Jak zmienić teksturę broni w AWP

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.
Obrazek

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Arax205
Miłośnik broni
Posty: 163
Rejestracja: 22 mar 2011, 16:17
Lokalizacja: Dolny Śląsk

18 kwie 2011, 20:33

No więc tak na początek pobieramy z tej strony program: https://www.softpedia.com/get/Multimedia ... TBmp.shtml Potem otwieramy PostEd i zakładce tego dodatkowego okna (Master Brow o ile pamiętam) klikamy na zakładkę Texture z listy interesują nas dwa punkty: WeaponSkin i HUDPack. WeaponSkin to wygląd broni, tych podstawowych z STP, jeśli chcecie tekstury innych broni np. maczety, pistoletu z tłumikiem, szukajcie go w innych punktach w zakładce teksture. HUDPack to ikony broni i innych itemów wyświetlane podczas gry. Jeśli znamy to wszystko to cała reszta jest banalnie prosta, gdy upatrzymy sobie jaką teksturę zaznaczmy ją klikając na jej obrazek(nigdy na nazwę zawsze na obrazek) i zakładce tego okna (File) klikamy na Export... zapisujemy w jakimś folderze. Teraz za pomocą naszego nowo pobranego programu otwieramy ją. W prawej części ekranu pod nazwą Processing powinna wyświetlić się nam ikonka painta. Klikamy na nią a otworzy nam się lista programów graficznych, wybieramy jeden np. Gimp. Potem w zakładce Image klikamy na Send to editor i otwiera nam się ta tekstura w naszym programie, teraz bez problemu można ją edytować. Po edycji zapisujemy ją w naszym programie graficznym (porostu klikamy zapisz, nie zapisz jako tylko zapisz) Nie zamykamy go, a teraz wracamy do naszego wcześniej pobranego programu mam nadzieję że go nie zamkneliście, jeśli tak to w zakładce Image klikamy na opcję Reoald after edit. Stara tekstura powinna zostać zastąpiona tą naszą. Zapisujemy nie zmieniając jej nazwy. Teraz wracamy do PostEd, wchodzimy dokładnie w te same zakładki z których wzieliście starą teksturę, gdy ją widzimy wchodzimy w File Import... otwieramy naszą teksturę. Potem w zakładce file klikamy na save i zapisujemy w folderze textur. I gotowe.

Mam nadzieję że wszystko jest jasne i czytelne, jeśli nie pisać ale już jutro bo dziś wontpię żebym odpowiedział. Sory za brak fot do poradnika ale spieszyłem się to pisząc.


Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1024
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

18 kwie 2011, 21:36

Nie potrzebne, nie ten dział, 0 formatowania tekstu...cytując "No i co to jest?"
Było w lepszej formie tutaj:
https://forum.postalsite.info/t ... vt1012.html
Nie potrzeba wcale pobierać DXTbmp...wystarczy plugin nvidii do photoshopa, który sprawuje się lepiej.

PS.Rozumiem, że chcesz się przydać, ale najpierw przeczytaj działy z tutorialami i zobacz, czy nie ma tam tego, co chcesz nam przedstawić.I formatuj tekst w bbcode, bo aż razi.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2011, 21:38 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

18 kwie 2011, 23:51

Koloses pisze:wystarczy plugin nvidii do photoshopa
Trzeba jeszcze mieć Photoshopa :P

Temat zamykam


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Zablokowany