2011, 02:44

I tej właśnie funkcji mi było potrzeba, dzięki wielkie :D
Zaś co do tekstur - fakt, roboty jest sporo, ale to robić umiem - "teksturować każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej" - na to potrzeba mi po prostu czasu. Innymi słowy - trudniejsze dla mnie jest oskryptowania tego czegoś, że o animacjach (za które nawet nie wiem jak się zabrać) nie wspomnę.
Od czasu do czasu coś podłubię i zobaczę (zobaczymy?) co z tego wyjdzie 8-)


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 kwie 2011, 02:49

Lothar pisze:trudniejsze dla mnie jest oskryptowania tego czegoś
Polecam się więc na kodera. Idzie mi to całkiem dobrze. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 kwie 2011, 09:13

Zmniejszone postacie wyglądają trochę głupio ,a po zabiciu robią się duże .
Więc
1.Importujesz moje postacie do pakunku GaryCharacters.ukx
2.Ustawiasz im textury,lod=0,rotation yaw=-16384,translation z=78
3.Zapisujesz
Będą działać wszystkie animacje Garego.
4.Wrzucasz Garego na mapkę
5.Zmieniasz mesh na nowy
6.Ustawiasz nowy skin (nie z pakunku CharmelonSkins ,bo zmieni się mesh)
I gotowe :D
:mgun:
Teraz chyba każdy załapie

Przy okazji dodam że dodałem nowe głowy i skiny .


8=======D
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

26 kwie 2011, 10:29

Ten screen, Tiquill - genialny, przekomiczny!

I jeszcze jedno. Nie wyobrażam sobie dzieci w Postalu z głowami dorosłych. Niscy dorośli(czyli samo zmniejszenie modelu, jak Garry) to karły, dzieci potrzebują młodszych twarzy.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
ODPOWIEDZ