AVPC mocno tnie, widok FOV i brak śniegu

Rozmowy o A Very Postal Christmas.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 kwie 2011, 14:52

Przyklejam ten temat, jako najbardziej odpowiedni dla ogólnych problemów z wydajnością AVPC. Zamiast tworzyć nowe tematy, szukać lub odsyłać do innych, odświeżam ten, by dalej w nim rozwiązywać nasze kłopoty. Niech będzie bazą dla wszystkich mających problemy z wydajnością AVPC. Bo te są stale takie same i - wracają. Choćby w PM-ach. ;)


Każdy szuka rozwiązań, dzieli się nimi, znalazłem też i ja, tutaj. Teraz więc je tu przypomnę: Wydajność ustawiona na default to często przyczyna cięcia gry i slajdów zamiast płynności. Sugestie, by tego nie ruszać, sugestie na maxa - można się zgubić. A tymczasem to nie ma chyba reguły, każdy musi sprawdzić po swojemu. Nie ruszałem wydajności, testowałem na domyślnych ustawieniach. I nawet nie przyszło mi do głowy, że domyślnie cienie będę miał włączone... na maxa! :zdziw: Wystarczyło to sprawdzić, w samej grze, bez grzebania w plikach. Suwak w lewo dla cieni, cienie wyłączone. Dodatkowo niewielka mgła i - mogę grać!

Wnioski?
1. Nie tykajmy Performance Wizard.
2. Nie ufajmy domyślnym opcjom. Jak się nie tnie, nic nie zmieniajmy. Ale gdy się tnie:
3. Trzeba zmienić opcje wydajności. Cienie i mgła, poza tym szczegółowość świata itp.
4. Nie ma jednej reguły, która na wszystko pomoże. Zmieniamy różne parametry podczas samej gry i testujemy, czy jest płynniej. Acha, tego za dużo, tego za mało, więc znów do menu. Każdą wprowadzoną zmianę testujemy od razu w grze. Aż osiągniemy kompromis. Ten dla nas i dla naszego komputera, nie uniwersalny.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ