[TUTORIAL] Zaawansowany PostEd by MaKiPL

Zbiór wszystkich tematów poświęconych tutorialom.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

07 lis 2009, 17:25

Uff... Dzień pracy i jest:
Part 1
https://www.speedyshare.com/334321365.html
https://www.megaupload.com/?d=3W0P3G1C
Part 2
https://www.speedyshare.com/275259989.html

Plik w formacie.mht [czyli spokojnie każdy otworzy przez IE]

Kod: Zaznacz cały

Part1:
1.Triggery
2.BOSS, tworzenie BOSSA
3.Tworzenie Cut-Scene
4.Tworzenie własnej tekstury/Import własnej tekstury/Edytowanie tekstur
5.Powrót do Podstawy [Muzyka i dźwięki]
6.Rozwiązywanie problemów
Part2:
7.Dekorowanie naszego Terrain
8.Emitery
9.Jak stworzyć słońce, inne efekty świetlne 
PS.Jeśli będę miał czas to rozszerzę ten tutorial o movery etc...

@Edit:


Jak postawić bohaterów z STP?
Aby postawić bohaterów z podstawowej części PostalaII lub rozszerzenia ShareThePain wystarczy przejść do 'actor classes' a następnie rozwinąć klasy aż do:
Obrazek
następnie wybieramy postać, klikamy na nią a następnie przechodzimy do do mapy i klikamy w miejscu gdzie ma się pojawić postać PrawymPrzyciskiemMyszy i klikamy 'add POSTAĆ here' Gdzie postać to nazwa postaci którą wybraliśmy. A jak to jest w przypadku z AW? Przecież postaci z podstawki nie można przeciąć na pół!
<Zaiste nigdzie na forum nie znalazłem stawiania postaci z AW dokładnej ścieżki> Wstawiam ją tutaj:
Obrazek
a AWZombie znajdują się zombiaki a w AWBystander znajdują się postacie które możemy przeciąć. Instrukcja stawiania jest ta sama co do postaci z podstawki
Załączniki
By MaKiPL.rar
Załącznik plik .mht , IE sobie z nim spokojnie poradzi ;)
(1011.37 KiB) Pobrany 564 razy
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2011, 12:08 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 4 razy.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

07 lis 2009, 17:28

Świetny poradnik MaKiPL! Dowiedziałem się z niego wiele rzeczy których nie znałem.


PS: Proponuje przykleić temat.

Załatwione
SD
Ostatnio zmieniony 07 lis 2009, 17:36 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

07 lis 2009, 22:15

poradnik naprawdę super jedyne do czego mogę się przyczepić to słaba jakość zdjęć polecam na przyszłość skorzystać z lepszego programu :). W załączniku pozwoliłem sobie zamieścić Twój poradnik tylko w wersji PDF ;).
Załączniki
Zaawansowany POSTed.zip
(392.34 KiB) Pobrany 510 razy


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

08 lis 2009, 20:11

Teraz to już grzech skarżyć się na mnie za złą jakość , zdjęcia w 100% bez kompresji
3MB
Spis treści:

7.Dekorowanie naszego Terrain
8.Emitery
9.Jak stworzyć słońce, inne efekty świetlne

Czyli Zaawansowany POSTed by MaKiPL part2

I to jeszcze nie koniec!

https://www.speedyshare.com/275259989.html
Załączniki
MaKiPL All Rights Reserved.zip
Zaawansowany POSTed part 2
(2.36 MiB) Pobrany 436 razy
Ostatnio zmieniony 08 lis 2009, 20:26 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 08:49
Lokalizacja: localhost

08 lis 2009, 20:39

Proponował bym połączyć je w jeną całość.


Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

08 lis 2009, 20:45

Nie łącze z powodu tego że na razie muszę wszystkie poradniki zrobić, a po drugie mój komputer nie wytrzyma takiego nacisku obrazków jak będzie np. [10 poradników] więc zajmie to dużo czasu ... także robię to z myślą o komputerach
poniżej 128 MB RAM ... Żeby nie cięło, ale będzie połączony poradnik, w finale przewiduje 100 stron przynajmniej


Awatar użytkownika
Gryhol
Początkujący morderca
Posty: 55
Rejestracja: 05 lis 2009, 21:19
Lokalizacja: Śląsk/Bytom
Kontakt:

09 lis 2009, 22:27

Mam takie pytanko możecie jak dodać taką postać żeby zrobic ją jako bossa ?


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

10 lis 2009, 07:55

Poradnik nr.1
rozdział 2:

Kod: Zaznacz cały

2.BOSS, tworzenie BOSSA 
Trzeba czytać posty wyżej ;p

https://forum.postalsite.info/download.html?id=133
Ostatnio zmieniony 10 lis 2009, 07:56 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

29 lis 2010, 00:32

Rok minął. A poradnik pewno wielu nadal służy. Jestem pod wrażeniem. Wiedziałeś, co opisać, czego brak, umiesz znaleźć się we właściwym miejscu, wiesz co robisz, chcesz to robić. A właściwie chciałeś. Stronki twoje albo znikną, albo znikły, Ty zwarnowany, o postępach twoich w edycji P2 cisza. Słomiany zapał? Rozkręcił się, napotkał trudności, zniechęcił. Szkoda, bo świetnie się zapowiadałeś, wielka szkoda.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Reality Master
Modder
Modder
Posty: 1094
Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
Kontakt:

29 lis 2010, 15:59

Maki może i ma pewne umiejętności w tworzeniu map na UE2/UDK, ale niestety nie umie doprowadzić żadnego projektu do końca. Z tego co wiem pracował w sumie nad około 5 własnymi projektami (2 mody do Postala, 1 do FC i chyba 2 gry na UDK). Żadnego nie skończył.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

18 gru 2010, 11:25

Takie są realia. Trudno jest prowadzić projekt w pojedynkę. Zawsze umierałem kiedy dochodziło do skryptowania.

Edytor FarCry nie dawał aż tak ogromnej przestrzeni, oraz miałem za słaby komputer, by dźwigać tak dużą ilość traw i drzew, jakie planowałem.

gry na UDK?
-Wszystko szło jak pomaśle. Już kończyłem swoją pierwszą mapę, mapka openingowa skończona. menu wykonane, stabilne, działające. Można powiedzieć, że super wszystko szło. Kilka dni później firma EpicGames, oznajmiło że usuwają PhysxDestructibles z powodu nadmiernego bugowania się, i tak właśnie było. Tekstury się zwalały, wszystko padało...
A to właśnie PhysXdestructibles miał być głównym zadaniem gierki. FracturedMeshy nie działały jak powinny, mianowicie nie dawały dynamicznego cienia. Chunky nie miały kolizji... Klapka...

Czemu?
-Może i jest to słomiany zapał, ale projekty upadały, nie z powodu ,,bo mi się nie chciało'', tylko z powodu ,,bo maki nie umie skryptować''. Nie chcę teraz pisać o nowych projektach, czy zapowiedziach. BO TO JUŻ JEST NUDNE. Rozpoczynam i nie kończę. Zawsze staje mi bloczek nie do ominięcia. W przypadku Alice, były to wszystkie źle zrobione mapy, trzeba było zaczynać od nowa. Nie byłem jeszcze tak doświadczony, i niestety nie umiałem wielu rzeczy. Czemu miałem brać się ponownie za tworrzenie map, jeśli prawie nic nie umiałem. Dużo się nauczyłem o tych wszystkich Unrealach. Będę modził w skryciu. Jeśli pójdzie dobrze. Przedstawię projekty, gdzie mam już sporą część ukończoną. To ni ma sensu pokazywanie jednej mapki, jak zaraz upadnę.
Pozdrawiam!. Może kiedyś będzie jakiś mod... ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

14 mar 2011, 19:55

Uporałem się z problemem uniemożliwiającym mi akceptację dodanych przez użytkowników plików do naszego downloadu. Dopiero teraz więc dodałem obie części przez ciebie tam wysłane. Za opóźnienie przepraszam.

https://postalsite.info/infusions/pro_do ... hp?did=174


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

14 kwie 2011, 12:10

Aktualizacja posta pierwszego o ścieżki do postaci STP jak i AW na prośbę Arax205.


ODPOWIEDZ